Citat:
Ursprungligen postat av
NoNamee
Du borde nog uppsöka läkare. Men egentligen ville jag bara flika in och säga att du borde klappa katten så att han inte känner sig ledsen. Glöm ej det!
Vad menar du med ledsen?? Ja tror att det beror på att hon blir för upphetsad, och vet inte riktigt vad hon ska göra, och bitter mig.......
Åkte aldrig in, utan väntade,, blev aldrig värre, var Inte länge sedan jag tog stellkramp , sprutan något år sedan. , Fick en fiske krok i handen, och då jag sprutan och antibiotika...,, men har koll på det tvättar noga med tvål..