2020-07-01, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Jag slutade se på solsidan när dom tog in kvinnomisshandlaren. Skäringer och dom andra hade inga problem med honom tyvärr.

Men läste du inte Mias förklaring till varför hon som är sån feminist inte protesterade...
Hon är ju en enkel tjej från landet så hon umgicks ju inte med Dramatenfolk och visste ju inget om allt det där!

Jag som är en helt vanlig människa och inte är skådespelare och inte heller umgås med Dramatenfolk visste, men inte Mia...
Senast redigerad av justina 2020-07-01 kl. 08:30.
Citera
2020-07-02, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Men läste du inte Mias förklaring till varför hon som är sån feminist inte protesterade...
Hon är ju en enkel tjej från landet så hon umgicks ju inte med Dramatenfolk och visste ju inget om allt det där!

Jag som är en helt vanlig människa och inte är skådespelare och inte heller umgås med Dramatenfolk visste, men inte Mia...
Det e mycket Mia inte vet. Konstigt nog kände hon inte till det som du och jag visste vilket var tur för Mia så hon kunde kvittera ut 5-6 miljoner. Ibland e det bra att vara dåligt insatt.
Citera
2020-07-02, 07:34
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Jag slutade se på solsidan när dom tog in kvinnomisshandlaren. Skäringer och dom andra hade inga problem med honom tyvärr.

Vem är det?
Citera
2020-07-02, 08:09
Medlem
don tonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Vem är det?

Örjan
Citera
2020-08-11, 14:55
Medlem
Har Mia varit på Capri i sommar som vanligt tro?
Nu har hon lagt upp några pretentiösa poster på instagram där vi alla ska förstå vilken svår och djup människa Mia är. Hon har haft en period av tystnad för hon behövde det.
Eller var det för att hon inte ville skylta med utlandsresor såhär i Covid-tider?
Citera
2021-01-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Har Mia varit på Capri i sommar som vanligt tro?
Nu har hon lagt upp några pretentiösa poster på instagram där vi alla ska förstå vilken svår och djup människa Mia är. Hon har haft en period av tystnad för hon behövde det.
Eller var det för att hon inte ville skylta med utlandsresor såhär i Covid-tider?

Capri var det mycket riktigt i somras. Mia höll tyst om det men det syntes på andras sociala medier, vilken otur Mia!!
Capri är ju väldigt dyrt också, konstigt att enkla goa Mia vill resa till ett sådant snobbställe.

Och vad underligt att Mia reser utomlands mitt under pandemin, och dessutom när vi ska flyga mindre pga klimatet. Men hon tänkte väl att ingen skulle märka något.

Nu har det varit tyst igen på Mias instagram över jul och nyår. Blev det Åre tro?
Citera
2021-05-19, 21:52
Medlem
rex144s avatar
Såg hennes bild på MSN precis , hon har tatuerat bägge armar och även händer...

Hon är nu körd i många roller, kan hon vara med i Solsidan med en jävla massa tatueringar?

Jag fattar inte hur kvinnor som gillar att byta frisyrer, make-up och klädstilar skaffar sig tatueringar som de kommer ha livet ut och som kommer se ut fördjävliga om 7-8 år, de börjar med en liten tatuering som de tröttnar på och skaffar en till och en till och sedan täcker hela armen, men sen är det slut det finns inget mer att göra, då får de tatuera halsen och ansiktet.
Citera
2021-05-20, 19:24
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Såg hennes bild på MSN precis , hon har tatuerat bägge armar och även händer...

Hon är nu körd i många roller, kan hon vara med i Solsidan med en jävla massa tatueringar?

Jag fattar inte hur kvinnor som gillar att byta frisyrer, make-up och klädstilar skaffar sig tatueringar som de kommer ha livet ut och som kommer se ut fördjävliga om 7-8 år, de börjar med en liten tatuering som de tröttnar på och skaffar en till och en till och sedan täcker hela armen, men sen är det slut det finns inget mer att göra, då får de tatuera halsen och ansiktet.

Smink har du aldrig hört talas om eller?
Citera
2021-05-21, 14:22
Medlem
Hon får ju bestämma sig. Hon har väl länge pratat om kroppshets och ångest och att sånt ska man inte ha hej och hå.

Nu gör hon promo för sin nya bok och hon ser ut som en Kardashian.
Citera
2021-05-26, 16:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Ny bok på G och visst ännu mer synd om henne. Hon blev visst våldtagen som 6-åring av en 8-åring! Det mest traumatiska var visst att 8-åringen inte fullföljde övergreppet för hon var för ful. Det har följt med henne i livet.
Citera
2021-05-26, 16:46
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ny bok på G och visst ännu mer synd om henne. Hon blev visst våldtagen som 6-åring av en 8-åring! Det mest traumatiska var visst att 8-åringen inte fullföljde övergreppet för hon var för ful. Det har följt med henne i livet.

Fatta hur traumatiskt det hade varit om man hade ansetts så ful att ingen ens försökte förgripa sig på en som barn. Jag kan inte låta bli att tänka på ett South Park-avsnitt där Mr Garrison konfronterar sin far för att denne inte förgrep sig på sonen när han var barn.

Vad innebär "fullföljde" i det här fallet, med tanke på att det handlar om små barn?
Citera
2021-05-26, 16:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Fatta hur traumatiskt det hade varit om man hade ansetts så ful att ingen ens försökte förgripa sig på en som barn. Jag kan inte låta bli att tänka på ett South Park-avsnitt där Mr Garrison konfronterar sin far för att denne inte förgrep sig på sonen när han var barn.

Vad innebär "fullföljde" i det här fallet, med tanke på att det handlar om små barn?

Som hon säger. Han tog henne med handen under kjolen men sa snabbt att hon var så ful så det var ingen mening med det och sprang iväg. Det hade ju inte varit våldtäkt på 80-talet men det var alltså en 8-årig överfallsman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in