2021-08-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
ja han skrek efter Ismail på krogen att han hellre knäppte honom än gav honom varorna.

Alltså stal han Ismaels varor och tog sedan död på honom?
Citera
2021-08-03, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Fast de flesta kriminella manliga på FB gömmer sig bakom en bild på kvinnor för att just inte väcka uppmärksamhet.. Skriv upp all information om dem och lämna det till Polisen.

Struntprat.
Citera
2021-08-03, 01:36
Medlem
Riklig spekulation kring motiv - men har det framkommit substans som kan ses som indicium i någon riktning?
Citera
2021-08-03, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Hittade hans instagram nu (om det nu är den Danne). Intenog har ju dock skrivit tidigare att denna Danne varken har telefon eller sociala medier för att han vill gå under radarn, så det stämmer ju INTE.

Han skrev väl snarare att han inte hade facebook och telefon men jag kan ha fel där?
Citera
2021-08-03, 01:41
Medlem
I Rinkeby finns det många driftiga grabbar bland annat ninow som var ung trots allt. Sen finns folk som är ännu mer driftigare och rutinerade som Ap*ll* i Shottaz
Citera
2021-08-03, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sdl89
Håller med. Shit nog hsr jag gjort och sagt grejjer när man jag vart fladdrad. Men om det du säger stämmer. Så har du ju skrivit på din dödsdom. Hade du skrivit sånt om mig hade jag velat mörda dig. Men dom här snubbarna verkar ju faktiskt göra slag i sak också. Det är det som är problemet här uppe. Det kommer killar nerifrån och tror att dom kan köra på som neröver i landet. Folk här fattar inte att det äe med livet som insats. Det har blåsts folk kors och tvärs i alla tider. Men jag vet inte om jag hört om nått sånt här så länge jag minns. Folk här tror att man kan fortsätta vara så. Skita i att betala skulder och lalla på och svamla sen få en massa chanser för att sen KANSKE åka på lite stryk. För det är så det fungerat här uppe. Och har gjort det under lång tid. Och jag tror att om dom här tillåts etablera sig här så kommer vi få se fler mord för folk här uppe är inte kapabla att leva upp till det livet. Det är väldigt få isf.

Citat:
Ursprungligen postat av Under-Jorden
Jägarna, fast inte läs och skrivkunniga och mycket tjockare.

Googla: Överkalix inavel

Haha sjukt rolig post där.
Citera
2021-08-03, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
finns ingenting som tyder på att mordet skedde pga knarkskulder el knarkaffärer.
Det är inget säkert och den informationen har kommit från -intenog.
kan handlat om något helt annat.
Hennes kusin sa detta till NSD, så det kommer inte bara från ett FBtroll
Citat:
Hon misstänker att mordet är en del i en uppgörelse som troligen handlar om skulder.

– Jag vet att hon hade skulder. Förmodligen har hon inte haft tillräckligt med pengar eller något. Jag är så arg. Det löser ingenting bara för att hon försvinner, skulderna finns ju kvar, säger kusinen.
Citera
2021-08-03, 06:29
Medlem
Kan någon kolla om denna bil som Ismail alltså Ninow köpte är skriven på BO? Om det är så behöver man inte vara raket forskare för att förstå varför somalierna avrättade Svenska tjejen. En tjock misslyckad norrländska som dom somalierna använde som en målvakt.
Citera
2021-08-03, 06:36
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Han skrev väl snarare att han inte hade facebook och telefon men jag kan ha fel där?

Han skrev sociala medier i allmänhet
Citera
2021-08-03, 07:16
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
I Rinkeby finns det många driftiga grabbar bland annat ninow som var ung trots allt. Sen finns folk som är ännu mer driftigare och rutinerade som Ap*ll* i Shottaz
Men vad fan ska dom göra i Luleå liksom?

"Kom igen nu mina fakking brödrar nu ska vi upp å reppa ShottaZ Clicken i Norrbotten yao"
Citera
2021-08-03, 07:16
Medlem
Könlösa Pojken?s avatar
Det finns en fd. luleåbo som numera har sin adress i en förort till Stockholm. Han har tidigare figurerat i andra brottsutredningar, varav ett mordförsök. Knarkdomar också. Finns trådar på FB.

Kanske det är kopplingen?

Initialer SG. Samma ålder som MGM, rör sig säkerligen i samma kretsar.
Senast redigerad av Könlösa Pojken? 2021-08-03 kl. 07:38.
Citera
2021-08-03, 07:49
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Såna ord/tanke sätt som GO:är är ju många av oss sjuttiolister helt obekanta med.

Avskyr dataspel. Bara en Fantasyvärld som svensken flyr in i, för att verkligheten är så "jobbig".

Vad har datorspel med något att göra? Gubbjävel!

Bisarr tråd minst sagt, läser man intenogs tidiga posthistorik så är det svårt att tro att det skulle röra sig om en 20-årig kriminell snubbe, tror nog att det är en blandning av sanning och lögner i syfte att svartmåla någon... Finns flera trådar nu som alla spårat ur pga detta. Går ju inte att komma förbi att intenog har droppat en hel del sann information dock. Märkligt fall överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in