2021-07-22, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetBaraBlir
Tydligen drogs ju din älskade Emil till en mördare, jävla pajas!

Ja du vad ska man säga om dessa inlägg av EmmeLee? Detta var ett utav många lågvattenmärken, så dumt att det är humor!
Tror inte hon tänkte riktigt där att faktiskt EF valde LB, som sedan visade sig skulle döda.

EmmeLee, för mig ter det sig irrationellt att du reagerar så kraftfullt. Man kan tro att du blivit bortvald av EF till fördel för LB eller liknande. Du skriver att du var elev till EF för 5-7 år sedan, han måste sannerligen gjort ett starkt intryck på dig.
Senast redigerad av Ninalina 2021-07-22 kl. 02:31.
2021-07-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
Ett par som är vänner.
Äter utemat.
Går hem
Får en fix idé att klämma och känna på vapenarsenalen.
Sagt och gjort.
En felskjutning inträffar. Inget uppsåt
Grannar genomför hlr
Polis griper GM.

Ja, det är en av några teorier man själv också har, en högst trolig händelse.
2021-07-22, 09:09
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ok ponera att dom ville pilla på vapen efter en middag, vilket i min värld verkar lite konstigt, vapen tar man fram om man avser att använda dom, det är inga leksaker, så hur gick det till , spelade dom rysk ruolette, eller lekte dom cowboy å indian, det är ju sinnessvagt , att tro att det inte finns uppsåt i det här fallet, vådaskott my ass, nä detta är nog mer komplicerat än så
2021-07-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ok ponera att dom ville pilla på vapen efter en middag, vilket i min värld verkar lite konstigt, vapen tar man fram om man avser att använda dom, det är inga leksaker, så hur gick det till , spelade dom rysk ruolette, eller lekte dom cowboy å indian, det är ju sinnessvagt , att tro att det inte finns uppsåt i det här fallet, vådaskott my ass, nä detta är nog mer komplicerat än så

Jag skrev: Det är en av flera olika alternativ. Och varför skulle det inte vara troligt, efter en festkväll, alkohol (kanske stora mängder). Vi vet inte vad som har hänt. Du har verkligen fastnat för ett kallblodigt skjutande, när det finns så otroligt många alternativ.
2021-07-22, 09:20
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jag skrev: Det är en av flera olika alternativ. Och varför skulle det inte vara troligt, efter en festkväll, alkohol (kanske stora mängder). Vi vet inte vad som har hänt. Du har verkligen fastnat för ett kallblodigt skjutande, när det finns så otroligt många alternativ.
Svar: Nej
Jag har inte fastnat för nåt, men jag hävdar med den druckne mannens envishet ( enligt komm More)
att det är inte normalt att ha skarpladdade vapen framme i ett villaområde när man är på fyllan, du verkar inte kunna tänka objekktivt, varför hur och vem, det blir rätt trist att bemöta dina inlägg eftersom du är så hellbent övertygad om att det va en FELSKJUTNING, du har stannat i din tankeprocess , sorry dude, din åsikt räknas inte längre i den fria världen vi lever i
2021-07-22, 09:27
Medlem
Citat:
Svar: Nej
Jag har inte fastnat för nåt, men jag hävdar med den druckne mannens envishet ( enligt komm More)
att det är inte normalt att ha skarpladdade vapen framme i ett villaområde när man är på fyllan, du verkar inte kunna tänka objekktivt, varför hur och vem, det blir rätt trist att bemöta dina inlägg eftersom du är så hellbent övertygad om att det va en FELSKJUTNING, du har stannat i din tankeprocess , sorry dude, din åsikt räknas inte längre i den fria världen vi lever i

Sorry, men är det någon som är låst i sitt tankesätt så är det dessvärre du.
Jag har sagt tidigare att jag ser flera olika scenarios till denna hemska och fruktansvärda händelse. Återigen, vi vet inte vad som har hänt denna kväll, ingen vet mer än en person, kanske inte ens det, vi vet inte.
2021-07-22, 09:30
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
en högst trolig händelse skrev du nyss, jag baxnar av dumhetens danser, du vet ju inte ens vad du skriver på dina konton,
2021-07-22, 09:37
Medlem
Citat:
en högst trolig händelse skrev du nyss, jag baxnar av dumhetens danser, du vet ju inte ens vad du skriver på dina konton,

Ska vi ta det igen så att du förstår: Det är en av flera olika scenarios som är högst troliga.
Jag vet vad jag skriver, vet du?
2021-07-22, 09:42
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ska vi ta det igen så att du förstår: Det är en av flera olika scenarios som är högst troliga.
Jag vet vad jag skriver, vet du?
Ja jag vet vad jag skriver, vill du ha en kukmätartävling i det så byter vi forum
vart kom vapnet ifrån ? det är relevant i den här tråden
Hade L psykiska problem, var E jägare eller hade han illegala vapen. Det är såna saker som tråden borde handla om. Vi vet nu allihopa att ditt kragnummer är större än din IQ, tror du att någon är intresserad av hur vapnet kom till huset ?
2021-07-22, 09:43
Medlem
WWHs avatar
E ville bli påsatt av L under vapenhot.
2021-07-22, 09:45
Medlem
Citat:
Ja jag vet vad jag skriver, vill du ha en kukmätartävling i det så byter vi forum
vart kom vapnet ifrån ? det är relevant i den här tråden
Hade L psykiska problem, var E jägare eller hade han illegala vapen. Det är såna saker som tråden borde handla om. Vi vet nu allihopa att ditt kragnummer är större än din IQ, tror du att någon är intresserad av hur vapnet kom till huset ?

Vad är du, 12 år eller?
Man har redan svarat på din fråga, men jag kan svara igen då. Ja jag tror vapnet fanns i huset sedan tidigare!
2021-07-22, 09:46
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Vad är du, 12 år eller?
Man har redan svarat på din fråga, men jag kan svara igen då. Ja jag tror vapnet fanns i huset sedan tidigare!
ok jag fyllde tretton nyss, vad bygger du den teorin på herr obermeister

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in