Såg hennes bild på MSN precis , hon har tatuerat bägge armar och även händer...
Hon är nu körd i många roller, kan hon vara med i Solsidan med en jävla massa tatueringar?
Jag fattar inte hur kvinnor som gillar att byta frisyrer, make-up och klädstilar skaffar sig tatueringar som de kommer ha livet ut och som kommer se ut fördjävliga om 7-8 år, de börjar med en liten tatuering som de tröttnar på och skaffar en till och en till och sedan täcker hela armen, men sen är det slut det finns inget mer att göra, då får de tatuera halsen och ansiktet.
Det är ju många år sedan hon tatuerade sig på armarna och händerna..
Värdelös skådespelare. Den enda rollen hon kan spela är sig själv. Jämför gärna de olika rollerna hon har gjort och ni kommer inte märka någon skillnad. En värdelös komiker som vill så mycket, men klarar av så lite.
Finns det några aktuella foton av henne, som visar hur söndertatuerad hon blivit?
Såg henne i något program för kanske ett år sedan, då hon träffade vår svenska otatuerade countrydrottning, och de reste runt på amerikanska landsbygden i nashville och lyssnade på country musik. Ingen i usa såg lika white trash ut som Mia Skärrringer gjorde!
Fattar inte. Hela hennes humor bygger på att hon spelar White trash och har en dialekt och gör lite grimaser?
Hon är som en sämre Robert Gustafsson. Dessutom är hon orimligt självgod.
Det var så kul när Alex och sigge drev med hennes sinnessjukt pretentiösa inlägg av självhyll förut.
När jag ser hennes videos på Instagram där hon är i karaktär får jag fysiskt ont i kroppen. Hon är som lucas simonsson (?) dom borde få indraget datorkörkort och portas från internet.
Fattar inte. Hela hennes humor bygger på att hon spelar White trash och har en dialekt och gör lite grimaser?
Hon är som en sämre Robert Gustafsson. Dessutom är hon orimligt självgod.
Det var så kul när Alex och sigge drev med hennes sinnessjukt pretentiösa inlägg av självhyll förut.
När jag ser hennes videos på Instagram där hon är i karaktär får jag fysiskt ont i kroppen. Hon är som lucas simonsson (?) dom borde få indraget datorkörkort och portas från internet.
Hon spelar sig själv helt enkelt. Inte det minsta rolig. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli.
Värdelös skådespelare. Den enda rollen hon kan spela är sig själv. Jämför gärna de olika rollerna hon har gjort och ni kommer inte märka någon skillnad. En värdelös komiker som vill så mycket, men klarar av så lite.
Fast detdär gäller ju alla skådespelare och inte bara henne.