Har sökt ett tag efter en skvallertråd som bara handlar om Mia Skäringer men inte hittat någon otroligt nog. Visa gärna var den finns! Annars kan den starta här.
Människan har inte alltid haft det så lätt, enligt henne själv har hon haft bulemi, blivit sexuellt utnyttjad, haft destruktiva betéenden, ja listan kan säkerligen göras ännu längre om man är intresserad av henne o hennes privata, rolig är hon iallafall.
Såg programmet på SVT med henne ikväll, och som kommit fram i tråden så har hon nog haft det ganska tungt under sin uppväxt. Jag som kille kände igen mig i en del, men även en hel del var främmande/feministpropagerande för mig. Dock fick jag en djupare bild av henne ikväll jämfört med innan när jag bara sett henne i Mia och Klara.
Tungt framträdande och hon fick ändå publiken att skratta under de djupaste stunderna, jäkligt intressant.
Blev inte hon upptäkt då P3 ringde till något lager och pratade med henne i något sammanhang, och därefter ringde dom nån gång i veckan och pratade med henne. Och så blev det som det blev?