Citat:
Ursprungligen postat av
xanaxbby
Jag är tjej
55-60 kg
Ja, jag blev somsagt väldigt trögfattad av dom och bettedde mig som jag vore hög. Men jag har inga stora minnesluckor eller blev av med empatin eller liknande. Sov dock i hela 17 timmar och blev väckt många gånger under detta, men antagligen somnat om direkt och detta minns jag ej.
Jag tog just ksalol för det var det mitt ligg själv hade och bjöd mig på. Jag kan tänka mig få mildare som sobril med. Är inte ute efter flumma somsagt utan ba när ångesten är som absolut värst
Ok
Du väger så lite. Det är fint, jag själv gillar tjejer i din vikt.
Tänder inte på tjejer med fett. Men nu ska vi tillbaka till topic
Då ska du max ta halv Ksasol i taget, med minst 4-5h innan du tar nästa halva. MAX 1 hel dag.
2 gånger i veckan Max, låt gå 2-3 dagar mellan varje gång.
Sälsynta veckor max 3 gånger. Om det är mkt press.
Och då max 2st halvor per dag som innan, DVS 1 hel på en dag, två halvor ALDRIG mer av Ksasolen i din Viktklass
Men undvik dom.
Försök skaffa
5mg Sobril
Jag vet några som sköter Benzo snyggt.
Det är inte sant att ALLA torskar i dom.
Har man bra liv, Är ingen pundare, eller alkis, och har Diciplin, då klarar man det ganska lätt.
Men tyvärr finns väldigt många svaga människor som blir torsk på dessa, och då är det läskigt
Men det gäller inte alla.
Det är som med Cannabis
Vissa röker det bara lite en gång i veckan. Vissa dagligen
Kokain, vissa tar lite en gång i månaden vid nån fest kanske. Vissa tar det ofta, typ varje helg tyvärr-
Amfetamin, finns de som tar det högst en gång i veckan eller månaden.
Sedan de som tar det varje eller varannan dag tyvärr.
Samma med BENZO, finns många som kan sköta det snyggt utan att bli beroende .
Sedan finns det en jävla massa som torskar i dom tyvärr.
Vi är olika, det är inte så att ALLA blir beroende, vet att flera skött det bra, det går göra det
om du har bra liv, och Diciplin.
Se till att aldrig ta stora doser
Se till att aldrig ta de flera dagar i rad.
Då har du stor chans att sköta det snyggt, slippa beroende och missbruk