2020-10-04, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperDuperKnegaren
Hur fan pallar DS0024 skriva 800 meddelanden per dag?

Varför inte fråga honom direkt?
2020-10-04, 14:17
Medlem
Citat:
Hur fan pallar DS0024 skriva 800 meddelanden per dag?

Om du överhuvudtaget vet vad du håller på med och inte är en fullständig nybörjare så bör man ligga på 100 meddelanden i timmen. Särskilt om man endast behöver skriva 125 tecken. En vanlig arbetsdag för en knegare är 8 timmar. Analysera det. Något tungt att inte ha någon vilodag men somliga lever endast för kukarna...
2020-10-04, 15:28
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Payoneer.
Okej har du fått utbetalt till ditt payoneer nu då? Har ju gått en dag sedan man fick sitt invoice. Har inte fått mitt utbetalt till payonner ännu.
2020-10-04, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL
Okej har du fått utbetalt till ditt payoneer nu då? Har ju gått en dag sedan man fick sitt invoice. Har inte fått mitt utbetalt till payonner ännu.
Men du Jossan du får ta chillpill gumman det kommer ju baby
2020-10-04, 16:03
Medlem
Citat:

Får ju tänka på att de söndag med, kommer de inte in idag så får du imorgon. Chilla lite liksom
2020-10-04, 16:03
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Men du Jossan du får ta chillpill gumman det kommer ju baby
Men ey, coachen sa ju att man får lönen samma dag som man får sin fuckin invoice eller dagen efter.
Bror jag fick min fucking invoice igår men var fuck e cashen? Har du fått dina para ännu?
2020-10-04, 16:13
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Men ey, coachen sa ju att man får lönen samma dag som man får sin fuckin invoice eller dagen efter.
Bror jag fick min fucking invoice igår men var fuck e cashen? Har du fått dina para ännu?

Men ta det med Coachen som har sagt detta som kan ta det vidare uppåt. Hur ska vi lösa problematiken som uppstår? Sluta tjöta Jossan och ta en titt på lite mer kukar, det lönar sig!
2020-10-04, 17:55
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Men ta det med Coachen som har sagt detta som kan ta det vidare uppåt. Hur ska vi lösa problematiken som uppstår? Sluta tjöta Jossan och ta en titt på lite mer kukar, det lönar sig!
Gumman, jag har skrivit till coachen men han har ej svarat ännu. Därav skrev jag här på FB.
2020-10-04, 18:09
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Gumman, jag har skrivit till coachen men han har ej svarat ännu. Därav skrev jag här på FB.

Lugna dampet, den kommer.

"coachen svarar inte på fem minuter så jag måste lägga ut inlägg på nätet för att få svar guuuud"
2020-10-04, 18:16
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes

"coachen svarar inte på fem minuter så jag måste lägga ut inlägg på nätet för att få svar guuuud"
Hahahaha
2020-10-04, 18:17
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes

Det har gått en timme men okej?
Det sades att lönen skulle komma samma dag eller dagen efter. Har ju inte skett.
2020-10-04, 18:18
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Hahahaha

En timme, ja men dåså riv hela haket, vart fan e lönen nu?

det är ju helg men payoneer kan ju jobba extra va fan, torskpengarna måste ju in direkt asså

haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in