Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-20, 11:41
Medlem
Vad är det för fel på hennes nya kille? Det jag läser verkar mest vara lösa påståenden. Att han gjort fel innan behöver inte betyda att han är genomrutten och utnyttjar henne.
Jag vill veta mer och inte bara ”han är dum” typ.
Citera
2021-07-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Vad är det för fel på hennes nya kille? Det jag läser verkar mest vara lösa påståenden. Att han gjort fel innan behöver inte betyda att han är genomrutten och utnyttjar henne.
Jag vill veta mer och inte bara ”han är dum” typ.

Jag känner honom inte men jag känner igen beteendet: drömprins som dyker upp när man minst anar det och är PERFEKT. PW behöver garanterat hjälp och stöd men det är ju ingen hejd på "hjälpsamheten". Tyvärr kan det komma en dag då han istället för välvilja visar besvikelse istället om hon inte är tillräckligt tacksam.

Hoppas verkligen att det håller - hon är värd all lycka i världen! - men efter 15 år med en narcissist har jag lärt mig se "varningsklockorna".

Sedan så är ju ens dating-historik ändå rätt talande, om det nu stämmer det som skrivits i tråden.
Citera
2021-07-21, 00:06
Medlem
Ang stölden...
Bara jag som tänker att detta är ju ett gyllene tillfälle för CB att få flytta in i nya huset när det är färdigbyggt!?
Han intalar väl PW att han, den stora starka mannen, kan skydda henne från inbrottstjuvar ifall det skulle hända igen...

* Var inbrottet ett beställningsjobb? (Sentimentalvärde på det som stals så den som återbördar skivorna är PW evigt tacksam emot )
* Slumpmässigt inbrott? (Tjuvarna blev skrämda av larmet å stal första bästa sak för att få något med sig!?)
* Inbrott av galet fans? (Som bara var ute efter skivorna som souvenir)

Tankar?
Citera
2021-07-21, 07:23
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
Ang stölden...
Bara jag som tänker att detta är ju ett gyllene tillfälle för CB att få flytta in i nya huset när det är färdigbyggt!?
Han intalar väl PW att han, den stora starka mannen, kan skydda henne från inbrottstjuvar ifall det skulle hända igen...

* Var inbrottet ett beställningsjobb? (Sentimentalvärde på det som stals så den som återbördar skivorna är PW evigt tacksam emot )
* Slumpmässigt inbrott? (Tjuvarna blev skrämda av larmet å stal första bästa sak för att få något med sig!?)

Tankar?

Var inte C kvar i Sverige då?
Citera
2021-07-21, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Var inte C kvar i Sverige då?

Han var iaf inte i Spanien med PW...
Citera
2021-07-21, 09:51
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ang stölden...

Tankar?
Kanske det var han som gjorde beställningen?
Citera
2021-07-21, 10:01
Medlem
Citat:
Han var iaf inte i Spanien med PW...

Jo det är han
Citera
2021-07-21, 10:24
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jo det är han
Vid inbrottet …
Citera
2021-07-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vid inbrottet …

Inbrottet var inte i Spanien
Citera
2021-07-21, 10:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Inbrottet var inte i Spanien
Nä , det är ju det vi undrar ! Om han var i Sverige då . Nu är han i Spanien , ja .
Citera
2021-07-21, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kanske det var han som gjorde beställningen?
Fick den tanken också. Konstig tanke ändå
Citera
2021-07-21, 15:47
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jag känner honom inte men jag känner igen beteendet: drömprins som dyker upp när man minst anar det och är PERFEKT. PW behöver garanterat hjälp och stöd men det är ju ingen hejd på "hjälpsamheten". Tyvärr kan det komma en dag då han istället för välvilja visar besvikelse istället om hon inte är tillräckligt tacksam.

Hoppas verkligen att det håller - hon är värd all lycka i världen! - men efter 15 år med en narcissist har jag lärt mig se "varningsklockorna".

Sedan så är ju ens dating-historik ändå rätt talande, om det nu stämmer det som skrivits i tråden.

Jag som känner tre stycken av hans ex. De alla tre berättar att han var exakt likadan mot dem som han är mot P nu.
Behandlade dem som prinsessor. Han gör allt för att det ska se bra ut.
Han hade sagt i början på P & hans relation att han ville inte synas i medier, IG och WV.
Nu är han mer än gärna med på allt och ofta.
Han lever nu på P’s berömmelse bilar, hus mm när han själv bor i hyr ett attefallshus och har en trasig relation till flera ex och barn. Enl en kollega på hans nuvarande arbete så räknar han med att flytta in m PW när huset är klar. Så fram till dess bor han kvar i hyr stugan.

Som dig så hoppas jag att det håller men hoppas oxå P ser/hör varningsklockor.
Att hon frågar runt ang honom och då går utanför hans närmaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in