2021-07-28, 13:58
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Jag har vid ett par tillfällen fått ett finger upp i rumpan under HE. Idag var jag på en salong jag besökt för länge sedan och fått bra service. När det var dags för extratjänsterna fick jag först tjejens tunga och därefter ett finger i rumpan ... och sedan drog hon fram en låda som var på golvet under britsen, plockade upp en dildo (och trädde en kondom på den) och tryckte i min stjärt medan hon runkade av mig och satt på mitt ansikte. Otroligt läckert!

Men, grejen var egentligen att när jag var klar och skulle gå så blev jag nyfiken på den där lådan och kikade i den. Där fanns förutom dildon och kondomer även handklovar och en strapon. Bortsett från att det inte är klokt att ha det så "öppet" kan jag säga att jag lockas att gå dit igen. Har någon annan erfarenhet av dildo eller strapon på en thaimassagesalong?

Välkommen ut ur garderoben. Haha.
Citera
2021-07-28, 16:25
Medlem
lala-lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppe73
En liten fråga bara ur ett rent rättssäkert perspektiv.
Även om det skulle finnas en swish-transaktion mellan två personer så är ju det ingalunda något bevis på att en sexuell tjänst utförts mot betalning.
Mycket tyder på det men det kan inte vara ställt "bortom allt tvivel" att så faktiskt är fallet.

Mycket tveksamt om en gammal transaktion kan vara grund för åtal och senare dom.

Det är vad jag tror men jag kan ju absolut ha fel.

Sorry för väldigt sent svar!
Jo, dubbelbetalningar med Swish är absolut ett högt bevisvärde. Det står bla i NOAs manual för denna typ av razzior. Det är ställt utom rimligt tvivel om man först betalat 500 för en massage, sen 1500 ca 50 min senare på en salong där det bevisats att sex ha sålts, och att detta är priset för sex, samt att det är så betalningar brukar gå till (först betala för massage, och sen betalar man för sex mot slutet av massage)

Så, jag vill inte vara den som är den, men har man gjort dubbelbetalningar kan man absolut åka fast i upp till 2 år efter transaktionen om polisen gör razzia på den salongen.
Citera
2021-07-28, 16:30
Medlem
lala-lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Vilka loggar?
Mobilbloggar? Måste vara efterbliven att förklara i ett meddelande att man vill köpa sex, men sedan förstår jag inte hur det kan vara bevis. Man kan skriva att man vill knulla för att sedan hålla sig till massage, t ex för att det inte klickar med tjejen eller för att hon luktar illa, eller för att hin inte är en hon, etc etc.

OM detta är sant (länka gärna till FUPar), är det pga de anklagade har valt att erkänna eller pga att en tjej pekade ut gubben och berättade vad som hände i rummet. Det sista har jag aldrig sett i en FUP.
Så förklara gärna hur det gick till.

Sent svar - solat mig
Just utpekande vet jag inte om det finns. Men vad jag menar med loggar är bl a sms, uttag från bankomat, telefonavlyssning, span på salongen. Kolla bla malmö razzian nu senast. OCh den på östermalm 2018

Sen finns det andra exempel där polisen ville sätta fast kunder, men hittade inte bevis nog. Så de la upp fup med omaskerade nummer från torskar som ringt. Bla en VD för ett stort byggföretag som enligt förhör och telefonavslyyning gillar att få kuken avsugen utan kondom, och ta kokain, samt en mäklare som gillar stora bröst.... Men det var nog bara jag som lyckades plocka upp det eftersom jag älskar att läsa fuppar Alltid kul

I malmö razzian maskade polisen numret till de flesta som ringde in. Det var bra tycker jag!
Citera
2021-07-28, 17:23
Medlem
YO-M8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Sent svar - solat mig
Just utpekande vet jag inte om det finns. Men vad jag menar med loggar är bl a sms, uttag från bankomat, telefonavlyssning, span på salongen. Kolla bla malmö razzian nu senast. OCh den på östermalm 2018

Sen finns det andra exempel där polisen ville sätta fast kunder, men hittade inte bevis nog. Så de la upp fup med omaskerade nummer från torskar som ringt. Bla en VD för ett stort byggföretag som enligt förhör och telefonavslyyning gillar att få kuken avsugen utan kondom, och ta kokain, samt en mäklare som gillar stora bröst.... Men det var nog bara jag som lyckades plocka upp det eftersom jag älskar att läsa fuppar Alltid kul

I malmö razzian maskade polisen numret till de flesta som ringde in. Det var bra tycker jag!
I vilken FUP kan jag läsa om VDn och mäklaren?
Citera
2021-07-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Välkommen ut ur garderoben. Haha.

Man behöver kanske inte vara gay för att man gillar tanken på att få en strapon i rumpan av en sexig kvinna. Eller?
Citera
2021-07-28, 23:20
Medlem
Om man har varit hos samma tjej flera gånger brukar det ju kunna bli både det ena och andra utan frågor eller betalning innan.
Citera
2021-07-28, 23:28
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onyx82
Så dagens 3:e besök var lite utav både och...

O sedan slutar hon abrupt när min timme har gått utan ens ett avslut...

Ni som är lite mera erfarna, hur vanligt är det att de börjar med HJ utan att ens be om cash för det?

Någon som har tittat på klockan har man varit med om. Det får man nog leva med. Även blivit tillsagd "tiden är nästan slut nu". Det senare är något av det mest avtändande som finns! Usch vilken dålig kundvård!
Citera
2021-07-29, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Om man har varit hos samma tjej flera gånger brukar det ju kunna bli både det ena och andra utan frågor eller betalning innan.

Var första gången hos henne, det som var mest förvånade 🤣
Citera
2021-07-29, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Någon som har tittat på klockan har man varit med om. Det får man nog leva med. Även blivit tillsagd "tiden är nästan slut nu". Det senare är något av det mest avtändande som finns! Usch vilken dålig kundvård!

Ja jag lär ju inte komma tillbaka efter det iaf...
Ska göra ett till försök idag o ta pendeln in till huvudstaden o hoppas på det bästa 😂
Citera
2021-07-29, 09:01
Medlem
Ah var nyvaken när jag svarade...
Nu såg jag sambandet
Nej det var inte 3e besöket hos henne utan 3:e besöket den dagen xD

(skrev en vägg av text om 2 tidigare besök samma dag lite längre upp )
Citera
2021-07-29, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Sorry för väldigt sent svar!
Jo, dubbelbetalningar med Swish är absolut ett högt bevisvärde. Det står bla i NOAs manual för denna typ av razzior. Det är ställt utom rimligt tvivel om man först betalat 500 för en massage, sen 1500 ca 50 min senare på en salong där det bevisats att sex ha sålts, och att detta är priset för sex, samt att det är så betalningar brukar gå till (först betala för massage, och sen betalar man för sex mot slutet av massage)

Så, jag vill inte vara den som är den, men har man gjort dubbelbetalningar kan man absolut åka fast i upp till 2 år efter transaktionen om polisen gör razzia på den salongen.

Låter högst tveksamt. Finns det några domar mot personer som bygger på just detta?

Den andra betalningen kan ju rent teoretiskt vara för precis vad som helst och ingen som inte varit i rummet kan med säkerhet säga vad som skett.
Jag tror en åklagare skulle få svårt att gå fram med ett sådant mål.
OM det nu är så att folk kan bli dömda på så lösa indicier så har vi ett problem med rättssäkerheten i det här landet.

NOA's manual? Har du tillgång till den? Den vill jag gärna titta i i så fall.

Möjligt att dom använder dubbelbetalningar via Swish för att styrka misstankar om att det sålts sex på salongen i fråga för att på så sätt komma åt ägare och andra personer, men att det skulle kunna leda till en fällande dom för den som gjort betalningen håller jag som högst otroligt.
Citera
2021-07-29, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peppe73
Låter högst tveksamt. Finns det några domar mot personer som bygger på just detta?

Den andra betalningen kan ju rent teoretiskt vara för precis vad som helst och ingen som inte varit i rummet kan med säkerhet säga vad som skett.
Jag tror en åklagare skulle få svårt att gå fram med ett sådant mål.
OM det nu är så att folk kan bli dömda på så lösa indicier så har vi ett problem med rättssäkerheten i det här landet.

NOA's manual? Har du tillgång till den? Den vill jag gärna titta i i så fall.

Möjligt att dom använder dubbelbetalningar via Swish för att styrka misstankar om att det sålts sex på salongen i fråga för att på så sätt komma åt ägare och andra personer, men att det skulle kunna leda till en fällande dom för den som gjort betalningen håller jag som högst otroligt.

Jag har läst FUP med anledning av misstänkt koppleri på ett antal thaisalonger och jag tolkar resonemanget i FUP:n som att dubbelbetalningarna främst användes för att styrka att ägarinnan inte kunde vara ovetande om att det såldes ses av massöserna – rätt många "dubbelbetalningar" hade gjorts till ägarinnans swish (några tjejer har väl inte haft egen swish då de har varit här på "besök").

För att se om "dubbelbetalning" håller som bevis för sexköp så behöver man ju läsa domar (och inte bara FUP) där den (misstänkte) sexköparen har nekat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in