2021-08-01, 10:33
Medlem
Kanske finns en tanke med flygcert?
Kunna smuggla droger via luften?
Citera
2021-08-01, 10:34
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
My bad. Likväl är det konstigt att han går flygutbildning samtidigt som han är misstänkt för våldsbrott . Han verkar ta det här lite med en klackspark

Jag gillar att han även cyklat enhjuling. För att vara uppe i AB&K framstår han ändå som ganska atypisk.
Citera
2021-08-01, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
1 månad sedan föll domen som senare överklagades och fanskapet släpptes i väntan på HR

Han släpptes i väntan på tingsrättens överläggning.

11/6 släpptes han. 17 dagar senare kom domen. 2.5 år.

Regeln när en MGM släpps i väntan på dom är att domstolen ska komma fram t ett frikännande. Säkert har hans advokat informerat SV om att så är fallet.

17 dagar senare vänder det tvärt. han ska skaka galler. Givetvis blir detta en käftsmäll och jag tar förgivet att han ökar drogintaget med det dubbla.

Troligtvis var han hög som ett höghus när han avrättade BO.

Snacka om att sända ut fel signaler från rättsväsendet.
Citera
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ljuga lär han garanterat göra men vad menar personen med "signera din tandrad"?

Slå ut tänderna skulle jag gissa på
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Om han ljuger om att han är oskyldig så ligger han nog risigt till när han kommer ut från fängelset antar jag..
Du menar att personen som skrivit det planerar nån sorts hämndaktion?
Citera
2021-08-01, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag gillar att han även cyklat enhjuling. För att vara uppe i AB&K framstår han ändå som ganska atypisk.
Ursäkta min okunskap. Vad står AB&K för?
Citera
2021-08-01, 10:37
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Ursäkta min okunskap. Vad står AB&K för?

Forumdelen, (FB) Aktuella brott och kriminalfall
Citera
2021-08-01, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Gillar att har ambitioner i livet och uppenbarligen gillar äventyr men något måste gått väldigt fel. Man kan undra vad lärarna på flygutbildningen säger nu när det av allt att döma nu även är en mördare. Ingen bra reklam för för skärmflygbranschen precis
Citera
2021-08-01, 10:39
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid

Regeln när en MGM släpps i väntan på dom är att domstolen ska komma fram t ett frikännande. Säkert har hans advokat informerat SV om att så är fallet.

17 dagar senare vänder det tvärt. han ska skaka galler. Givetvis blir detta en käftsmäll och jag tar förgivet att han ökar drogintaget med det dubbla.

Man frågar sig vad som hände, då 17 dagar är en lång tid. Blev de andra misstänkta också släppta i avvaktan på domen?
Citera
2021-08-01, 10:41
Medlem
Citat:

Framförallt undrar man vad ledarna på skärmflygsutbildningen känner idag , kan inte vara någon bra reklam för skärmflyget när deras elever tar livet av folk
Citera
2021-08-01, 10:46
Medlem
Citat:
Enligt Simons FB tog han flygcert så sent som för 1 år sedan . Nu sitter han anhållen för mord på en 25-årig kvinna samt dömd för grov misshandel och skulle redan suttit inne. Vad sjutton gick snett egentligen?

Gick grundskola med Simon har och några gemensamma vänner. Mitt intryck av honom i mer vuxen ålder är att han är periodare, så vitt jag vet har han missbrukat sedan gymnasiet men skött sig i perioder. Han var även lite adrenalinjunkie när han var yngre.

Mesig kille som kunde få lite utbrott ibland, men sprang som mest till lärare.

Förvånar mig inte att han hamnar i skit som misshandel, förvånar mig däremot om han skjutit någon.
Citera
2021-08-01, 10:47
Medlem
Citat:

Känns som ren tur att inte fler mördats under den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in