Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Nja, tjejers djungeltrummor går när de träffar på riktiga as.

Men då är man på en riktig shit-list. Tänker att iaf en av dem kontaktat P, men hon leker struts.

Tyvärr är inte Pernilla mottaglig ännu. Hon är stormande kär och allt Christian gör är fantastiskt.
Citera
2021-07-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Ja det är lite märkligt, håller med. 😅
Dessa kvinnor har trista upplevelser med C, otrohet mm. Så de har tagit kontakt med varandra för att bara känna att de inte är ensamma om att råkat illa ut. Jag är en vän till en av dem och varit med på ett café.

Jag känner inte dig som skrivit ovan och jag känner inte C privat, men från yrkeslivet och jag ser ett tydligt mönster. Tänkte att han bara hade gjort ett riktigt vidrigt snedsteg (som ändå aldrig är acceptabelt) men fattar nu att det är ett personlighetsdrag. En kille med total avsaknad av konsekvenstänk eller/och som bara är så obotligt korkad.

Så med det sagt så tror jag på allt du skrivit och hoppas att hans ex kontaktar Pernilla och framförallt att hon lyssnar!
Citera
2021-07-22, 10:13
Medlem
Nu är hon på Stefano Catanacho-chips krog igen.. hon ger sig inte. Hon offrar allt för det svinet Kommentarsfunktionen är avstängd på stories också, så hon vet vad folk tycker.

Ang. C tror jag hon är lika envis där med. Precis som hon står stenhårt fast vid Stefanos sida kommer det ta sin tid innan hon ser och inser vem C egentligen är. Kanske finns en anledning till varför hon var kvar hos Emilio så länge trots att han misshandlade henne. Hon väljer att blunda, för allt som inte passar in i hennes perfekta dröm. Hon vägrar släppa drömmen om den perfekta kärleken in i det sista. Tills det verkligen verkligen brister och verkligheten kommer ifatt. Känns nästan som ett självskadebeteende, sorgligt.
Citera
2021-07-22, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kanske det var han som gjorde beställningen?
Tror mer på fam I isf.
Citera
2021-07-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Jag känner inte dig som skrivit ovan och jag känner inte C privat, men från yrkeslivet och jag ser ett tydligt mönster. Tänkte att han bara hade gjort ett riktigt vidrigt snedsteg (som ändå aldrig är acceptabelt) men fattar nu att det är ett personlighetsdrag. En kille med total avsaknad av konsekvenstänk eller/och som bara är så obotligt korkad.

Så med det sagt så tror jag på allt du skrivit och hoppas att hans ex kontaktar Pernilla och framförallt att hon lyssnar!

Tror faktiskt att han kommer att hålla sig ifrån att ta snedsteg för en lång tid framöver.
Utifrån det man läst här så låter det som att han har chansen att komma upp sig rejält från det hyrda Attefallshuset. Nu vankas kändisskap, semesterbostad i Spanien, nybyggd villa och livets glada dagar med premiärer och gratisfester. Klart att han kommer att förvalta det väl och med omsorg. Inte konstigt att han väljer att göra sig oumbärlig.
Citera
2021-07-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Tror faktiskt att han kommer att hålla sig ifrån att ta snedsteg för en lång tid framöver.
Utifrån det man läst här så låter det som att han har chansen att komma upp sig rejält från det hyrda Attefallshuset. Nu vankas kändisskap, semesterbostad i Spanien, nybyggd villa och livets glada dagar med premiärer och gratisfester. Klart att han kommer att förvalta det väl och med omsorg. Inte konstigt att han väljer att göra sig oumbärlig.
Han är kanske en jättebra person.
Citera
2021-07-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist

Ja, i Pernillas (och garanterat i hans egna) ögon är han ju värsta skärgårdshunken 🙈. Så han är jättebra på att sälja in sig själv. Men that’s all!
Citera
2021-07-22, 22:34
Medlem
Citat:

Eller hur! Å andra sidan - en människa kan ha "allt" och ändå sjabbla bort det. Det kostar på att spela en roll och tids nog krackelerar fasaden.

Jag är också nyfiken på vad Viktväktarna tycker om allt ätande och drickande.
Citera
2021-07-22, 22:42
Medlem
Citat:

Kanske det, men han har onekligen ryktet emot sig.
Citera
2021-07-22, 23:10
Medlem
Citat:
Kanske det, men han har onekligen ryktet emot sig.
Källor på ryktena, finns det? Vore trist om CB baktalas och det baseras på trådsanningar, lr hur.
Citera
2021-07-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Ja, i Pernillas (och garanterat i hans egna) ögon är han ju värsta skärgårdshunken 🙈. Så han är jättebra på att sälja in sig själv. Men that’s all!
Men hur vet vi det egentligen? Han gör ju P lycklig iaf.
Citera
2021-07-22, 23:28
Medlem
Citat:
Källor på ryktena, finns det? Vore trist om CB baktalas och det baseras på trådsanningar, lr hur.

Oh ja, det finns starka källor i denna tråd. Men bara för att ingen skriver ut sitt namn så ska man inte ta det för osanningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in