Citat:
Ursprungligen postat av
Realdoll00
Jag känner honom inte men jag känner igen beteendet: drömprins som dyker upp när man minst anar det och är PERFEKT. PW behöver garanterat hjälp och stöd men det är ju ingen hejd på "hjälpsamheten". Tyvärr kan det komma en dag då han istället för välvilja visar besvikelse istället om hon inte är tillräckligt tacksam.
Hoppas verkligen att det håller - hon är värd all lycka i världen! - men efter 15 år med en narcissist har jag lärt mig se "varningsklockorna".
Sedan så är ju ens dating-historik ändå rätt talande, om det nu stämmer det som skrivits i tråden.
Jag som känner tre stycken av hans ex. De alla tre berättar att han var exakt likadan mot dem som han är mot P nu.
Behandlade dem som prinsessor. Han gör allt för att det ska se bra ut.
Han hade sagt i början på P & hans relation att han ville inte synas i medier, IG och WV.
Nu är han mer än gärna med på allt och ofta.
Han lever nu på P’s berömmelse bilar, hus mm när han själv bor i hyr ett attefallshus och har en trasig relation till flera ex och barn. Enl en kollega på hans nuvarande arbete så räknar han med att flytta in m PW när huset är klar. Så fram till dess bor han kvar i hyr stugan.
Som dig så hoppas jag att det håller men hoppas oxå P ser/hör varningsklockor.
Att hon frågar runt ang honom och då går utanför hans närmaste.