2021-08-02, 13:41
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jag och Frida känner varandra sedan länge. Jag pluggade på folkhögskolan här I Luleå för 2 år sedan. Men pga att min stalkar började trakassera mig och försökte få min pappa avskedad så ville mina föräldrar att jag skulle folkbokföra mig i Luleå och hyrde ett rum åt mig på Blocket. Jag blev på så sätt granne med Frida. Jag har känt Danne sedan jag var barn så han följde med mig upp till Luleå eftersom han fick narkotikadomar och problem i Stockholm. Vi lärde känna Ismail som kände till gemensamma vänner till oss så han fick hyra rum av Frida. Ismail hade knark för 2 miljoner som han ville sälja men Danne tog det till Stockholm för att hans grabbar I Sollentuna hade bra kunder som kunde betala. Ismail blev arg och de började slåss på krogen. Sedan åkte Ismail till Rinkeby, Danne bad sina grabbar knäppa Ismail. Dannes tjej är släkt med Ismails bästis och hon blev kompis med Frida. Simon sålde åt Ismail och sedan åt Danne. Kevin ville ha Frida men hon ville inte ha honom. Den där kvällen skulle Frida lämna tillbaka Simons vapen som hon förvarat och därför skulle dom.ses. Hon ville ha sällskap av Dannes tjej men hon ville inte. Danne och jag var rätt stenade och Kevin var sur för att Frida sagt nej till honom.så han satt hemma och surade och rökte joints. Sedan hade Frida skulder till Simon och Danne till Ismail, knark för 2 miljoner men jag tror han bara sålde för 150 000. Så resten ligger nergrävt.

Är du på riktigt?! Jag ser då fram emot att se dig i fupen sen!!
Citera
2021-08-02, 13:41
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Nä, intenog kanske snarare vill ha tag i personen som Danne rökte på med på mordkvällen. All info han droppat vet säkert polisen om innan. Förutom var Danne och gömman är.
håller med.
Gömman av ev vapen mm och
Denna danne är just nu mest intressanta vi kan jobba efter.
EDIT
Är intenog ett troll, danne som vill hitta Fridas knark hål?
Många aspekter är det.
Kan tänka mig att många Hertsö bor är ute på promenad med spade i hand haha
Lär inte bli lugnt runt "gropen" på ett tag
Oavsett tror jag att detta mord har löst sig snart.
Pga hela jävla kommun är intresserad, inte som där nere och jag hoppas verkligen att detta är ett Jävligt avskräckande exempel att
Komma hit till Norrbotten är självmord.
Löser inte polisen de så kommer en jägare skjuta bort denna ohyra
Senast redigerad av Flexarn10 2021-08-02 kl. 13:47. Anledning: Tilläg
Citera
2021-08-02, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Nä, intenog kanske snarare vill ha tag i personen som Danne rökte på med på mordkvällen. All info han droppat vet säkert polisen och övriga inblandade om innan. Förutom var t. ex. Danne, barnsoldaterna och gömman är.

Han rökte med mig på mordkvällen, jag är hans alibi så varför skulle jag vilja få veta av någon annan var han är?
Citera
2021-08-02, 13:45
Medlem
hängballens avatar
Vem och varför vill någon att intenog ska dö, alltså den som är utmålad som intenog?
Är den utmålade intenog ett kronvittne?
Är FB intenog mördaren eller en släkting till Frida?
Jävla spännande tråd i regnvädret.
Citera
2021-08-02, 13:47
Medlem
Danne har inget med mordet på Frida att göra. Han är lika ledsen som.vi andra. Danne var häruppe när Ismail dödades i Stockholm så han har alibi även då.
Citera
2021-08-02, 13:53
Medlem
Citat:
Danne har inget med mordet på Frida att göra. Han är lika ledsen som.vi andra. Danne var häruppe när Ismail dödades i Stockholm så han har alibi även då.
Han har alibi för Ismail men samtidigt påstår du ju att det är han som beställt det.
Är lite svårt att förstå hur du och andra kan vara så nära vän med alla olika sidor i en sån här grej.
Citera
2021-08-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Vad tycker Danne om att du sitter och outar honom som narkoman?
Blev inte Ismail dödad av Dannes killar eller har jag missuppfattat?

Dannes killar i Sollentuna nätverket. Men Danne var häruppe då.
Citera
2021-08-02, 13:56
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Dannes killar i Sollentuna nätverket. Men Danne var häruppe då.
Var Danne med på att Ismail skulle knäppas?
Citera
2021-08-02, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Han har alibi för Ismail men samtidigt påstår du ju att det är han som beställt det.
Är lite svårt att förstå hur du och andra kan vara så nära vän med alla olika sidor i en sån här grej.

Jag chillar med alla. Varför bråka? Jag golar aldrig och jag är lojal, jag är vän med alla.
Citera
2021-08-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Var Danne med på att Ismail skulle knäppas?

ja han skrek efter Ismail på krogen att han hellre knäppte honom än gav honom varorna.
Citera
2021-08-02, 14:02
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Jag chillar med alla. Varför bråka? Jag golar aldrig och jag är lojal, jag är vän med alla.

Men vad säger Danne om att du pratar så mycket om han i tråden? Eller han och hans järngäng kanske vill bli kända? Jag har frågat dig tidigare flera gånger utan svar, är gömman hittad av polisen??
Citera
2021-08-02, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelleplum
Hur är det möjligt att du varit skriven på adressen i 10 år om du flyttade dit och hyrde rum för två år sedan?

För att han utgör sig för att vara någon som han inte alls är.
Han försöker ju sätta sagda person rejält i skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in