2021-07-28, 09:11
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det är ett måste i ett tropiskt land.

Hur orkar ni? Jag hade gärna skrivit +1000 meddelanden om dagen, men jag har inte den mentala orken att se analfabetiska gubbkukar hela tiden. Mitt rekord var ca 120 meddelanden på en dag, men det var för att jag tvingade mig själv att uppnå minimikravet, då jag låg efter så mycket i söndags.
Ibland är det för jövla segt att skriva. Försök att dela upp dagen på 3 pass. 50st åt gången. Tror inte att det är någon dom pallar att skriva 1000 om dagen. Mitt minimål är att minst ha 1000 i veckan.
2021-07-28, 10:04
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
AC är för fransmän, bögar, och socfall. Elektrisk fläkt ska det vara. Se så, iväg till Claes Ohlsson imorgon, tänk på barnen!!!
Jag känner att du kan komma hit på en veckas semester i ett rum utan aircondition. Jag kan bjuda dig på fritt boende utan massa krångel i 37 grader värme.
Jag kan säga att jag varken är bög eller född i Frankrike. Men att vara utan aircondition med sån värme fungerar inte.
Sedan om man befinner sig i Asien är det naturligt att man måste unna sig. Om man inte kan unna sig lite lyx kan man lika väl parkera röven i Sverige.
2021-07-28, 10:15
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Det är ett måste i ett tropiskt land.

Hur orkar ni? Jag hade gärna skrivit +1000 meddelanden om dagen, men jag har inte den mentala orken att se analfabetiska gubbkukar hela tiden. Mitt rekord var ca 120 meddelanden på en dag, men det var för att jag tvingade mig själv att uppnå minimikravet, då jag låg efter så mycket i söndags.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------
Om man bara kan göra 120 meddelande på en dag då är det stora problem. Hur svårt kan det vara att fördela sina arbetstimmar? Jag har en känsla på att du ska koncentrera mig på kyrkan och läsa böcker istället. Det känns som att det är bättre att du tar kontakt med dina föräldrar och ber dom skicka pengar. Har en känsla på att du kommer att bli förstörd efter ett tag. Reder man ut så lite kanske du behöver hjälp på många olika vis.
2021-07-28, 11:31
Medlem
Extremeflys avatar
Ingen operador här med bitsafe?
2021-07-28, 11:35
Medlem
ostmannen111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Ingen operador här med bitsafe?

Yes, fungerar klockrent!
2021-07-28, 11:41
Medlem
ostmannen111s avatar
Efter att ha jobbat några veckor med detta, har jag en fråga till er som jobbat en längre tid;

Har ni någonsin stött på en familjemedlem eller en nära vän (någon som ni umgås med mer än 1 gång i månanden) som target?
2021-07-28, 12:04
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostmannen111
Yes, fungerar klockrent!

Hur lång tid tog de för dig att få kortet? Dom verkar ju inte skicka spårbart:/ skickar ombud ut brev när kort fanns o hämta? Dom skrev att man avvaktar nån månad annars skickar dom ut nytt spårbart
2021-07-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag känner att du kan komma hit på en veckas semester i ett rum utan aircondition. Jag kan bjuda dig på fritt boende utan massa krångel i 37 grader värme.
Jag kan säga att jag varken är bög eller född i Frankrike. Men att vara utan aircondition med sån värme fungerar inte.
Sedan om man befinner sig i Asien är det naturligt att man måste unna sig. Om man inte kan unna sig lite lyx kan man lika väl parkera röven i Sverige.
Jag har också AC och liknande värme varje dag, men AC:n den är aldrig på, bara jag och min fläkt som surrar så behagligt, fungerar bra, AC är trams behövs bara i affärer.
2021-07-28, 12:38
Medlem
ostmannen111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hur lång tid tog de för dig att få kortet? Dom verkar ju inte skicka spårbart:/ skickar ombud ut brev när kort fanns o hämta? Dom skrev att man avvaktar nån månad annars skickar dom ut nytt spårbart

Jag har inte ens beställt kortet då jag misstänker att det inte fungerar i landet jag bor i, jag kör på SEPA överföringar och det har fungerat varje gång.

Visst, det är en avgift på 0.75 EUR men det är väl inte hela världen.
2021-07-28, 12:52
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------
Om man bara kan göra 120 meddelande på en dag då är det stora problem. Hur svårt kan det vara att fördela sina arbetstimmar? Jag har en känsla på att du ska koncentrera mig på kyrkan och läsa böcker istället. Det känns som att det är bättre att du tar kontakt med dina föräldrar och ber dom skicka pengar. Har en känsla på att du kommer att bli förstörd efter ett tag. Reder man ut så lite kanske du behöver hjälp på många olika vis.

Jag fick precis ett annat jobb, så när jag börjar få lön därifrån, så blir det hej då till chattoperatörsjobbet.
2021-07-28, 14:31
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Jag fick precis ett annat jobb, så när jag börjar få lön därifrån, så blir det hej då till chattoperatörsjobbet.
Vad skönt. Grattis
2021-07-28, 15:33
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostmannen111
Efter att ha jobbat några veckor med detta, har jag en fråga till er som jobbat en längre tid;

Har ni någonsin stött på en familjemedlem eller en nära vän (någon som ni umgås med mer än 1 gång i månanden) som target?

Nej, haha.
Den måste kännas när du tittar dig själv i spegeln?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in