2021-04-14, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Hur kan hon vara så vältränad? Kroppen är väldigt bra form för hennes ålder.

Stämmer det att hon är personlig tränare?
Ja det stämmer att hon är personlig tränare, hon har även tävlingsboxats och paddlat mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Skulle verkligen vilja träffa henne fattar inte hur hon kan jobba som journalist och ändå ta hand om sin kropp så bra 😃
Varför skulle det ena utesluta det andra? Har man en god grundfysik och goda matvanor etc. är det inte så komplicerat att upprätthålla en schysst fysik.
Citera
2021-04-14, 10:29
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wyxlock
Ja det stämmer att hon är personlig tränare, hon har även tävlingsboxats och paddlat mycket.

Varför skulle det ena utesluta det andra? Har man en god grundfysik och goda matvanor etc. är det inte så komplicerat att upprätthålla en schysst fysik.
Folk som reser mycket brukar äta skräpmat det var mest det jag tänkte
Citera
2021-04-15, 07:08
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wyxlock

Anavar och winnar är svaret. Nyfiken på hur stor hennes klitta blivit efter år av kurande😛
Citera
2021-05-03, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Anavar och winnar är svaret. Nyfiken på hur stor hennes klitta blivit efter år av kurande😛

Word. Vet inte hur hon ser ut för tillfället men hon har ju garanterat kurat baserat på äldre bilder. Tror du hon trycker fortfarande?
Citera
2021-05-09, 08:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Vart befinner hon sig nu? I skyddsväst, omgiven av 30 vakter, 30 mil från fronten och rapporterar om hur farligt det är för henne så hon kan vinna ännu ett pris.
Citera
2021-06-07, 19:43
Medlem
DiscoInferno9s avatar
Hon måste väl ändån vara islamist eller dylikt? Hon har försvarat flera SÄPO-stämplade terrorister, har Persiska/Arabiska bokstäver i namnet på twitter och verkar vara jävligt förtjust i all klä sig i slöja, även att hon är född i Sverige. Någom som vet mer?
Citera
2021-06-07, 20:20
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis

Det skulle jag gärna vilja undersöka om jag får möjlighet till.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vart befinner hon sig nu? I skyddsväst, omgiven av 30 vakter, 30 mil från fronten och rapporterar om hur farligt det är för henne så hon kan vinna ännu ett pris.

Så har det väl varit med alla aftontidningarnas "krigreportrar" genom åren. Både Ulf Nilsson och Heimersson var kända för att sitta i hotellbarerna och kröka för att sedan skriva ner det dom fick höra av andra journalister som faktisk varit ute i verkligheten.
Citera
2021-07-22, 21:17
Medlem
Mogadons avatar
Hon måste ha gjort en ögonlocksplastik nyligen. Hon ser heeeeelt annorlunda ut nu sedan några månader. Ung som när René Zellweger gjorde sina - ingen kände igen henne efteråt.
Citera
2021-08-02, 11:57
Medlem
Känns som hon snart kommer komma ut som islamist, blivit väldigt extremistisk senaste tiden.
Citera
2021-08-02, 13:33
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Känns som hon snart kommer komma ut som islamist, blivit väldigt extremistisk senaste tiden.

På vilket sätt?
Citera
2021-08-02, 21:19
Medlem
Citat:
Hur håller man sig själv klar i skallen i ett sådant här akut krigsläge? För min egen del behöver jag sköta min egen säkerhet, jag är mån om säkerheten för vänner och alla jag har runt omkring mig, vänner drivs på flykt och behöver hjälp, andra hotas. Jag behöver uppdatera mig ->
https://mobile.twitter.com/gad_media/status/1422036409800593415

Vad är det för "akut krisläge" Magda sitter i?
Vilken stad i Afghanistan med strider sitter hon i?
Är hon ens i Afghanistan och varför lägger hon aldrig upp några foton?
Senast redigerad av shermz 2021-08-02 kl. 21:21.
Citera
2021-08-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shermz
Ja, hennes Twitter ser väldigt speciell ut... får dåliga vibbar... tror det är hennes trauman som spökar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in