2021-07-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Om ditt företag sysslar med penningtvätt och/eller finansiering av terrorverksamhet så är det olagligt.

Och du har fått länkar.
Kan du länka igen… jag hittar ingen länk där det står att vara medlem i Cash FX Group är olagligt och att någon åkt dit??
Citera
2021-07-20, 16:50
Medlem
Citat:
Om ditt företag sysslar med penningtvätt och/eller finansiering av terrorverksamhet så är det olagligt.

Och du har fått länkar.
Mitt företag??
Citera
2021-07-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Källa på folk som åkt dit?? Du är en stor jävla lögnare och mytoman, har bett dig i flera dagar att komma med källor men du bara fortsätter att ordbajsa, du är en lögnare, mytoman, loser, obildad, korkad.. lider faktiskt med dig din fattige fan.

Sebastian grenwood sitter inne, även Constatin Ignatov, och några till, eller tänker du att "ditt" pyramid/ponzi inte är en olaglig verksamhet som bryter mot svenska (eller för den delen andra länders lagar) och därmed så är det lungt?,

men då får du nog allt förklara det för FI.... kontaktuppgifterna fick du i tidigare post.
Citera
2021-07-20, 16:52
Medlem
Citat:
Finansinspektionen (FI) är en svensk statlig förvaltningsmyndighet, som sorterar under Finansdepartementet och ansvarar för den tillsyn, regelgivning och tillståndsprövning som rör finansiella marknader och finansiella företag.

Det är för övrigt FI som kräver att bankerna tar in information om sina kunder, så att det inte förekommer exempelvis penningtvätt.
Vad har FI med detta att göra?
DU påstår att det är olagligt att vara medlem i Cash FX Group, det är inte FI som påstår detta, det är DU som påstår detta… så LÄNK på ditt påstående??
Citera
2021-07-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Sebastian grenwood sitter inne, även Constatin Ignatov, och några till, eller tänker du att "ditt" pyramid/ponzi inte är en olaglig verksamhet som bryter mot svenska (eller för den delen andra länders lagar) och därmed så är det lungt?,

men då får du nog allt förklara det för FI.... kontaktuppgifterna fick du i tidigare post.
Tror du är i helt fel tråd.. denna tråd handlar om Cash FX Group.. så vad har dina länkar med ämnet att göra?
Citera
2021-07-20, 16:53
Medlem
constants avatar
Citat:
Kan du länka igen… jag hittar ingen länk där det står att vara medlem i Cash FX Group är olagligt och att någon åkt dit??
Jag har aldrig sagt att det är olagligt att vara medlem i Cash FX Group.

Jag har sagt att det är olagligt med pyramidspel och ponzibedrägerier.

Och om Cash FX Group sysslar med sånt, så är det olagligt. Det jag sett hittills om ditt företag, utan att ens leta, är att Finansinspektionen varnar, liksom brittiska FCA.
Citera
2021-07-20, 16:56
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sagt att det är olagligt att vara medlem i Cash FX Group.

Jag har sagt att det är olagligt med pyramidspel och ponzibedrägerier.

Och om Cash FX Group sysslar med sånt, så är det olagligt. Det jag sett hittills om ditt företag, utan att ens leta, är att Finansinspektionen varnar, liksom brittiska FCA.
Så varför skriver du om olaglig verksamhet i en tråd om Cash FX Group?
Vad du hittills ”sett” skiter vi alla i för du är en nobody med noll insyn och noll makt.
Citera
2021-07-20, 16:56
Medlem
constants avatar
Citat:
Vad har FI med detta att göra?
DU påstår att det är olagligt att vara medlem i Cash FX Group, det är inte FI som påstår detta, det är DU som påstår detta… så LÄNK på ditt påstående??
Nu börjar jag bli riktigt trött på dig.

JAG HAR INTE PÅSTÅTT ATT Cash FX Group ÄR OLAGLIGT, JAG HAR SAGT ATT DET ÄR OLAGLIGT ATT SYSSLA MED PYRAMIDSPEL OCH/ELLER PONZIBEDRÄGERIER.

OM Cash FX Group SYSSLAR MED SÅNT SÅ ÄR DET OLAGLIGT.
Citera
2021-07-20, 16:58
Medlem
Citat:
Tror du är i helt fel tråd.. denna tråd handlar om Cash FX Group.. så vad har dina länkar med ämnet att göra?

Att cashfx är ett ponzi/pyramidspels bedrägeri, precis som onecoin och FI har helt rätt (även om det är UK resp Österikes motsvarigheter som granskat och satt upp dem) som listar dem som bedrägeri.

Och att du inte tillför något annat än att du inte tycker att det spelar någon roll, eftersom ditt bedrägeri itne är ett bedrägeri, enligt dig, och några svartmuskiga mexikanare som kör taxi, när de inte bestämmer över vilka "trades" de ska göra åt dig.....
Citera
2021-07-20, 16:59
Medlem
constants avatar
Citat:
Så varför skriver du om olaglig verksamhet i en tråd om Cash FX Group?
Vad du hittills ”sett” skiter vi alla i för du är en nobody med noll insyn och noll makt.
Möjligt att jag är en nobody som saknar makt, men det är absolut inte FI och FCA - Och det är dom som varnar för ditt företag.

Ett tips är att du läser tråden om Onecoin. Ett företag i samma branch. (FB) Onecoin
Senast redigerad av constant 2021-07-20 kl. 17:01.
Citera
2021-07-20, 17:10
Medlem
Citat:
Möjligt att jag är en nobody som saknar makt, men det är absolut inte FI och FCA - Och det är dom som varnar för ditt företag.

Ett tips är att du läser tråden om Onecoin. Ett företag i samma branch. (FB) Onecoin
Onecoin?? Du verkar va i helt fel tråd.
En länk till någon i Sverige som åkt dit pga det är olagligt i Sverige att vara medlem i Cash FX Group? Kom med en länk istället för att rapa ut er massa skit med noll relevans
Citera
2021-07-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Att cashfx är ett ponzi/pyramidspels bedrägeri, precis som onecoin och FI har helt rätt (även om det är UK resp Österikes motsvarigheter som granskat och satt upp dem) som listar dem som bedrägeri.

Och att du inte tillför något annat än att du inte tycker att det spelar någon roll, eftersom ditt bedrägeri itne är ett bedrägeri, enligt dig, och några svartmuskiga mexikanare som kör taxi, när de inte bestämmer över vilka "trades" de ska göra åt dig.....
Väntar på dina länkar, där svenskar dömts för medlemskap i Cash FX Group?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in