2021-05-26, 18:12
Medlem
Mia Skäringer är en elak manshatare. Hon spelar sig själv i Solsidan.
Citera
2021-05-27, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Såg hennes bild på MSN precis , hon har tatuerat bägge armar och även händer...

Hon är nu körd i många roller, kan hon vara med i Solsidan med en jävla massa tatueringar?

Jag fattar inte hur kvinnor som gillar att byta frisyrer, make-up och klädstilar skaffar sig tatueringar som de kommer ha livet ut och som kommer se ut fördjävliga om 7-8 år, de börjar med en liten tatuering som de tröttnar på och skaffar en till och en till och sedan täcker hela armen, men sen är det slut det finns inget mer att göra, då får de tatuera halsen och ansiktet.

Det är ju många år sedan hon tatuerade sig på armarna och händerna..
Citera
2021-07-29, 00:01
Medlem
TruckUrbans avatar
Värdelös skådespelare. Den enda rollen hon kan spela är sig själv. Jämför gärna de olika rollerna hon har gjort och ni kommer inte märka någon skillnad. En värdelös komiker som vill så mycket, men klarar av så lite.
Citera
2021-07-29, 00:10
Medlem
Finns det några aktuella foton av henne, som visar hur söndertatuerad hon blivit?

Såg henne i något program för kanske ett år sedan, då hon träffade vår svenska otatuerade countrydrottning, och de reste runt på amerikanska landsbygden i nashville och lyssnade på country musik. Ingen i usa såg lika white trash ut som Mia Skärrringer gjorde!
Citera
2021-07-29, 06:41
Medlem
Krävs ingen psykolog för att förstå hur fruktansvärt trasig och svart hon är inom sig. Hon sprider hat, hat, hat.
Citera
2021-07-29, 09:08
Medlem
Hirvis avatar
Fattar inte. Hela hennes humor bygger på att hon spelar White trash och har en dialekt och gör lite grimaser?
Hon är som en sämre Robert Gustafsson. Dessutom är hon orimligt självgod.

Det var så kul när Alex och sigge drev med hennes sinnessjukt pretentiösa inlägg av självhyll förut.

När jag ser hennes videos på Instagram där hon är i karaktär får jag fysiskt ont i kroppen. Hon är som lucas simonsson (?) dom borde få indraget datorkörkort och portas från internet.
Citera
2021-07-29, 09:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Fattar inte. Hela hennes humor bygger på att hon spelar White trash och har en dialekt och gör lite grimaser?
Hon är som en sämre Robert Gustafsson. Dessutom är hon orimligt självgod.

Det var så kul när Alex och sigge drev med hennes sinnessjukt pretentiösa inlägg av självhyll förut.

När jag ser hennes videos på Instagram där hon är i karaktär får jag fysiskt ont i kroppen. Hon är som lucas simonsson (?) dom borde få indraget datorkörkort och portas från internet.
Hon spelar sig själv helt enkelt. Inte det minsta rolig. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli.

En riktig hycklare är det.
Citera
2021-07-29, 13:16
Medlem
Sveriges svar på Amy Schumer
Citera
2021-07-29, 13:21
Medlem
mjukmjukares avatar
Absolut plockar hon från sig själv.
Som så många gör.
Men jag har garvat högt åt henne många gånger.
Hon är inte sällan helt spot on.

Citera
2021-07-29, 14:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Värdelös skådespelare. Den enda rollen hon kan spela är sig själv. Jämför gärna de olika rollerna hon har gjort och ni kommer inte märka någon skillnad. En värdelös komiker som vill så mycket, men klarar av så lite.

Fast detdär gäller ju alla skådespelare och inte bara henne.
Citera
2021-07-29, 15:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det är ju annars det som brukar skilja en bra skådespelare från en dålig.
Citera
2021-07-29, 18:54
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nej det gäller inte alla. Det gäller endel och Mia är en av dem. Det gör henne fortfarande värdelös som skådespelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in