2015-02-13, 21:21
Medlem
näsan ligger också på to do listan hos många
Citera
2015-02-14, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
näsan ligger också på to do listan hos många

Haha det har du rätt i
Fattar inte hur man vill ha en större snok, hehe
Citera
2015-02-14, 01:55
Medlem
De vill ett näsben.
Då slipper man ha enorma glasögonbågar.
Citera
2015-02-14, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeStoe
Hur många Thai salongen har ni varit i och hur många av dessa har erbjudit er Lite Extra tjänster? vad exakt och pris?

skulle va kul o veta....

Ungefär ett tiotal totalt. Hälften har erbjudit HE men är inte speciellt intresserad av att ligga med flaggstången på topp i en offentlig lokal.

Dock har jag köpt hembesök av synnerligen attraktiv Thaidam som behandlade mig på Thaimassage, men det är en annan historia.
Citera
2015-02-14, 10:13
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Haha det har du rätt i
Fattar inte hur man vill ha en större snok, hehe

Det beror väl på vilken "snok" man är ute efter?
Citera
2015-02-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UGEbladet
Ungefär ett tiotal totalt. Hälften har erbjudit HE men är inte speciellt intresserad av att ligga med flaggstången på topp i en offentlig lokal.

Dock har jag köpt hembesök av synnerligen attraktiv Thaidam som behandlade mig på Thaimassage, men det är en annan historia.

Den historian kunde vara kul att läsa om...
Citera
2015-02-14, 13:20
Bannlyst
Har bokat en oljemassage för första gången i en mellanstor stad i sverige kl 14.00,får se om man får en Happy ending eller något:P haha återkommer för en uppdatering.
Citera
2015-02-14, 14:41
Medlem
Ställer följande fråga igen till dom som kör FS i salongerna:

"Ni som har sex med damerna: Är det fortfarande 30-55 minuters massage innan erbjudande? Och sedan en timme totalt? Eller är tidsaspekten satt ur spel då?
En bekant har lite svårt att komma vid HJ, men kan inte riktigt tacka nej ändå Han har blivit avbruten flera gånger när timmen är gången. Ingen "happy ending" således.
Citera
2015-02-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Ställer följande fråga igen till dom som kör FS i salongerna:

"Ni som har sex med damerna: Är det fortfarande 30-55 minuters massage innan erbjudande? Och sedan en timme totalt? Eller är tidsaspekten satt ur spel då?
En bekant har lite svårt att komma vid HJ, men kan inte riktigt tacka nej ändå Han har blivit avbruten flera gånger när timmen är gången. Ingen "happy ending" således.

Oftast får man erbjudande efter 40 min och de försöker hålla en timme. Har hänt flera ggr att jag fått förlängning till 1 h och 20 min. Om din bekant behöver längre tid på sig att komma är det bara att tala om att han vill börja med HJ tidigare.
Citera
2015-02-14, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Oftast får man erbjudande efter 40 min och de försöker hålla en timme. Har hänt flera ggr att jag fått förlängning till 1 h och 20 min. Om din bekant behöver längre tid på sig att komma är det bara att tala om att han vill börja med HJ tidigare.

Han går för massagen, men vill ibland ha en avslappnad avrun(k)dning.
Har jag fattat det rätt i att en del betalar kring 1000 bagis för 10-15 minuters sex?
Citera
2015-02-14, 16:41
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Han går för massagen, men vill ibland ha en avslappnad avrun(k)dning.
Har jag fattat det rätt i att en del betalar kring 1000 bagis för 10-15 minuters sex?

Ärligt talat trodde jag att du var en av de mest erfarna i trådarna. Har du fått nicket kapat eller nåt?
Citera
2015-02-14, 16:56
Medlem
Har gått på thaimassage i snart 15 år i olika länder och många, många svenska etablissemang.
Jag går numer uteslutande för massage. Förr tyckte jag att det var spännande att testa nytt emellanåt, mest i syfte att hitta bästa möjliga massage.
Har fallit till föga för gos och ev. HJ ett fåtal tillfällen, men aldrig betalt för mer avancerade tjänster. Varken i salonger eller någon annanstans. Det hindrar ju inte att jag haft sex i salonger, men aldrig mot betalning eller mot klockan.

Däremot har jag till och från spenderat mycket tid i thaicommunityn och träffat många ägare och massöser i andra miljöer. Jag har aldrig frågat rakt ut bara hur själva sexet och inställningen till klockan är. Många(kunder) har berättat att det är så vid HJ dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in