2021-07-28, 16:10
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Nej, haha.
Den måste kännas när du tittar dig själv i spegeln?
HEJMAGGAN Jag bor vebamiewn lägenhetbsåkom dumytillmig i kväll jag v ilköra 69 och dogguystyle med dig i kväll såvet du vad jAG VILMRDDIG VI KAHN TA ORALT BI DURSCHEN MEDA VARMT VATTEN STRILA PÅ VÅRA KROPPAR JAG VIL KELA MYCKET MED DIG I KVÄKK SÅKOM DU JAG VÄNTARBP¨DIG
2021-07-28, 16:12
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
HEJMAGGAN Jag bor vebamiewn lägenhetbsåkom dumytillmig i kväll jag v ilköra 69 och dogguystyle med dig i kväll såvet du vad jAG VILMRDDIG VI KAHN TA ORALT BI DURSCHEN MEDA VARMT VATTEN STRILA PÅ VÅRA KROPPAR JAG VIL KELA MYCKET MED DIG I KVÄKK SÅKOM DU JAG VÄNTARBP¨DIG

MEN NÄR SKA VI TRÄFFAS
2021-07-28, 16:14
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
MEN NÄR SKA VI TRÄFFAS
Ska bara kolla mitt schema o sådär, gubben, är det okej för dig? Vill ju att du ska knulla mig länge när vi är med varandra. Puss :kissing_heart:
2021-07-28, 16:40
Medlem
Mcsvettloffs avatar
Citat:

Klassiskt meddelande från en med 0 krediter kvar.
2021-07-28, 16:44
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsvettloff
Klassiskt meddelande från en med 0 krediter kvar.

Då man svarar: "Oj nu förstod jag inte riktigt hur du menade. Men antar att du vill chatta lite mer här eller? Får man ställa en privat fråga? Kram"
2021-07-28, 17:10
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vad skönt. Grattis

Tack!
2021-07-28, 18:47
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
hon menade att det är skönt att du drar
Ja men det var jättebra att han kom till insikt med att det här inte var något för han. Blir man svettig efter 120 meddelanden så är det bara att lägga ner.
2021-07-28, 19:28
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ja men det var jättebra att han kom till insikt med att det här inte var något för han. Blir man svettig efter 120 meddelanden så är det bara att lägga ner.

Blir man svettig efter 120 meddelanden när man får jobba när och vart man vill tror jag nog inte att något arbete passar en haha. Tycker han får sitta hemma på A-kassan istället som gubbisarna!
2021-07-28, 20:28
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Hon har blivit vuxen nu, skaffat avatar o grejjer.
La ut en selfie. Ser ut så när jag jobbar.
Va fan. Här försökte man hjälpa med massa bra tips, så har han ett annat jobb. Har undrat hela dagen vad det kan vara. Jag gissar på spåkärring. Dom anställer alla. Vad tror ni?
2021-07-28, 20:46
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
fan kexet, du har lite glasering där ändå

transkribering gissar jag, det krävs en riktig nörd för det
Jajamensan, man vill ju vara fin på jobbet. Har ni förresten stött på mannen i trikåer? Jag skrattade så jag tjöt. Det är såna bilder som gör det här jobbet underbart. Däremot har jag inte sett tatuerade bruden och Jocke på länge. Har han gett upp nu?
2021-07-28, 22:54
Medlem
Mopsans avatar
Orkar inte!!! Nu dog mitt jävla internet… Hade precis förklarat hur kukhelvetet skulle slabbas av. Ett jävligt bra och sexigt meddelande också. Så går det inte att skicka. Drar det mycket om man delar nät från telefonen??
2021-07-28, 23:01
Medlem
kobents avatar
Citat:
Orkar inte!!! Nu dog mitt jävla internet… Hade precis förklarat hur kukhelvetet skulle slabbas av. Ett jävligt bra och sexigt meddelande också. Så går det inte att skicka. Drar det mycket om man delar nät från telefonen??

Nej det drar inte mycket alls bara att köra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in