2021-07-31, 22:53
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Ser du inte något onormalt i Ebbas agerande så är du inte normal.

Jag har tittat mer än en gång på flera fastigheter som jag har köpt.

Finns det någon regel som jag har missat att man bara får titta på en fastighet en gång?

Är det också tidsbestämt hur många minuter som man får titta?
2021-07-31, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Du får gärna visa var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att städa.
Mary klarar det uppenbart inte.
Hur gjorde du själv när du legitimerade det låga priset med den enorma städkostnaden?
2021-07-31, 22:56
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag backar upp MB, jag har också sett den där siffran så många gånger. Det var vad Anticimex (enligt Ebba) beräknade att det skulle kosta dem att sanera tomt å hus. Sen om Ebba drog av eller hur det sas vet nog inte ens Gud Fader själv men Fan trot om hon inte skulle ha påpekat detta "faktum" för Esbjörn där vid "förhandlingsbordet" i det stora rummets halvdunkel (minst)

Du får gärna visa dina wingmates var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att sanera för skiten som Esbjörn lämnade kvar.

Såvida du inte gömde dig under bordet så vet du kanske inte om det svamlades.
2021-07-31, 22:58
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Hur gjorde du själv när du legitimerade det låga priset med den enorma städkostnaden?

Vilken enorma städkostnad?

Visa nu var EB har sagt att hon har dragit av 300k för städning.
2021-07-31, 22:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Jag har tittat mer än en gång på flera fastigheter som jag har köpt.

Finns det någon regel som jag har missat att man bara får titta på en fastighet en gång?

Är det också tidsbestämt hur många minuter som man får titta?
Ja tittar man längre än en minut så får man nog finna sig i att bli tagen för å vara en tittare eller fluktis som det också heter. Vad menar du Ebba kan ha haft för tittartid utan å bli betraktad som lite egen. Nej du, där gick såklart käften i ett utom de gånger hon låtsades lyssna på vad Esbjörn ville få sagt mer än nej!
2021-07-31, 23:05
Bannlyst
Citat:
Vilken enorma städkostnad?

Visa nu var EB har sagt att hon har dragit av 300k för städning.
Varför begär du något av MB som du inte begär av dig själv, som utöver legitimerat det låga huspriset med enorma städkostnader efter Esbörn, även kastat fram overifierade fantasifoster om att Binninge och senare advokat inte arbetar i sin klients intressen och verkar mot hans vilja.

Du ger intryck av att vara en mycket moralisk människa, dubbelt så mycket som alla andra, dvs dubbelmoral..
2021-07-31, 23:10
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Varför begär du något av MB som du inte begär av dig själv, som utöver legitimerat det låga huspriset med enorma städkostnader efter Esbörn, även kastat fram overifierade fantasifoster om att Binninge och senare advokat inte arbetar i sin klients intressen och verkar mot hans vilja.

Du ger intryck av att vara en mycket moralisk människa, dubbelt så mycket som alla andra, dvs dubbelmoral..

Stötta nu Mary och försök inte att byta ämne när hon är beslagen med lögn.

Lägg bevisen på bordet att EB har sagt att hon har dragit av 300k eller så kan vi konstatera att så inte är fallet utan att det bara är en lögn.
2021-07-31, 23:13
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ja tittar man längre än en minut så får man nog finna sig i att bli tagen för å vara en tittare eller fluktis som det också heter. Vad menar du Ebba kan ha haft för tittartid utan å bli betraktad som lite egen. Nej du, där gick såklart käften i ett utom de gånger hon låtsades lyssna på vad Esbjörn ville få sagt mer än nej!

Ännu en regel som jag har missat.

Man får bara titta en gång och måste vara tyst när man tittar, man avslut inte konversera

Du börjar bli som din kompis, ni bara kluddar till det.
2021-07-31, 23:14
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Du får gärna visa dina wingmates var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att sanera för skiten som Esbjörn lämnade kvar.

Såvida du inte gömde dig under bordet så vet du kanske inte om det svamlades.
usch, jag skulle inte ha gett mig in på det här innan jag skulle släcka ner. Likadant var gång man rör vid era dumma påfund till alster. Jag säger det ju i mitt inlägg var Ebba drar av de 300k. Backa så ser du det!! Alla andra har nog sett det - åtminstone de som inte försöker förringa Ful-Ebbas små å stora ful-knep.

Räcker med att hon tar upp den enorma summan som hon fått i offert från Anticimex (enligt hennes saneringskrav) där i halvdunklet vid "förhandlingsbordet" i stora rummet.

Klart det sänkte Esbjörns blick.....eller hur....å hans förmåga att säga nej. Vid närmare eftertanke så skulle ju ändå denna snälla politiker från storstan fixa till allt det jag ställt till med - var hans närmaste eftertanke just då före själva de skälvande sekunderna det tog att plita dit sitt namn exakt där politikerns pekfinger pekat ut för den mentalt svage åldrige herren i huset.
2021-07-31, 23:16
Bannlyst
Citat:
Stötta nu Mary och försök inte att byta ämne när hon är beslagen med lögn.

Lägg bevisen på bordet att EB har sagt att hon har dragit av 300k eller så kan vi konstatera att så inte är fallet utan att det bara är en lögn.
Jag konstaterar att du har dubbelmoral, då du begär saker av andra som du aldrig begär av dig själv.
Om du kallar det för lögn, är du den största lögnaren i tråden som ertappas med det frekvent.
2021-07-31, 23:19
Medlem
Q6s avatar
Citat:
usch, jag skulle inte ha gett mig in på det här innan jag skulle släcka ner. Likadant var gång man rör vid era dumma påfund till alster. Jag säger det ju i mitt inlägg var Ebba drar av de 300k. Backa så ser du det!! Alla andra har nog sett det - åtminstone de som inte försöker förringa Ful-Ebbas små å stora ful-knep.

Räcker med att hon tar upp den enorma summan som hon fått i offert från Anticimex (enligt hennes saneringskrav) där i halvdunklet vid "förhandlingsbordet" i stora rummet.

Klart det sänkte Esbjörns blick.....eller hur....å hans förmåga att säga nej. Vid närmare eftertanke så skulle ju ändå denna snälla politiker från storstan fixa till allt det jag ställt till med - var hans närmaste eftertanke just då före själva de skälvande sekunderna det tog att plita dit sitt namn exakt där politikerns pekfinger pekat ut för den mentalt svage åldrige herren i huset.

u har bara vidareförmedlat Marys lögn.

Visa var EB har sagt att hon har dragit av 300k för städning av sommarstugan.

Dina kompisar leta febrilt men de kommer inte att hitta något så de kommer att försöka att föra över diskussion på något sidospår eller att gå till personangrepp på mig.
2021-07-31, 23:24
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Jag konstaterar att du har dubbelmoral, då du begär saker av andra som du aldrig begär av dig själv.
Om du kallar det för lögn, är du den största lögnaren i tråden som ertappas med det frekvent.

Du kan alltså inte bevisa att dina lögner om att EB har sagt att hon har dragit av 300k för städning är sanna.

Var inte så djävla desperat för att Ni är beslagna med en lögn.

Att gå till personangrepp när man inte kan bevisa något gjorde jag också när jag var liten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in