Citat:
Ursprungligen postat av
baraporr
Så du har aldrig dragit konservativa eller anti-feminister över en och samma kam? Det betvivlar jag strakt.
Varför skulle jag göra det, när jag vet att världen inte är så svart-vit?
Jag är faktiskt själv socialkonservativ.
Citat:
Jag utgår efter majoriteten feminister och vad som spys ut av det feministiska etablisemnaget via public service eller något konstprojekt finasierade av våra skattepengar
Om du nu är orolig för feminismens rykte så får du väll lägga ned tid på att kritisera mainstream feminism och etablisemanget istället för att slösa dyrbar tid här på forumet
Gör som jag och ignorera de extremaste typerna, det mår du bäst av.
Sedan tror jag väl inte att de som du kallar för "mainstream" är så typiska för hur de flesta feminister är.
Citat:
Här har du Noue El-Rafai som visar upp hårig armhålla på public service, inklusive SDare som hängs ut som sexisitiskt svin av din kära etablisemngsmedia för att skydda och uppmuntra gärningen:
https://static.cdn-expressen.se/images/3f/dc/3fdcf2e2efa248eea1f814c2df8cca5d/700@70.jpg
Okej, men det var väl ett undantag för att chockera?
Jag är dessutom SDare själv, även om jag har en mer positiv inställning till public service än du har.
Citat:
Naturligtvis dyker det ofta upp män i smink, de är dock alltid H, B, T eller Q och aldrig smakfullt sminkade, bara shockvärde och ingen estetisk tanke bakom.
Kanske det, men det är knappast förbjudet för en heterosexuell man att sminka sig heller.