2021-07-26, 22:28
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
Varför skulle man vilja sterilisera gamlingar och medelålders?

De flesta länder (inkl Sverige) lär aldrig vaccinera barn.
Om ni nu plötsligt inte menar att 15-17 åringar är barn.

Känns som att er konspirationsteori har lite ytterligare att önska

15-17 åringar är barn sist jag kollade. Minderåriga och allt det där, om du nu missat det?
Vaccinering av barn från 12 år är nu på gång i Sverige, godkänt enligt FHM.

Citat:
Folkhälsomyndigheten rekommenderar också från och med nu en utvidgning av vaccination till barn med vissa medicinska tillstånd från 12 års ålder...

https://www.folkhalsomyndigheten.se/nyheter-och-press/nyhetsarkiv/2021/juni/vaccination-mot-covid-19-erbjuds-fran-16-ars-alder/

I andra länder är det snack om att barn måste vaccinera sig för att få gå i skolan. Och i England vill Boris Johnson få igenom vaccinationskrav för unga vuxna som går på universitet.

Käften med erat snack om konspirationsteorier. Seriöst. Det är ju helt öppet nu vad som pågår. Hur kan ni fortsätta förneka?
Citera
2021-07-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Ja jag har nu sett en drös av dessa testimonials från en mängd seriösa läkare och forskare som pekar åt ungefär samma håll. Hade det varit för 5 år sedan hade jag avfärdat det. Nu är läget helt annorlunda, det går helt enkelt inte att blunda längre. Något är definitivt på gång och vi lever mitt i det. Saftblandarna tjuter och skriker på högsta nivå.

Vårat agerande nu, som individer, i denna situation, kommer följa med oss resten av livet. Jag vet vilken sida av historien jag vill stå på iallafall. Det får kosta vad fan som helst
Vad ska du göra då?
Citera
2021-07-26, 22:30
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Vad ska du göra då?
Vägra spela spelet även om det kostar mig mitt liv. Ganska enkelt faktiskt
Citera
2021-07-26, 22:32
Medlem
Citat:
15-17 åringar är barn sist jag kollade. Minderåriga och allt det där, om du nu missat det?

https://www.folkhalsomyndigheten.se/nyheter-och-press/nyhetsarkiv/2021/juni/vaccination-mot-covid-19-erbjuds-fran-16-ars-alder/

I andra länder är det snack om att barn måste vaccinera sig för att få gå i skolan. Och i England vill Boris Johnson få igenom vaccinationskrav för unga vuxna som går på universitet.

Käften med erat snack om konspirationsteorier. Seriöst. Det är ju helt öppet nu vad som pågår. Hur kan ni fortsätta förneka?

Vad exakt är det som pågår menar du? Upplys gärna oss mindre vetande med din visdom.
Citera
2021-07-26, 22:33
Medlem
AttCzas avatar
Citat:

Att man vill att så många som möjligt ska bli vaccinerade kan helt enkelt handla om att man vill återgå till livet innan covid 19 så fort som möjligt. Varken enskilda individer, företag, samhället i allmänhet och ekonomin mår bra av covid 19.
Citera
2021-07-26, 22:35
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
NEJ.
I fredags din pajas.

Sluta hetsa IBILDEN med felaktig info
Men hallå. Skolor i Storbritannien stänger inte på en speciell dag liksom. De började stänga för typ tre veckor sedan. Fatta. Guud så blåst du är som drar iväg liknande trams utan att faktiskt veta. Allvarligt, jag bara dör. *hihi*
Citera
2021-07-26, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Alternativet är ju situationen de har i Australien just nu där man till varje pris (bokstavligt talat) försöker stänga ute viruset. Har du koll på den?

Många arga småföretagare som ser sina företag gå i konken, folk kan inte komma till jobbet om de bor i fel zon. Och man vet aldrig vad de styrande hittar på för drakoniska framtida åtgärder..

Förstår inte hur man på allvar kan tycka att detta land är någon slags förebild.

https://www.breitbart.com/europe/2021/07/26/lockdown-people-ordered-stay-off-balconies-tape-them-shut-australia/

Alltså är det här något slags skämt ?
Vad är det man säger, verkligheten överträffar dikten, det kommer att vara svårt att parodiera Australiens påhitt, det är så löjligt det bara går.
Citera
2021-07-26, 22:37
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor

Titta på videon. Det är inte direkt folielisa med quadrupla aluminium hattar som pratar.....

Utan: Dr. Alexandra Henrion-Caude is a geneticist and Research Director at the French National Institute of Health. She has completed post-docs at both Harvard Medical School and the Salk Institute, and holds several patents related to RNA. In this interview, she expresses some of her dire concerns about the COVID vaccines being pushed onto the world.

https://www.bitchute.com/video/gEacO6RAKBEY/

Vet du vad!

Jag tycker du skall läsa på lite kring din nya hjälte innan du försöker dra till med hennes titel som något slags bevis på hennes pålitlighet..

Gå gärna lite tillbaka i tiden, så slipper du komma med argumenten att det är mörkläggning på G
Citera
2021-07-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AttCza
Helt rätt. Vårdpersonal arbetar för att vårda människor. Deras jobb handlar inte om att leka liemannen.

Då underkänner man ju per automatik vaccinet då dom ovaxxade inte kan vårda dom förmodat vaccinerade.
Citera
2021-07-26, 22:38
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:

Ok. Vi skall alltså göra barn med grava sjukdomar sterila… smart..
Dom kommer nog föröka sig..

Jävla idioter
Citera
2021-07-26, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
Jag menar att man trotsar förbudet, tex om 5 miljoner kör på som om det inte fanns nå förbud, vad skulle hända? Fundering bara..

Det kan dom ju inte om dom blir stoppade vid restaurang dörren.
Citera
2021-07-26, 22:40
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttCza
Att man vill att så många som möjligt ska bli vaccinerade kan helt enkelt handla om att man vill återgå till livet innan covid 19 så fort som möjligt. Varken enskilda individer, företag, samhället i allmänhet och ekonomin mår bra av covid 19.
Alla riskgrupper är vaccinerade. Så det finns inga kvar att skydda. Ska det vara så jävla svårt att förstå?
Litar ni inte på vaccinet? Är ni lobotomerade? Något i vattnet? Man undrar ju

Israel har flest fullvaccinerade, 60%, men ändå fortsätter man med hetsk retorik mot ovaccinerade (som alla är unga och friska) och diverse restriktioner. Ni kommer aldrig återfå era normala liv, för det handlar inte om ett virus. Det handlar om kontroll. Den saken är fullständigt klar vid det här laget. För barn är det dessutom högre risk med vaccinet än naturlig infektion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in