Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Litet skyffe ? Attefallshus kan väl vara som en tvåa i stl . Tycker inte att det säger så mkt om ekonomin. Har man separerat och inte har gjort en vinst på bostad o inte kan lägga några hundra tusen i handpenning så är det så bostadsmarknaden ser ut i Sthlm för väldigt många .
Jag fick först en väldigt dålig ” magkänsla ” av C , men ju fler som skriver kommentarer utan vad som verkar grund eller vill berätta vad som hänt i tidigare relationer / jobb så börjar jag känna mer o mer att det bara är ett par st bittra kvinnor som har blivit dumpade av C o andra som är avundsjuka som lägger ut massa galla .,
Håller med dig. Mycke' elaka skriverier här om C utan substans: Än är det någon som minsann känner TRE av hans ex (har mött dem en gång på ett café), än är det någon som minsann har stött på honom i jobbet och därifrån VET att han är en skitstövel, än är det någon som minsann har haft ett ex som OCKSÅ var snäll i början men visade sig vara narcissist (vad nu det har med PW och CH:s förhållande att göra), än är det någon som hänvisar till en föredetta chef som skall ha varit i kontakt med C på ett tidigare jobb (VD minsann), som VET att han betett sig illa.....
Nä folk - detta duger inte. SLUTA SKRIVA OGRUNDAD SKIT OCH SAKER SOM NI INTE VERIFIERAR! FRAM MED FAKTA! Annars som de säger i Storbritannien i samband med bröllop -"or forever hold your peace". Alltså kom med riktiga fakta, eller sluta antyda saker ni inte kan bevisa och låt CB och PW vara i fred. Vore jag C skulle jag stämma er för förtal. Känns som att många "gottar" sig här genom att överträffa varandra i att veta så 'nedgörande' detaljer som möjligt om C.
Önskar PW och CB lycka till.