2021-07-26, 22:11
Medlem
AttCzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Nu är vaccinpassen igenomröstade i Frankrike.

Det är numera tvång att vara vaccinerad för att äta på restaurang.
Det blir det även om man vill åka tåg eller flyga.

Vårdpersonal som inte vaccinerar sig blir av med lönen.

Nu kommer säkert fler vaccinera sig. För vem vill inte kunna göra dessa saker?

Grattis Macron och Frankrike till nya lagarna som kommer stoppa Coviden effektivt och bra.

Helt rätt. Vårdpersonal arbetar för att vårda människor. Deras jobb handlar inte om att leka liemannen.
Citera
2021-07-26, 22:13
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Det är första gången på väldigt länge som jag tackar gudarna att jag lever i Sverige. Jag ber till högre makter att vi fortsätter vara resonabla gällande covid. Men jag har tyvärr inte höga förväntningar. Sverige är trots allt rejält insyltad i den globalistiska agendan. Tegnell är väl påväg bort? Han skulle väl pensionera sig nu snart? In kommer de globalistiska hundarna

Nä, hoppas kan man ju alltid, men kanske ska man inte ha alltför höga förhoppningar, jag tänker främst på hur Löfvén uttalat sig och agerat på senare tid, samt att fega Sverige kanske väntar med att rätta sig in i ledet, låter andra länder gå före och visa vägen, blir kanske lättare att motivera samma utveckling här då också:

https://pbs.twimg.com/media/ExRD0PTWgAEbLZy?format=jpg&name=small

Vad hände med "Gilla olika"?
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor 2021-07-26 kl. 22:16.
Citera
2021-07-26, 22:13
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severustheemperor
Måste erkänna att de mest extrema "foliehattarna" verkar få nästan rätt.

Det ser nu ut som att det handlar om Soft Kill. Inte utrota, men sterilisera.

Frågan är nu... Är vaccinet mycket värre än sjukdommen?! Eller har de garderat sig.
DVS. har ingen betydelse vad man gör....

Pusselbitarna börjar få sin plats.....

Skulle det vara worst case scenario som nu sker, så har dom absolut garderat sig. På alla tänkbara sätt. Och det har planerats under lång tid. En quick kill med vaccin skulle givetvis inte gå att genomföra, men en soft kill eller sterilisering? Ja absolut. Släpp först ut patogenen, inled sen "vaccinering" med samma patogen (spikproteinet). Vi vet ju som bekant att covid inte är ett naturligt förekommande virus.

Jag tänker verkligen inte påstå att det är så det är, men vid det här laget lämnar jag alla dörrar öppna och kommer inte bli förvånad av något. Skiter fullständigt i om man blir kallad foliehatt. Jag är inte naiv, och jag har läst min historia
Senast redigerad av Hexen666 2021-07-26 kl. 22:22.
Citera
2021-07-26, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Det sa jag inte heller.

Folk ger inte blod till FHM heller som du påstår.

Nej, FHM rekvirerar blod från blodbanker och restprover. Det finns säkert en biobank med serum på FHM.
Citera
2021-07-26, 22:20
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Bill Gates skapade Gavi som styr skeppet, vilket skapades vid World Economic Forum. Se:

The great reset och covid ser ut att sitta ihop. .

Tidigare tyckte jag att "foliehattarna" gick lite långt när de länkat till Bill Gates uttalanden om överpopulation, mm.

Frågan är nu... Är vaccinet mycket värre än sjukdomen?! Eller har de garderat sig.

Varför skulle man vilja sterilisera gamlingar och medelålders?

De flesta länder (inkl Sverige) lär aldrig vaccinera barn.
Om ni nu plötsligt inte menar att 15-17 åringar är barn.

Känns som att er konspirationsteori har lite ytterligare att önska
Citera
2021-07-26, 22:21
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Skulle det vara worst case scenario som nu sker, så har dom absolut garderat sig. På alla tänkbara sätt. Och det har planerats under lång tid. En quick kill med vaccin skulle givetvis inte gå att genomföra, men en soft kill eller sterilisering? Ja absolut

Jag tänker verkligen inte påstå att det är så det är, men vid det här laget lämnar jag alla dörrar öppna och kommer inte bli förvånad av något. Skiter fullständigt i om man blir kallad foliehatt. Jag är inte naiv, och jag har läst min historia

Man verkar ej hava angrippit henne än. Men med millioner fransmän på gatorna så kan det vara lite känsligt att ge sig på Frankrikes intellektuella ochså.....

Armeen har ju redan sagt... Att om Macron petar på Franska folket......

De spelar ju ett sjukt farligt spel. Bara en sådan sak som att göra vaccinet farligt och dåligt
är ett farligt spel. Kanske det blir Fransmännen som räddar alla från """NWO""".....
Citera
2021-07-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Vad menar du egentligen? Det som FoHM mätte var förekomsten av antikroppar hos blodgivare.

Folk som lämnar blod är friska. Vad man mätte var alltså hur stor andel av blodgivarna som genomgått en infektion. Sen kan man diskutera ifall blodgivare representerar övrig befolkning bra (jag tror inte dom gör det).

Ingen idé att diskutera. Enligt jäntan så tas proven för antikroppstesterna från "pågående infektion". Vilket är fel. Det är undersökningar bland blodgivarprover eller överblivna prover från öppenvården.
Citera
2021-07-26, 22:24
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Bill Gates skapade Gavi som styr skeppet, vilket skapades vid World Economic Forum. Se:

The great reset och covid ser ut att sitta ihop. .

Tidigare tyckte jag att "foliehattarna" gick lite långt när de länkat till Bill Gates uttalanden om överpopulation, mm.

Frågan är nu... Är vaccinet mycket värre än sjukdomen?! Eller har de garderat sig.

Du menar alltså följande?

Bill Gates tar fram ett virus som gör folk sterila.
Sedan tar samme Bill Gates fram ett vaccin mot detta virus som gör de som inte smittats blir sterila.

Har jag uppfattat din paranoia korrekt?

Citera
2021-07-26, 22:24
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Hmm lustigt att case:en störtdyker på självaste freedom day i UK.

https://ourworldindata.org/grapher/uk-daily-new-covid-cases

En slump?
Men hallå. Skolorna började stänga för tre veckor sedan i Storbritannien.
Citera
2021-07-26, 22:25
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
Varför skulle man vilja sterilisera gamlingar och medelålders?

De flesta länder (inkl Sverige) lär aldrig vaccinera barn.
Om ni nu plötsligt inte menar att 15-17 åringar är barn.

Känns som att er konspirationsteori har lite ytterligare att önska

Titta på videon. Det är inte direkt folielisa med quadrupla aluminium hattar som pratar.....

Utan: Dr. Alexandra Henrion-Caude is a geneticist and Research Director at the French National Institute of Health. She has completed post-docs at both Harvard Medical School and the Salk Institute, and holds several patents related to RNA. In this interview, she expresses some of her dire concerns about the COVID vaccines being pushed onto the world.

https://www.bitchute.com/video/gEacO6RAKBEY/
Citera
2021-07-26, 22:26
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0

Jaha och då så som på en given signal störtdyker fallen på självaste freedom day?
Citera
2021-07-26, 22:26
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0

NEJ.
I fredags din pajas.

Sluta hetsa IBILDEN med felaktig info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in