Citat:
Ursprungligen postat av
Valhall.1
Nah
Djuplodande svar, tyst norrlänning eller SFI? Vet du inget, så håll bara käften, då är mitt antagande minst lika rätt.
Har svårt för glorifierandet av kriminella kräks tystnad.
Det här jävla tjatet om att inte ”gola” är bara tröttsamt.