2021-07-31, 22:26
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Ebba skrev själv att hon varit hos Esbjörn citat: många gånger". Vad tror du Ebba ville hos Esbjörn, knulla?

De har tittat på sommarstugan tillsammans några gånger.
Ett helt normalt förfarande.
2021-07-31, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du lyfter styrkeförhållandet mellan Ebba och Esbjörn som något besvärande, men du ser det inte när en superkänd miljardär kliver in hos någon och säger att de bor i hans hus. Det är ett helt godkänt förfarande hos er Binningeanhängare.
Fantastisk jämförelse.
DÄR SATT DEN!
BOOM!

Binninge? Vem är han? Arbetar han i ärendet?
2021-07-31, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Det normala är att man läser ett fastighetskontrakt tillsammans så att båda parter är överens om innehållet, varefter man signerar sida för sida.
Jag är övertygad om att det har skett även i detta fallet.

Jo, tills någon kommer med bevis på att så ej skett så är jag benägen att hålla med i din övertygelse.
2021-07-31, 22:30
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
Flera säger Matz, det är inte riktigt samma sak som massa.

Nej, han sa massa.

https://www.expressen.se/dinapengar/esbjorn-hon-tjatade-ebba-ar-jag-rattslos/

Nu är artikeln både låst och uppdaterad, men 5 december förra året stod det så här:

"Brorsonen Matz Bolin säger att det behövs ”en massa containrar” för att få bort allt skräp och beskriver sin farbror som en person som samlar på sig saker."

Kan rekommendera att läsa inlägget som saxat därifrån och det var något bland annat jag diskuterade då det begav sig.

(FB) Ebba Busch i fastighetsbråk med Esbjörn, 81
Senast redigerad av fnirp 2021-07-31 kl. 22:34.
2021-07-31, 22:30
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Smit nu inte iväg med dina lögner.

Visa var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att städa upp efter Esbjörn.
Hon har sagt det, men om det inte var så så är ju priset ännu ruttnare, du förstår det va?
2021-07-31, 22:33
Medlem
Citat:
Hon har sagt det, men om det inte var så så är ju priset ännu ruttnare, du förstår det va?

Kan du länka till någonstans där hon uttryck det? Jag tror du mest hittar på nu.
2021-07-31, 22:35
Bannlyst
Citat:
Smit nu inte iväg med dina lögner.

Visa var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att städa upp efter Esbjörn.
Uppgiften om att Ebba drog av 300kkr för att städa efter Esbjörn, har använts av ebbabianerna många gånger, som ett sätt att legitimera det låga priset hon betalade. Du borde därför fråga dina åsiktsfränder och dig själv om var den uppgiften kommer ifrån.
Senast redigerad av Krmkr 2021-07-31 kl. 22:37.
2021-07-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Ebba skrev själv att hon varit hos Esbjörn citat: många gånger". Vad tror du Ebba ville hos Esbjörn, knulla?
Tja två gånger var ju med anticimex...
Jag vet inte vad du tror de sysslar med, men de säljer inte sexuella tjänster. Prova att googla om du är osäker.
Vidare, vad är många - du vill väl ha det till ett tretiotal gånger. Var det stråkorkester med vid alla tillfällena?
2021-07-31, 22:36
Medlem
Citat:
De har tittat på sommarstugan tillsammans några gånger.
Ett helt normalt förfarande.
Ser du inte något onormalt i Ebbas agerande så är du inte normal.
2021-07-31, 22:38
Medlem
kubuns avatar
300k

Citat:
Ursprungligen postat av kaspuh
Kan du länka till någonstans där hon uttryck det? Jag tror du mest hittar på nu.
Jag backar upp MB, jag har också sett den där siffran så många gånger. Det var vad Anticimex (enligt Ebba) beräknade att det skulle kosta dem att sanera tomt å hus. Sen om Ebba drog av eller hur det sas vet nog inte ens Gud Fader själv men Fan trot om hon inte skulle ha påpekat detta "faktum" för Esbjörn där vid "förhandlingsbordet" i det stora rummets halvdunkel (minst)
Senast redigerad av kubun 2021-07-31 kl. 22:45. Anledning: lade till enligt Ebba o inom parentes
2021-07-31, 22:47
Medlem
Q6s avatar
Citat:

Visa var hon har sagt att hon har dragit av 300k för att städa upp eller medge att det är ett påhitt av dig.
2021-07-31, 22:49
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Uppgiften om att Ebba drog av 300kkr för att städa efter Esbjörn, har använts av ebbabianerna många gånger, som ett sätt att legitimera det låga priset hon betalade. Du borde därför fråga dina åsiktsfränder och dig själv om var den uppgiften kommer ifrån.

Du får gärna visa var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att städa.
Mary klarar det uppenbart inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in