2021-10-08, 19:10
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Håller med, såg någon uppdatera en story och trodde i ena sekunden var var batterito, är det någon här som vet om han inte sitter inne eller något? Han uppdaterar ju inget? Är hans snap borta?

Ja nåt måste ju ha hänt. Har man varit överaktiv i 10 (eller mer) på sociala medier och sen bara knäpptyst måste det ju bero på nåt.
Citera
2021-10-08, 19:18
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Håller med, såg någon uppdatera en story och trodde i ena sekunden var var batterito, är det någon här som vet om han inte sitter inne eller något? Han uppdaterar ju inget? Är hans snap borta?
Tänkte på vår fitness profil idag. Kanske inte har wifi på våningssänghotellet.
Citera
2021-10-08, 19:22
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Fan vad vi sitter här hemma och BRINNNNNERRRR medan Abdalla uppfyller life goal efter life goal. Inte många människor som kan flytta till annan ort OCH skaffa hund. Under samma år dessutom.

Han gjorde det. Han lyckades.

Nu ska vi i och för sig tänka på att 2021 inte är slut ännu.

Han kanske kommer igen med en jäkla slutspurt och slår oss alla med häpnad innan nyår.

Citera
2021-10-08, 19:45
Medlem
Citat:
Känns som att han antingen är haffad eller att han gömmer sej.
Hur som så tror jag han mår skit
Citera
2021-10-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Känns som att han antingen är haffad eller att han gömmer sej.
Hur som så tror jag han mår skit
Man får hoppas att han mår skit i resten av sitt ruttna liv.
Citera
2021-10-08, 22:06
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Exakt, det där är liksom hans liv, han har dödat för det. Vad hände med sol grejen han pysslar med? Är de aktiva fortfarande?

Eller i häktet

De tror jag med, något av de måste de vara, garanterat.

Kanske någon som känner henne som kan skriva till henne och fråga?
Transan har inte ens erkänt för sin familj eller vänner att han dejtar Abdalla. Inte en chans att han ger info om var Abdalla finns.

Har dock hört att Abdalla lever men vet inte mer än så.
Citera
2021-10-09, 00:45
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieWaffles
Skriver dom här till allas förtjusning

Mina mål
Flytta till spanien
Ny bil E63s 2018 slutdatum 05-19
Guld rolex 2021 slutdatum 05-19
Resa till Dubai
Starta youtube
Skaffa hund
Tatuera mig Fylla hela kroppen
Fixa tandfasader
Tjäna 5 miljoner fram till 2022
Köpa ett hus i Spanien
Ny bil lambo huracan cabe
Bli helt ekonomisk oberoende
Skaffa familj

---

Skaffa familj? Done, eftersom den familj jag har inte övergivit mig. Starta Youtube? Vilket imponerande mål. Det gör jag på timbasis. I'm on to you, Batterito.

Varför ha ett mål att tjäna fem miljoner om ett annat mål är att bli ekonomiskt oberoende?
Citera
2021-10-09, 00:53
Medlem
När var sista livstecknet från honom?
Citera
2021-10-09, 01:01
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
När var sista livstecknet från honom?
Senaste gången man kunde skymta nånting som liknade ett liv var väl innan han greps för mordet på sitt ex.
Citera
2021-10-10, 03:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eskel
Någon som vet var jag kan hitta videon där Abbe pratar engelska efter han blivit släppt i samband med flaskincidenten? Det är något av det mest cringe jag sett, vill verkligen se den igen
https://streamable.com/7xmgda
Citera
2021-10-10, 10:57
Medlem
Kan berätta vad Abbe gör just nu. Hoppas han läser detta och drar vidare.. Han gömmer sig i en liten by (där jag bor) vi är 2747 invånare enligt google. Hans familj bor här. Iaf hans ena lillebror och mamma. Syrran sitter inne i Göteborg för något hon gjort för honom strax efter misshandeln där.... Han langar knark i denna lilla stad tillsammans med hans lillebror. Brodern kommer åt skolan 7-9an.. Och Abbe langar benzo till nazistpundarna här. Han är fruktansvärt skygg. Åker runt i en v40 från -04. Går in på mataffären så man bara ser ögonen. (Antar att det ej ska finnas bevis att han är här igen) Han går verkligen på knäna här. Han har grävt ner sig jävligt djupt nu. MEN anledningen till att jag skriver detta är för jag följt denna tråd sen han kom hit första gången. (Hans familj har bott här sen han åkte in. Med skyddad identitet.) Så han sökte sig hit på en gång efter han kom ut. Och ni i gruppen verkar inte veta nånting just nu. Ni har gett mig värdefull info när han inte varit här och nu ger jag tillbaka det.

Korta svaret är iaf att han tyvärr är tillbaka i sverige. Han sitter tyvärr INTE inne. Och har bor tyvärr inte på gatan.. Utan han bor hos sin mamma och staten betalar både hyra och mat. Han langar knark för kanske 500kr om dagen. Så antar att v40n och det meningslösa livet han har hos sin mamma inte är värt att dela på insta.. + Jennifer bor också hos sin mamma igen. Ni vet ju vart det är.. (Det har skrivits förr)
Citera
2021-10-10, 11:17
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Inte så illa, bara 11 fail av 13 möjliga. Kämpa!
Men vad hände med hunden egentligen?

Vilken jävla råtta han är alltså. Maskerar sig för att gå på Ica i en håla med knappa 250 invånare. Fan så han mår som han förtjänar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in