Citat:
Ja vi kan utesluta att de var 2 kvinnor som var ovänner för jag vet att hon nämnde ett par och jag trodde de var nån som hade kommit fram till detta par och tjafsat och därför blev de livat men nu i efterhand kan hon lika gärna menat att ett par bara diskuterade alltså man och kvinna där kvinnan blev BO och mannen medhjälpare till mord antagligen
Som hon berättade så kom en bil ner och ut hoppar 1-2 killar som går fram å skjuter BO och de talar även för kort tidpunkt mellan diskutionen och skotten för annars hade nog BO dragit efter denna livliga diskution om killen gått iväg men som jag uppfattade så hade han stått kvar tills bilen med mördaren anlänt ner på stranden där BO blev mördad och sen åkte lite bilar
Har även funderat en del på just skotten .
Enligt uppgifter verkar hon ju skjuten 5-6 gånger i ansiktet och de måste ju vara nån extra ordinär markering typ som nån slags stämpel för att kränka henne ordentligt som nått slags smutts
Hade man bara velat tysta henne så hade de kanske räckt med 1 skott men här verkar man tömma hela magasinet och hon borde ju ha ramlat ihop på första men ändå skjuter man 5 skott till när hon ligger ner och de måste ju tyda på att man verkligen hade nå allvarliga agg mot denna kvinna eller vad hon gjort för de verkar betydligt mer personligt än att bara röja nån ur vägen när man gör på detta sättet
Hur många i Sverige har ens fått sitt ansikte bortskjutet under liknande förhållanden senaste 20 åren finns de ens 1 enda fall där man skjutit nån i ansiktet med 5-6 skott och dessutom en kvinna .
Kan inte se nå annat än att detta är en rejäl markering för att hon googlat dit nån vänn som blivit mördad för vist var de väl också ett skott i huvet denna ismail också fick och då känns de som man markerar likadant fast 10 gånger värre tillbaka .
Skulle inte förvåna mig om kille nr1 som pratade med BO på stranden hade nån sorts headsett eller liknande hängandes runt halsen och ett pågående telefonsamtal med mördaren och att de på nått sätt framgick i denna livliga diskution att hon bidragit till ismails död och de här blev en direkt följd att dom sköt hon direkt och på detta sättet