2020-04-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
I dag hände det igen, namnet på salongen: xxxxsaknar dig
Tre gngr nu i påsk från två olika salonger.
Kön är nog lite kortare nu kan tänkas

Ja de har säkert dåligt med kunder.
Och försöker få tillbaka de som varit där innan.
Jag gissar det blir ännu svårare för dem i maj - juni då deras besparingar är slut.

Nappade du och åkte dit? Du får kanske plusmeny på köpet?
Citera
2020-04-13, 14:57
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Ja de har säkert dåligt med kunder.
Och försöker få tillbaka de som varit där innan.
Jag gissar det blir ännu svårare för dem i maj - juni då deras besparingar är slut.

Nappade du och åkte dit? Du får kanske plusmeny på köpet?
Inte i dag, men tid i morgon är bokad, och där finn ingen " plumsens" allt ingår👍
Citera
2020-04-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Thai funkar inte så, de höjer priserna när det är lite att göra och de behöver ha in mer deg, lättare att pruta när de har fullt upp
ja typisk thai logik
Citera
2020-04-15, 08:22
Medlem
Verkar som alla vad jag vet, 4 ställena i min lilla stad i norra Skåne har stängt ner, på besök i staden igår var det inga flaggor iallafall.
Citera
2020-04-17, 08:45
Medlem
Besöker mitt stammställe nummer ett. Tjejen i soffan berättar att Mamasan sagt att de får vara maximalt tre som jobbar samtidigt nu under Corona. Dagen innan hade de 20 gäster, så ganska aktiva. Alla blir inte skrämda av Corona.
Citera
2020-04-17, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Besöker mitt stammställe nummer ett. Tjejen i soffan berättar att Mamasan sagt att de får vara maximalt tre som jobbar samtidigt nu under Corona. Dagen innan hade de 20 gäster, så ganska aktiva. Alla blir inte skrämda av Corona.

Mod brukar handla om sunt förnuft. Att idag inte bli skrämd visar på en väldig nonchalans mot alla som kämpar mot denna pandemi
Citera
2020-04-17, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryeken
Mod brukar handla om sunt förnuft. Att idag inte bli skrämd visar på en väldig nonchalans mot alla som kämpar mot denna pandemi
Det visar också på att män’s behov att få beröring är stort, större än rädslan för Wuhan viruset. Jag slutade själv gå på thaimassage för fem veckor sedan men känner nu att jag snart inte kan hålla mig längre.
Citera
2020-04-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Det visar också på att män’s behov att få beröring är stort, större än rädslan för Wuhan viruset. Jag slutade själv gå på thaimassage för fem veckor sedan men känner nu att jag snart inte kan hålla mig längre.
Jag håller med dig, det är bara att härda ut och hoppas den s k flockimmuniteten träder in snart. Då blir det åka av
Citera
2020-04-17, 17:56
Medlem
Vad kostar det att betala för sexuella tjänster i samband med thai massage? Om man betalat 400 + 300, i 2 steg, då beror det på köp av sex troligen?
Citera
2020-04-17, 18:12
Medlem
WeirdEds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaxkax111
Vad kostar det att betala för sexuella tjänster i samband med thai massage? Om man betalat 400 + 300, i 2 steg, då beror det på köp av sex troligen?
Möjligt. Eller så var massagen bra, och man la till för att få 2h.
Citera
2020-04-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeirdEd
Möjligt. Eller så var massagen bra, och man la till för att få 2h.

Han erkände att han blev erbjuden,men så att han tackat nej och avbröt då. Jag tror honom inte, för övrigt.
Citera
2020-04-18, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaxkax111

Tänker du på hur det ser ut på kontoutdrag och liknande om du betalar två belopp inom nån timma till samma mottagare?

Tipset är cash, alltid, och sedan är det ju först pengar till salongen som tjejen som regel slår in i kassan, typ 500:- för en timma. Det är inga konstigheter. Detta kan du ju swisha om du vill. Själv gör jag inte det för jag är inte den ende i familjen som ser betalningsmottagare....Av detta får tjejen en del som sin lön.
Betalning för eventuellt extra görs antingen när ni, under massagen, enats om vad och hur mycket eller efter allt är klart, när du duschat. Det beror på vilket förtroende tjejen har för att du kommer betala. Detta tar tjejen själv, har inget med salongen att göra, och denna betalning bör alltid vara cash. Dels för dig och dels för tjejen som inte vill ha ett konto med en massa pengar helt omöjliga att redovisa var de kommer från, skatteverket som undrar varför hon inte betalar skatt för dem etc. Cash is king för båda parter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in