Citat:
Hur var det nu, hade män lika mycket restriktioner som kvinnor? Lol, professor?! Det är alltså ditg bevis?! Ja, för var och varannan kvinnor är ju professor
Citat:
Du har ju skittrist klädstil, fegt svart, typisk utdaterad poetstil som till och med de kvinnliga feministerna är fett trött på Nej, jag skrev inte att jag har någon utstickande klädsel. Du skrev däremot att jag är klädd i pösiga trista kläder, helt utan att känna mig. Och då skrev jag hur jag faktiskt klär mig. Det är varken utstickande eller tråkigt. Utan snarare propert och ledigt och väldigt mycket "jag", eftersom jag klätt mig så sedan tidiga tonår.
Du är en vandrande klyscha med din stil
Citat:
Och eftersom glasögon kom till från första början på grund av synfel och inte av estetiska skäl så blir det ju jävligt löjligt när det skall bäras istället för att t ex sminka ögonen, det utstrålar snarare handikap än stil, som att bära bandage för det ska vara coolt, men det är väl nästa steg för hip hopparna antar jagJag ser hur de försöker, ja, men deras feghet och hur de samtidigt anser att de klär sig mer fulländat än andra gör bara att de ger ett desperat intryck
Så jävla töntigt när stela kostymnissar hävdar att man skall följa modet för man är "manlig" samtidigt skall leka HBTQ och Pride förespråkare, de ser alltså ned på män som inte bär deras fua ksotymer samtidigt som de förespråkar Pride?!