2021-07-29, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddekadens
Säljer han droger eller hur försörjer han sig?

Han lurar dom han kan att ta lån som de förbrukar o köpa hyra bilar som han kör
verkar funka bäst med wt mamz (ink den döda)
Citera
2021-07-29, 00:36
Eftersom Abdalla är duktig på börsen borde han börja med hävstångsinstrument, så han får lite snurr på slantarna. You go girl.
Citera
2021-07-29, 00:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Eftersom Abdalla är duktig på börsen borde han börja med hävstångsinstrument, så han får lite snurr på slantarna. You go girl.
Frågan är om han är så smart att inse det.
Citera
2021-07-29, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Är det inte lite konstigt att svenska tidningar inte skriver om denna händelse, när det nu är 3 svenskar inblandade? Vad jag förstår, anhölls den tredje mannen pga att han lämnat Sverige efter att han blivit dömd för något. Jag tycker också att det är märkligt att det i denna tråden har skrivits hur mycket som helst om Abbes tomma påsar, brist på kläder, dålig mat. Fejkliv helt enkelt, men väldigt mycket gottande i det. Nu har det hänt något allvarligt, som många i tråden har " drömt om", dvs att många velat att han ska fucka upp, drömbilden ska fallera. Nu är det väldigt tyst här.Jag har inte mer information än någon annan. Tycker bara det är konstigt att man är mer engagerad i att spekulera om en ev tom påse än mordförsök.
Alla skräptidningsjournalister sitter nere på Gotland med sina familjer och skriver om bortsprungna katter,kön till systembolaget och vattenbrist. I höst kommer det,vafan Abbe är ju halvkänd,mordanklagad och har varit med i nån mordserie på 3:an.
Citera
2021-07-29, 08:45
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Är det inte lite konstigt att svenska tidningar inte skriver om denna händelse, när det nu är 3 svenskar inblandade? Vad jag förstår, anhölls den tredje mannen pga att han lämnat Sverige efter att han blivit dömd för något. Jag tycker också att det är märkligt att det i denna tråden har skrivits hur mycket som helst om Abbes tomma påsar, brist på kläder, dålig mat. Fejkliv helt enkelt, men väldigt mycket gottande i det. Nu har det hänt något allvarligt, som många i tråden har " drömt om", dvs att många velat att han ska fucka upp, drömbilden ska fallera. Nu är det väldigt tyst här.Jag har inte mer information än någon annan. Tycker bara det är konstigt att man är mer engagerad i att spekulera om en ev tom påse än mordförsök.
Säger väl en hel del om hur lite hans liv betyder?
Citera
2021-07-29, 09:26
Bannlyst
Den här blattelito är "superman" han överlever allting ju.
Citera
2021-07-29, 09:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vizzla
Den här blattelito är "superman" han överlever allting ju.
Ja hur gör han egentligen?
Citera
2021-07-29, 09:59
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Men han borde inte ha mördat sin tjej anser jag, det gjorde han mycket fel i att göra.

En mycket fascinerande och intressant moralisk analys.

Jag anser också att det var lite fel att han mördade sitt ex. Så himla onödigt liksom! Det var lite väl över gränsen för mig. Den lille spjuvern.
Citera
2021-07-29, 10:03
Medlem
Citat:
Men han borde inte ha mördat sin tjej anser jag, det gjorde han mycket fel i att göra.

Är du CP? Är det någonsin okej att mörda oskyldiga människor? Att gangsters skjuter ihjäl varandra ger jag blanka fan i, men det abbe gjorde var en ren och skär avrättning. Finns nog ingen som rättfärdigar vad han gjorde.
Citera
2021-07-29, 10:20
Medlem
Citat:
Man kan tycka synd om honom också menar jag, men visst är han ett as, jag har inte sagt annat?
Han kallblodigt dödade en kvinna samtidigt som hennes 3-åriga dotter var i lägenheten.... Men ja det är ju faktiskt lite synd om honom...
Citera
2021-07-29, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnken916
Han kallblodigt dödade en kvinna samtidigt som hennes 3-åriga dotter var i lägenheten.... Men ja det är ju faktiskt lite synd om honom...

Ja. Han var ju mobbad och hade dödsknark i röven.
Citera
2021-07-29, 10:49
Medlem
R33GTRs avatar
https://twitter.com/karlssonmax/stat...712413709?s=21

Finanstwitter börjar uppmärksamma pyramidspelet med Rich Nation skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem