Kan berätta vad Abbe gör just nu. Hoppas han läser detta och drar vidare.. Han gömmer sig i en liten by (där jag bor) vi är 2747 invånare enligt google. Hans familj bor här. Iaf hans ena lillebror och mamma. Syrran sitter inne i Göteborg för något hon gjort för honom strax efter misshandeln där.... Han langar knark i denna lilla stad tillsammans med hans lillebror. Brodern kommer åt skolan 7-9an.. Och Abbe langar benzo till nazistpundarna här. Han är fruktansvärt skygg. Åker runt i en v40 från -04. Går in på mataffären så man bara ser ögonen. (Antar att det ej ska finnas bevis att han är här igen) Han går verkligen på knäna här. Han har grävt ner sig jävligt djupt nu. MEN anledningen till att jag skriver detta är för jag följt denna tråd sen han kom hit första gången. (Hans familj har bott här sen han åkte in. Med skyddad identitet.) Så han sökte sig hit på en gång efter han kom ut. Och ni i gruppen verkar inte veta nånting just nu. Ni har gett mig värdefull info när han inte varit här och nu ger jag tillbaka det.
Korta svaret är iaf att han tyvärr är tillbaka i sverige. Han sitter tyvärr INTE inne. Och har bor tyvärr inte på gatan.. Utan han bor hos sin mamma och staten betalar både hyra och mat. Han langar knark för kanske 500kr om dagen. Så antar att v40n och det meningslösa livet han har hos sin mamma inte är värt att dela på insta..

+ Jennifer bor också hos sin mamma igen. Ni vet ju vart det är.. (Det har skrivits förr)