Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-07, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Barnen verkar ju helt tappade! I synnerhet alla sönerna.
Jag tycker att Bianca är som en ouppfostrad 12 åring i sitt beteende. Hon skulle ju aldrig klara att bo ensam och ta hand om sig själv. Stackars Pernilla, alltså. Hon är ju alldeles för snäll.
Citera
2016-10-07, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fredsavtal
Det är lite märkligt att en så ung "artist" som Bianca, redan nu gör det som avdankade artister pysslar med. Är med i Let's dance och numera en dokusåpa kretsande kring hennes egen familj.

Det kan inte vara något bra sätt att skapa sig en solid grund för en fortsatt artistkarriär.
Hon saknar väl talang/intresse för artisteri. Måste ändå vara ett rätt bekvämt liv att leva på sådana här program på TV, så länge som det är möjligt.
Citera
2016-10-07, 14:08
Medlem
QueerSchilvias avatar
Myndiga barn/vuxna som delar säng med sin egen mamma. Fy fan så äckligt det blev. Är socialen på Lidingö inkopplad?
Citera
2016-10-07, 14:24
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Jag är så satans trött på den här släkten. Pernilla som än idag 30 år senare lever på sin kraxande jävla Piccadilly cirkus som främsta och egentligen enda merit och som hon på något magiskt sätt lyckats förvandla till en livslång biljett rätt in i min tv-ruta..

Hennes brorsor är också sjukt irriterande men på ett lite annorlunda sätt. Har känt för att ge den där präktiga jäveln Niklas en saftig propp sen jag såg filmen G för hundra år sen..

Trodde i min enfald att jag i alla fall kanske skulle överleva dessa jävla Wahlgrens men så lyckades Pernilla naturligtvis introducera sina talanglösa horungar in i kändisskapet och jag bara vet att när kämpar på dödsbädden så kommer det att vara till tonerna av en förfärlig duett med Benjamin och Bianca..

Förhoppningsvis finns ingenting efter sista andetaget. Då slipper du förhoppningsvis Wahlgrens. Jag såg trailern och det var någon konversation om att alla barn varit i Pernillas underliv eller vad fan som sas. Det lockade inte mig att kolla. Föredrar man att drabbas av AIDS framför en timme med Wahlgrens är det inte hälsosamt. Jag antar att det ska låta så där söt chockerande. Jag fick en bild av incest inpräntad. Det är en störd familj som är bilden av vad som är felet med dagens samtid. Sveriges Kardashians som jag även förakrar å det grövsta. När telefonen slutat ringa släpper antagligen mor och dotter en sextape. Svens night with Wahlgrens.
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-10-07 kl. 14:27.
Citera
2016-10-08, 16:40
Medlem
NygammalValss avatar
Seriös fråga (främst till er som är i TV- och/eller nöjesbranschen):

Hur mycket pengar har Pernilla fått för den här reality-serien? Kamerateamet har följt henne dygnet runt sedan i maj/juni och gör det fortfarande. Pernilla och hennes barn viker ut hela sitt privatliv. Snackar vi 1-2 miljoner eller 7-10 miljoner? Eller är det ännu mer?

(De filmar tydligen fortfarande, troligtvis inför en kommande säsong.)
Citera
2016-10-08, 16:44
Bannlyst
Jag spyr på familjen Wahlgren De skulle garanterat vara med i incestporr bara för att få betalt och synas! Vidrig familj!
Citera
2016-10-10, 12:35
Medlem
Undrar var den lilla (framställt blyga och timida) B*njam*n fått sitt hetsiga temperament? Måste vara från sin aggressiva far! Rätt som det är "smäller det". Tyckte ändå att B*anc* var rätt rolig mitt i sitt avmättade ointresse för det mesta. Små vassa kommentarer som ändå var liiiiiite roliga. Måste erkänna: Ville inte titta - men kunde inte sluta. Så var det med det.......
Citera
2016-10-10, 13:05
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Jag skulle vilja se en sån här serie med Anna Book.
Jag också
Men allvarligt vad är denna Bianca och Benjamin kända för (förutom lets dance)? Sjunger dom, skådespelar dom , dansar dom eller är de bara kända för att ha en känd morsa?
Citera
2016-10-11, 15:51
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Seriös fråga (främst till er som är i TV- och/eller nöjesbranschen):

Hur mycket pengar har Pernilla fått för den här reality-serien? Kamerateamet har följt henne dygnet runt sedan i maj/juni och gör det fortfarande. Pernilla och hennes barn viker ut hela sitt privatliv. Snackar vi 1-2 miljoner eller 7-10 miljoner? Eller är det ännu mer?

(De filmar tydligen fortfarande, troligtvis inför en kommande säsong.)

Aldrig att det är några 7-10 millar, snarare tror jag det rör sig om hundratusingar. Sen har man ju inte alls vikt ut hela sitt privatliv. Kommer inte bli några bilder på Pernilla när hon sitter och bajsar och om Bianca ska iväg till nån polare och supa till så kan hon ju garanterat säga "nä ni får inte komma". Det är reality-tv, inte verkligheten.

För övrigt tyckte jag programmet va ganska skoj, Bianca var bäst. Ska kolla nästa avsnitt också så får vi se.
Senast redigerad av Aigis 2016-10-11 kl. 15:53.
Citera
2016-10-13, 00:05
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Pernilla är alltså en squirter enl. första avsnittet i deras realityshow.
Hon är rätt milfig ändå - bör gå ner ~10kg så blir hon en riktig cougar igen.
Citera
2016-10-14, 09:12
Medlem
enfindams avatar
Jag önskar att hon kunde få mer tid över till sig själv, inte för att hon behöver gå ner så mycket i vikt, utan för att förbättra sin kondition.
Senast redigerad av enfindam 2016-10-14 kl. 09:24.
Citera
2016-10-14, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feat
Jag tycker att Bianca är som en ouppfostrad 12 åring i sitt beteende. Hon skulle ju aldrig klara att bo ensam och ta hand om sig själv. Stackars Pernilla, alltså. Hon är ju alldeles för snäll.

Kallas bokstavsdiagnos...så det skriker om det 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in