2021-08-02, 22:54
Medlem
-Hur stor är/var knarkskulden för att behöva ta en kula eller fler?
Vad fick mördaren ut av detta ?
Citera
2021-08-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Framförallt undrar man vad ledarna på skärmflygsutbildningen känner idag , kan inte vara någon bra reklam för skärmflyget när deras elever tar livet av folk

Känner körskolelärare något speciellt när deras elever tar livet av folk? Om inte, varför skulle dessa ledare känna något speciellt?
Citera
2021-08-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Det är nog inte så många som tror på honom. Men de finner de nog underhållande & lite intressant. För lite koll på de olika personerna/gängen har han ju....

det är minst två olika personer som skriver
polisen borde kunna utreda det här.
Citera
2021-08-02, 23:02
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConstantineXI
Talat med ET:s vän, inte han som skriver.

Rymdvarelsen ?
Senast redigerad av Svennis7254 2021-08-02 kl. 23:18.
Citera
2021-08-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Hon kan inte ta ett nej.
Kan du inte outa henne istället?
Citera
2021-08-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
det är minst två olika personer som skriver
polisen borde kunna utreda det här.
Inte förvånad..... Känns som att det är någon/några som vill den de utger sej för att vara riktigt illa.
Citera
2021-08-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
Vad fick mördaren utr av detta ?
finns ingenting som tyder på att mordet skedde pga knarkskulder el knarkaffärer.
Det är inget säkert och den informationen har kommit från -intenog.
kan handlat om något helt annat.
Citera
2021-08-02, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Kollade lite på Facebook och det dyk upp en bild på en 50-60 årig fet sjukpensionär som gått livets hårda, ja han har nog sina glansdagar bakom dig.

Men visst han kan vara farlig och galen ändå.

Vet du vilka positioner hela hans barndomsumgänge har just nu? Dom har väldigt många killar som vill visa sig värdiga att ingå grupperingar. Sådana här så kallade ”known associates” både i Luleå och stockholm. Tror du sådana här gubbar behöver göra något själv. Fast i det här fallet kommer ”sjukpensionären” göra det själv när springpojkarna grävt fram negrerna.
Citera
2021-08-02, 23:05
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
Vad fick mördaren ut av detta ?
Kan ju vara så att hon hotade fel personer. Kanske försökte BO pressa dem på pengar, annars skulle hon avslöja något väsentligt. Att skjuta någon i vredesmod för en skuld gör inte att pengarna/varorna kommer tillbaka. Däremot att tysta någon som kanske börjat glappa är ju ganska effektivt. I båda scenarierna statuerar de ex på vad som händer om man inte lyder, men tror mer på att det andra scenariot.
Citera
2021-08-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
finns ingenting som tyder på att mordet skedde pga knarkskulder el knarkaffärer.
Det är inget säkert och den informationen har kommit från -intenog.
kan handlat om något helt annat.

-Snälla nån ALLT tyder på knarkskuld oavsett vad någon annan i forumet skriver.
Citera
2021-08-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag har själv släktingar som har adoptivbarn så det behöver jag inte få hört från andra.

Jag har inte påstått att hon inte kan vara adopterad men det har inte framkommit några uppgifter i tråden som bekräftar detta. Ryktet om att hennes pappa var från Jamaica var en trådsanning utan substans.

Jag skulle vilja ha lite mer fakta i tråden om hon var adopterad eller inte. Men hittils har jag inte sett något som tyder på detta.

Jag är släkt med henne, men inte nära. Jag vet mer om hennes familj än ni som skrivit här. Men om just henne vet jag lite. Hon är inte adopterad. Hennes mormor har uppenbart samiskt påbrå, liten med svart hår, men i övrigt är hon svensk sedan urminnestider på både sin mammas och pappas sida (och samer är ju också svenskar för den delen). Hennes pappa, som var rätt lång, blåögd och blond, kan dock ha lite finskt påbrå.

Vill ni veta mer om henne kan jag berätta att hon var ett geni i matematik i högstadiet. Överlägset bäst i klassen, enligt en källa som står mig mycket nära och jobbade i hennes skola. Hon var även duktig generellt i skolan. Källan beskrev henne som "allergisk" mot orättvisor och tog svaga i försvar, även mot lärare. Hon var alltså ingen "duktig flicka" a la fjäskfia i skolan, utan genuint duktig.

En nära vän köpte lite gräs av henne för kanske ett halvår sedan. Det visade sig vara för lite, och hon ska då ha återbetalat för det som saknades utan att det krävdes. Vännen ifråga är ingen kriminell som hotat henne, utan mer av en peace o love hippie med buddistiska idéer..

Däremot är det uppenbart att hon omgav sig av socialt utsatta i alla dess former. Papperslösa, asylanter, kriminella..

Utifrån hennes karaktär landar jag i en alternativ hypotes. MGM, eller mördaren vem det nu är, kan mycket väl ha försvarat grejer hos henne. Sen har pundaren slarvat bort grejerna, och skyllt det på henne. Inmålad i ett hörn har han sedan tvingats fimpa henne, grundat på sin egen lögn, eller själv bli fimpad.
Citera
2021-08-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilahawen
Kan du inte outa henne istället?

Verkligen inte det räcker med att hon spelar upp samtalet där jag låter som en informatör. Jag får avvakta morgondagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in