Citat:
Ursprungligen postat av
Ninalina
Min syster har jobbat med CB. En falskare person får man enligt henne och två andra kollegor leta efter.
Han är en riktig mytoman och mycket manipulativ enligt dem alla tre. Tyvärr är det ju svårt att upptäcka om man är en skicklig manipulatör.
Lyssnade idag på pod med Christina Scholin när hon gästade Bathina P. Christina menade att CB är fantastisk och berikar hela familjen med sin närvaro och att P är som en ny människa.
För mig, väl medveten om vad min syster och två andra kollegor berättat, så ringer alla varningsklockor.
CB förefaller vara en Wannabee men som aldrig riktigt lyckats fullt ut. Detta är hans chans att få komma in i kändisvärlden och gå på fest hemma hos Bindefeldt.
Han ljuger tydligen om allt. Stort som smått men värsta och vassaste verktygen är den kraftigt manipulativa ådran. Folk blir först förblindade av hur fantastisk han förefaller vara.
Lyser igenom rutan också - tycker jag. Sorgligt att se och pinsamt att hela familjen W köper honom med hull och hår. De är lojala PW, tänker jag. Tar det slut är han ute i kylan. Alla verkar inte tagit honom till sig dock: Sofia W och Linus W.
Ingen gillar hans pinsamma kommentarer och 👍👌😀. Hua.
Sexet är bara till för att göra PW kroppsligt beroende och efter hennes gränslösa sexsnack de senaste åren så är det som sagt var "öppet mål" för CB.
Släktingen jag umgåtts med namedroppade någon kändis minns jag, så det är nog där ribban ligger.