Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Du får gärna visa dina wingmates var EB har sagt att hon har dragit av 300k för att sanera för skiten som Esbjörn lämnade kvar.
Såvida du inte gömde dig under bordet så vet du kanske inte om det svamlades.
usch, jag skulle inte ha gett mig in på det här innan jag skulle släcka ner. Likadant var gång man rör vid era dumma påfund till alster. Jag säger det ju i mitt inlägg var Ebba drar av de 300k. Backa så ser du det!! Alla andra har nog sett det - åtminstone de som inte försöker förringa Ful-Ebbas små å stora ful-knep.
Räcker med att hon tar upp den enorma summan som hon fått i offert från Anticimex (enligt hennes saneringskrav) där i halvdunklet vid "förhandlingsbordet" i stora rummet.
Klart det sänkte Esbjörns blick.....eller hur....å hans förmåga att säga nej. Vid närmare eftertanke så skulle ju ändå denna snälla politiker från storstan fixa till allt det jag ställt till med - var hans närmaste eftertanke just då före själva de skälvande sekunderna det tog att plita dit sitt namn exakt där politikerns pekfinger pekat ut för den mentalt svage åldrige herren i huset.