2021-07-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ja precis, har du jägarexamen, och är någorlunda vettig, så har du koll på dina vapen och din ammunition, så fungerar det i min värld, jag skulle aldrig ta fram vapen på fyllan , än mindre låta nån få tillgång till mina vapen, därav mina frågor, Var det jaktvapen eller illegala vapen

Sant! Men frågan vill de som känner E inte svara på. Väldigt relevant.
Dödar man djur utan licens där? Får jag verkligen hoppas man ej gör!
2021-07-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Om man är påtänd på sitt eget bröllop t.o.m.- då har man grova problem och är defentivt en pundarbrud.
Finns väl ingen dag man vill minnas så mycket - som sitt bröllop ?

Lasseliten2 har aldrig nämnt att det var narkotika. Du kan dock medicineras med narkotikaklassad medicin utskriven av din läkare vid vissa sjukdomar och vid behov.

Det är inte alls ovanligt. Du "hugger" på allt som ev kan tolkas negativt för L.
2021-07-21, 23:44
Medlem
https://www.picuki.com/media/2289996565460630858

Inte bara klänningen som ser tung ut..
Och oj vad länge det äktenskapet varade.

Och där kommer bekräftelse behovet fram igen. Ansökt om att få gifta sig på scenen mellan föreställningarna på Folkoperan
Knappast normal va
2021-07-21, 23:49
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stagbettle
Sant! Men frågan vill de som känner E inte svara på. Väldigt relevant.
Dödar man djur utan licens där? Får jag verkligen hoppas man ej gör!
Vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt svar, men generellt får man inte döda djur utan jaktlicens, det fanns nåt förr som hette lånelicens, men det är förbjudet nuförtiden, så antingen var han en tjuvskytt eller så hade han licens , det finns ingen annan förklaring
2021-07-21, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
https://www.picuki.com/media/2289996565460630858

Inte bara klänningen som ser tung ut..
Och oj vad länge det äktenskapet varade.

Och där kommer bekräftelse behovet fram igen. Ansökt om att få gifta sig på scenen mellan föreställningarna på Folkoperan
Knappast normal va

Du är fullständigt genomvidrig. Vad ser meta tungt ut?
Du är sååååå avundsjuk samt svartsjuk att man blir mörkrädd.

Och vad säger du lilla Emmelee om det kanske inte var L idé? Tänk om de tillsammans eller han kom på denna idé? Var fick du det ifrån att det var hon?

Bemöda dig inte med ett svar, blir bara äcklad av dig nu.
2021-07-21, 23:57
Medlem
Citat:
Du är fullständigt genomvidrig. Vad ser meta tungt ut?
Du är sååååå avundsjuk samt svartsjuk att man blir mörkrädd.

Och vad säger du lilla Emmelee om det kanske inte var L idé? Tänk om de tillsammans eller han kom på denna idé? Var fick du det ifrån att det var hon?

Bemöda dig inte med ett svar, blir bara äcklad av dig nu.

Hon är ju fet ju. Sen började hon knarka och blev smal.
Och jag blir äcklad av dig. Du känner ingen av dem tydligen
Och ändå ska du göra din åsikt hörd.

L är ett psykfall- det är fakta
Din åsikt - vem bryr sig. ?

Och vem gifter sig på opera scenen för att kort därefter skilja sig.?
Som ett skämt ju
2021-07-21, 23:57
Medlem
Citat:
Vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt svar, men generellt får man inte döda djur utan jaktlicens, det fanns nåt förr som hette lånelicens, men det är förbjudet nuförtiden, så antingen var han en tjuvskytt eller så hade han licens , det finns ingen annan förklaring

Exakt så tänker jag med. Antingen licens eller inte?! Och hade han isf vapenskåp?

Men ingen här som känner E vill svara på om E hade jägarexamen. Vilket är relevant.

Istället så berättar man om L att hon har Jägarexamen. Och det intressanta är ju då om det är två vapenskåp eller hur fungerar sånt här? Dvs om de nu ägde vapen båda två.
2021-07-22, 00:00
Medlem
Citat:
Exakt så tänker jag med. Antingen licens eller inte?! Och hade han isf vapenskåp?

Men ingen här som känner E vill svara på om E hade jägarexamen. Vilket är relevant.

Istället så berättar man om L att hon har Jägarexamen. Och det intressanta är ju då om det är två vapenskåp eller hur fungerar sånt här? Dvs om de nu ägde vapen båda två.

L hade inget eget boende så nåt vapenskåp är inte aktuellt för hennes del.

Och om E hade ett, viket jag inte tror - så hade han aldrig lämnat ut koden till henne
2021-07-22, 00:01
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

mmm vi får nog vänta FUP för å svar på det, verkar det som tyvärr
2021-07-22, 00:03
Medlem
En sak som också slår en i denna tråden är hur många som tycks ogillat att L hade många killkompisar.

Det har mer eller mindre alltid sagt att om en man har många brudar, så får han en klapp på axeln, medans om en tje skulle ha många män, ja då är hon en hora, luder och fan vet allt. Fa fan är problemet, vart tog jämnställheten vägen? Eller är det så att dom som hatar mest, också har blivit brädade?
2021-07-22, 00:05
Medlem
Citat:
mmm vi får nog vänta FUP för å svar på det, verkar det som tyvärr

Ja, det får vi nog.
2021-07-22, 00:08
Medlem
Citat:
Vad är din teori då herr Komissarrrien, du verkar ju ha koll, men du väljer att förolämpa folk istället för att bidra i tråden, å klåpare, ja det kanske jag är, men liten är jag inte 189 cm å 90 kg , passa dej så jag inte sätter mej på dej av misstag

Ett par som är vänner.
Äter utemat.
Går hem
Får en fix idé att klämma och känna på vapenarsenalen.
Sagt och gjort.
En felskjutning inträffar. Inget uppsåt
Grannar genomför hlr
Polis griper GM.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in