2021-07-26, 13:43
Medlem
Saloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpes99
Lider samma sjuka! :-)
Samma här.
Men för mig är spänningen innan väldigt stor del.
Hur ser hon ut som öppnar dörren?
Blir det avrunkning, blir det knulla, blir det rimjob, blir det ingenting?
Citera
2021-07-26, 13:46
Medlem
Tyvärr känner mig lite smått bort kommen i djungeln. Vill gärna testa men vilken ger extra, vill ju inte åka på en nit lott har kört en halv hjärtat försök men blev bara besviken. Inte värt slanten, har kollat på garden men känner ändå en osäkerhet över att välja
Citera
2021-07-27, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Tyvärr känner mig lite smått bort kommen i djungeln. Vill gärna testa men vilken ger extra, vill ju inte åka på en nit lott har kört en halv hjärtat försök men blev bara besviken. Inte värt slanten, har kollat på garden men känner ändå en osäkerhet över att välja

Roligt att testa nya salonger. Man vet aldrig vad som händer!

Annars finns det eskorter!
Citera
2021-07-27, 19:48
Medlem
Verkar vara en del salonger i Stockholmsområdet som har massöser med kronisk Hepatit B. Är det inte något man måste upplysa om enligt smittskyddslagen eller har jag fått det om bakfoten? Gäller det bara HIV?
Citera
2021-07-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwoppy
Verkar vara en del salonger i Stockholmsområdet som har massöser med kronisk Hepatit B. Är det inte något man måste upplysa om enligt smittskyddslagen eller har jag fått det om bakfoten? Gäller det bara HIV?
Det är tråkigt om det är sant. Var fick du informationen ifrån?
Citera
2021-07-27, 21:05
Medlem
[quote=Juandersson|76701215]Det är tråkigt om det är sant. Var fick du informationen ifrån?[/QUOT

Från massöserna. Är du orolig kan jag berätta vilka salonger du ska vara lite försiktig med.

Är dock säkert mer utbrett än vad jag känner till.
Citera
2021-07-27, 22:28
Medlem
Hej på er.
Här där jag bor finns det, vad jag sett, fyra thaimassageställen. De är undangömda, utan helt öppet.
Inga krusiduller vad jag känner till eller hört.
Har hemsidor alla fyra med bokningstider på nätet.

Dock träffade jag en medelåldersm thaimassös via ett speciellt socialt forum och hon har sin mottagning inne i Stockholm nånstans. Inga priser angivna.
Hon ville dock inte uppge adressen, utan det skulle jag få på messenger när jag åker in dit imorgon e.m.
På bilderna på ett socialt forum, så syns inga unga tjejer, utan några medelålders kvinnor.
Verkar lite mysko det hela men jag får se vad som händer med händer.
Citera
2021-07-27, 22:37
Medlem
Jag har vid ett par tillfällen fått ett finger upp i rumpan under HE. Idag var jag på en salong jag besökt för länge sedan och fått bra service. När det var dags för extratjänsterna fick jag först tjejens tunga och därefter ett finger i rumpan ... och sedan drog hon fram en låda som var på golvet under britsen, plockade upp en dildo (och trädde en kondom på den) och tryckte i min stjärt medan hon runkade av mig och satt på mitt ansikte. Otroligt läckert!

Men, grejen var egentligen att när jag var klar och skulle gå så blev jag nyfiken på den där lådan och kikade i den. Där fanns förutom dildon och kondomer även handklovar och en strapon. Bortsett från att det inte är klokt att ha det så "öppet" kan jag säga att jag lockas att gå dit igen. Har någon annan erfarenhet av dildo eller strapon på en thaimassagesalong?
Citera
2021-07-27, 23:03
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwoppy
Hepatit B är anmälningspliktig, det är korrekt!

Men, om man lever ett "vidlyftigt" liv, som många på dessa sidor, då är det ju en genialisk ide att vaccinera sig mot hepatit A & B med Twinrix.
Citera
2021-07-27, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede

Men, om man lever ett "vidlyftigt" liv, som många på dessa sidor, då är det ju en genialisk ide att vaccinera sig mot hepatit A & B med Twinrix.
Jo, förmodligen en god idé.
Citera
2021-07-28, 04:27
Medlem
Tja alla fellow yellow fevers!

Tänkte idag ge mig ut på lite jakt i stora staden...
Men var så länge sedan som jag var ute på jakt och har glömt ungefär vad jaktpriserna brukar ligga på?

Någon som har möjlighet o ge riktlinjerna?
Citera
2021-07-28, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede

För dom är det inte ovanligt, ingen big deal. En kvarts miljard människor lever med kronisk hepatit. Störst spridning just sydostasien och subsahara. Det är kul att folk som åker till Thailand fattar det och vaccinerar sig men sedan tror att det försvinner när dom passerar gränsen åt andra hållet.
Hepatit är väldigt vanligt bland salongsbrudarna liksom herpes såklart. Studsar runt många olika VS med jämna mellanrum också. Säger sej själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in