2021-07-22, 23:10
Medlem
Mcsvettloffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Skön snubbe du har som profilbild.
Fattar du vad han säger eller snackar om?

Haha nej jag gör inte det, bara till att skriva hur mycket du vill att ska massera dig om och om igen. Han är skön jävel.
2021-07-23, 02:25
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Nejdå. Fick idioten Johnny igår så han lever och frodas minsann.
Skönt o höra
2021-07-23, 03:09
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Skjut dig själv, fetto!
Citat:
Hej, Fiffi! Tack för din vilja att träffas.Jag måste klä av dig i min fantasi.Jag ser dina underbara fittläppar som sluter sig kring min ollon, fattar du hur upphetsande det är eller? Känslan när jag kommer längre och längre in I dig, ända ner till roten.Då kan du gnida klittan mot den, den orgasmen det ger smäller så högt att du skriker mitt nam åh ANDRE!!! Jag kommer att hålla i dig för att du inte ska skaka iväg! Och hela tiden ser vi varandra i ögonen, din blick blir dimmig, du är så fin. Jag har gott om tid och kan knulla dig nästan när du vill, om du har lust, det är bra för hälsa.Tycker du om att jag tar dig bakifrån? Kan du suga min kuk? Jag slickar din fitta. Jag har inga planer imorgon och väntar på dig. Hör av dig, när kommer du? Puss o kram din kk André från Kungsholm, Sthlm.
2021-07-23, 12:13
Medlem
Fler som inte fått lön än??
2021-07-23, 12:35
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alelil
Fler som inte fått lön än??

Alla har fått, det var din tur att torska.
2021-07-23, 14:07
Medlem
se8035s avatar
Fick in 19k svenska denna gång blir en burk ravioli till middag och en blå monster.
2021-07-23, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Hej !

Någon som känner till denna: https://chattarbete.com/

Nyfiken bara

JH, Same shit different name
2021-07-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Tigerälgen Johnny har väl skjutit sig i huvudet denna gången, för inte fan får man några selfies med döda älgar längre.

Bäst är alla chatop som inte kan se skillnad på en älg och ett rådjur. Och loggar "dött rådjur". Asfaltsbarn!
2021-07-23, 20:53
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Bäst är alla chatop som inte kan se skillnad på en älg och ett rådjur. Och loggar "dött rådjur". Asfaltsbarn!

Varför bryr du dig om vad man loggar och vem fan loggar ens innehållet av en bild över huvud taget? Man öppnar inte ens bilderna och man loggar bara selfie lmao
Senast redigerad av frekkinhead 2021-07-23 kl. 20:56.
2021-07-24, 10:10
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Härligt att höra dr anvander du dtrimg trosa det gillar jag inte är mycket fult vanlig trosa snyggare
Varför tar du aldrig kontakt med mig för? Det är bara jag som skriver. Har väntat i en dag nu. Vill du ens träffa mig?? Köpt nya markeringar för pensionen, bestäm snabbt nu innan de tar slut!!
2021-07-24, 17:33
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Varför tar du aldrig kontakt med mig för? Det är bara jag som skriver. Har väntat i en dag nu. Vill du ens träffa mig?? Köpt nya markeringar för pensionen, bestäm snabbt nu innan de tar slut!!

Vi kan väl se framöver gullet? Puss på dig min vackra man hihi.
2021-07-24, 18:49
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa

Du får leka och suga min kuk så mycket du vill, och du är ju min tjej så du äger ju mej. Fittan går ju fint för mig, bara du inte blir gravid så, ja sprutar ju mycket het dyr sperma....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in