2021-07-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Många verkar tro att thaibrudar från djungeln som inte vet något om svensk lagstiftning och rättsväsende skulle tänka som dom själva. Att eftersom dom faktiskt är involverade i något som är olagligt i Sverige skulle vara hårdkokta kriminella som "inte golar" och att dom bara förstör för sig själva och marknaden om dom gör det.
Fast dom tänker inte så vanligtvis. Dom skiter i både marknaden och torskars integritet. Dom fattar inget av det. Speciellt inte när det sitter en förhörsledare och berättar att dom inte gjort fel som sålt sex utan tvärtom utnyttjats av mama san och torskarna.

Det var inte vad som stod i fup:en om ett ställe i Eskilstuna, tvärtom så knep de igen.
Citera
2021-07-19, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Det var inte vad som stod i fup:en om ett ställe i Eskilstuna, tvärtom så knep de igen.

Ok. Jag har inte lusläst den eller andra. Men minns definitivt förhören från Jenny och nyligen Tio. Tio hade ju salonger i fyra olika städer. Det pekades uttryckligen ut kunder och tvärtom. Torskar som berättade vilka tjejer dom träffat och vilka tjänster dom köpt. FUP finns i respektive tråd om du söker.
Citera
2021-07-22, 10:29
Bannlyst
Ni som inte har något val, t.ex. på grund av bostadsort, nöjer ni er med att knulla en 55-årig rugguggla eller avstår ni helt?
Citera
2021-07-22, 14:24
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ok. Jag har inte lusläst den eller andra. Men minns definitivt förhören från Jenny och nyligen Tio. Tio hade ju salonger i fyra olika städer. Det pekades uttryckligen ut kunder och tvärtom. Torskar som berättade vilka tjejer dom träffat och vilka tjänster dom köpt. FUP finns i respektive tråd om du söker.

När Jenny åkte dit var det ju tjejerna som anmälde henne för att hon utnyttjade dem. Mamasan var för girig helt enkelt.
Citera
2021-07-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
När Jenny åkte dit var det ju tjejerna som anmälde henne för att hon utnyttjade dem. Mamasan var för girig helt enkelt.

Ja. I det fallet finns det en konkret golare och polisanmälan. Jag minns inte om det var den som fick polisen att börja spana. Men dom andra brudarna pratade i förhören också. Alla utom en om jag minns rätt. Tjejen som golade ner Jenny är ju i högsta grad verksam fortfarande. Varit inblandad både här och där. Tvärtemot vad många vill påstå blir man alltså INTE bränd i branschen. Varken hos andra inom den eller kunder.
Citera
2021-07-22, 16:51
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ja. I det fallet finns det en konkret golare och polisanmälan. Jag minns inte om det var den som fick polisen att börja spana. Men dom andra brudarna pratade i förhören också. Alla utom en om jag minns rätt. Tjejen som golade ner Jenny är ju i högsta grad verksam fortfarande. Varit inblandad både här och där. Tvärtemot vad många vill påstå blir man alltså INTE bränd i branschen. Varken hos andra inom den eller kunder.

Kanske är det så att Jenny är den som blir bränd. Vem vill jobba för en mamasan som är för girig?
Citera
2021-07-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Kanske är det så att Jenny är den som blir bränd. Vem vill jobba för en mamasan som är för girig?

Folk påstår att massöserna och ägarna skulle hålla käften när snuten blir inblandade för att dom annars bränner sig själva. Att dom inte skulle peka ut enskilda kunder osv.
Jag hänvisar till FUP i dom fall som finns och påstår att det inte stämmer i praktiken. Gör vad du vill med den informationen.
Citera
2021-07-22, 19:09
Medlem
Vaknade en söndagsmorgon, riktigt bakfyllekåt. Tänkte ta en chansning på ett ställe där jag bara fått HJ förut. Låst som vanligt när jag kom fram, men blev snart insläppt av en tjej i en mycket taight klänning och en slits som fick mig att fastslå att där fanns inga trosor. Svårt att säga ålder, som vanligt, men sicken kropp, stora boobisar och en helt underbar röv. Man kan lugnt säga att hade jag tveksamheter var de som bortblåsta. Inga andra kunder, hörde en tjej i de bakre lokalerna. Blev snabbt visad på ett rum. Vi kom överens om en timme. Hon bytte inte om utan började där i sin tighta klänning som visade lite för mycket. Massagen var nog den sämsta jag varit med om. Tiden gick och inte en tillstymmelse till att"råka" komma åt kuken. Jag vände mig om och han la handuken om paketet utan kommentera ståndet. Shit tänkte jag när hon plötsligt slet av handuken tog tag i kuken o frågade vad ska vi göra åt denna. Det blev en otrolig åkning av det. När vi var klara var det lika lugnt i foajen som när jag kom. Mötte den andra tjejen....hon var nog snäppet värre. HAde den första inte kört livet ur mig hade jag bett om en ny massage direkt.

Behöver jag tillägga att jag planerar en ny söndag med en fyra händers massage

Så här i efterhand så undrar man om det inte var lite väl tydligt med tanke på farbor blå, med de kanske inte jobbar söndagmornar
Citera
2021-07-25, 11:38
Medlem
-tomten-s avatar
Imorgon är det dags igen...
Jag har besökt ca. 30-40 olika salonger nu. De flesta besöken har varit i södra Stockholm och Södertälje. Men jag tycker att nästan halva grejen är att kolla på annonserna i Thaimassageguiden dagarna innan besöket. För även om jag på mitt sista besök blev mycket väl behandlad av en smal tjej med stora bröst och långa hårda bröstvårtor så vill jag till en ny salong igen. Alldeles för ofta blir jag missnöjd då men ändå väljer jag nya varje gång.
Någon annan som har samma "problem"?
Citera
2021-07-25, 12:10
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Jag har besökt ca. 30-40 olika salonger nu. De flesta besöken har varit i södra Stockholm och Södertälje. Men jag tycker att nästan halva grejen är att kolla på annonserna i Thaimassageguiden dagarna innan besöket. För även om jag på mitt sista besök blev mycket väl behandlad av en smal tjej med stora bröst och långa hårda bröstvårtor så vill jag till en ny salong igen. Alldeles för ofta blir jag missnöjd då men ändå väljer jag nya varje gång.

Jomenvisst. Hade en tjej på en salong. Snygg, bra på massage, prisvärt extra. Salongen låg diskret och var fräsch. Ändå vill man testa andra ställen.
Citera
2021-07-25, 19:14
Medlem
Citat:

Lider samma sjuka! :-)
Citera
2021-07-26, 12:26
Medlem
Citat:

Jo Problemet känns igen Gräset är alltid grönare på andra sidan
Men en dam med långa hårda bröstvårtor skulle nog jag besöka fler än en gång
Senast redigerad av tunagubben 2021-07-26 kl. 12:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in