2021-07-22, 14:52
Medlem
Hej !

Någon som känner till denna: https://chattarbete.com/

Nyfiken bara
2021-07-22, 15:13
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
LMAO

En jävla idiot till moderator ("Semester"] hotade att banna mig för att jag skrev "ok amir" som inlägg. Seriöst, har inte moderatorerna koll på kontexten i dessa inlägg eller? Till och med Janne hade gjort ett bättre jobb som moderator
Håll dig till Tinder. Du svarade aldrig på när vi skulle ses???
Vad betyder hjärtat i din profil? Står fiktiv!!! Nu är det nog!
2021-07-22, 16:22
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Älskar din bild på Lakshman, han blir alltid sur när någon operatör har stavat fel på hans namn lol.
Hatar att få honom. Så jävla jobbig med sina 200 frågor varenda gång
2021-07-22, 16:22
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Kallar honom alltid för Lucky. Man stannar ju uppe hela natten för ett get Lucky så klart
Heter han inte det på sajten?
2021-07-22, 16:27
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Heter han inte det på sajten?

Jo men han slutade kalla sig det för jag alltid skrev att jag stayed up all night to get Lucky. Men det skriver jag ändå nu för tiden
2021-07-22, 16:31
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Jo men han slutade kalla sig det för jag alltid skrev att jag stayed up all night to get Lucky. Men det skriver jag ändå nu för tiden
Haha, ska börja med det också. Man kanske kan få bort honom genom att gå honom o tro att olika profiler styrs av samma folk. Och då kanske man slipper honom i framtiden.
2021-07-22, 16:40
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Haha, ska börja med det också. Man kanske kan få bort honom genom att gå honom o tro att olika profiler styrs av samma folk. Och då kanske man slipper honom i framtiden.

Kanske. Men om vi är ärliga, när har det någonsin funkat haha?
2021-07-22, 16:47
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Kanske. Men om vi är ärliga, när har det någonsin funkat haha?
Att försöka få bort dom? En del har ju försvunnit. Tigerälgen Johnny har väl skjutit sig i huvudet denna gången, för inte fan får man några selfies med döda älgar längre. Minns en massör som jämt skickade en bild på "sin kuk" och kallade sig för Kjellsy. Han har jag inte sett på ett år typ. De kanske håller till på andra sajter? Men det är lite störigt med personer som Lakke. Han pajar ju ens flow när man är i full gång liksom, med en massa jävla logg och annat.
2021-07-22, 17:44
Medlem
Citat:
Att försöka få bort dom? En del har ju försvunnit. Tigerälgen Johnny har väl skjutit sig i huvudet denna gången, för inte fan får man några selfies med döda älgar längre. Minns en massör som jämt skickade en bild på "sin kuk" och kallade sig för Kjellsy. Han har jag inte sett på ett år typ. De kanske håller till på andra sajter? Men det är lite störigt med personer som Lakke. Han pajar ju ens flow när man är i full gång liksom, med en massa jävla logg och annat.

Loggade du att han är SINGEL; NU? Loggade du hans fula nynne i Kungsan? Att han vill Fista? Bor på Karlaplan? Fyfan. Kan mer om hans liv än han själv, vilken jävla manipulativ skit han är förresten, skrev med han tidigare idag och hans sätt att försöka ses får mig att spy.

Han borde bli reportad dessutom för Copy/Paste, precis som André, Kungsholmen. Ej bil. Bostadsrätt (viktigt att säga att man har en bostadsrätt btw).

/ Lova
Senast redigerad av EricBana87 2021-07-22 kl. 17:47.
2021-07-22, 18:40
Medlem
Citat:

Nejdå. Fick idioten Johnny igår så han lever och frodas minsann.
2021-07-22, 19:30
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Loggade du att han är SINGEL; NU? Loggade du hans fula nynne i Kungsan? Att han vill Fista? Bor på Karlaplan? Fyfan. Kan mer om hans liv än han själv, vilken jävla manipulativ skit han är förresten, skrev med han tidigare idag och hans sätt att försöka ses får mig att spy.

Han borde bli reportad dessutom för Copy/Paste, precis som André, Kungsholmen. Ej bil. Bostadsrätt (viktigt att säga att man har en bostadsrätt btw).

/ Lova
Loggar faktiskt ut när jag får han.

André är fan värre. Sist jag fick han så länkade han till någon skit om C19. Första messet och han vill av någon anledning att man ska gå in och läsa om vaccin o skit. Han börjar ju tappa det helt snart.
2021-07-22, 19:37
Medlem
sebastian66s avatar
Även att det är spännande konstiga kunder måste vi vara tacksamma för kollekten dom ger oss.
Det känns inte som att det är högutbildade och begåvade personer som skriver som kunder.
Om man lägger mer än 100 meddelande på en dating då är det allvarliga fel.
Det finns absolut många konstiga kunder som man skulle vilja klappa till runt knuten. Sedan så ser jag att det är positivt att de ger inkomst då blir livet lättare
man går vidare till offer 2.3.4.5 etc etc osv. Tacka herren för denna gåva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in