2021-07-19, 13:20
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det är så många som påstår att DA skulle ha problem och att han mådde psykiskt dåligt men det är bara spekulstioner som är påhitt för att de ska få ihop sin egna teori om att han tog sjölvmord vilket ingen här vet säkert..Det kan vara något helt annat än självmord..
Det går inte att se på en sprängd människa om det förekommit ett mord eller självmord

D hade nog inga farliga fienden.
Den vanligaste dödsorsaken för någon i den åldern är självmord. Varför skulle det vara annorlunda i detta fall?
Citera
2021-07-19, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adoggydog
Hann du träffa honom efter hösten 2018? Hade han snöat in sig på något? Någon form av personlighetsförändring?
Vad för dig till dessa funderingar?
Citera
2021-07-19, 20:37
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det går inte att fastställa. Till 100%.

Personligen är jag övertygad om självmord.

Ja det var det jag tänkte, att man inte med säkerhet kan fastställa.
I alla fall har jag inte läst något om det ännu.

Jag vet inte vad jag tror i detta fall.
Tycker inte att saker och ting är självklart här.
Instinktivt känner jag en viss oro.
Citera
2021-07-19, 20:41
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Det är så många som påstår att DA skulle ha problem och att han mådde psykiskt dåligt men det är bara spekulstioner som är påhitt för att de ska få ihop sin egna teori om att han tog sjölvmord vilket ingen här vet säkert..Det kan vara något helt annat än självmord..
Det går inte att se på en sprängd människa om det förekommit ett mord eller självmord

Nej, det var det jag menade lite med mina frågor.

Tycker inte alls att det råder någon säkerhet i detta fall
med det lilla som har kommit fram här.

Man får försöka lita på att det utreds minutiöst och att man inte avfärdar ärendet
som självmord innan man har tillräckligt på fötterna.
Citera
2021-07-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Vad för dig till dessa funderingar?

Skribenten kanske träffade DA både i norrbotten och sedan viss tid efter flytten till Stockholm när han har ny umgängeskrets och som nykrönt C för Kustjägarskolan. Omväxling kan förnöja eller förtära själen.
Citera
2021-07-20, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind
Nej, det var det jag menade lite med mina frågor.

Tycker inte alls att det råder någon säkerhet i detta fall
med det lilla som har kommit fram här.

Man får försöka lita på att det utreds minutiöst och att man inte avfärdar ärendet
som självmord innan man har tillräckligt på fötterna.
Jag kan bara hålla med.. Hoppas verkligen att sanningen kommer fram till hans anhöriga
Citera
2021-07-20, 03:35
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Vad har du fått den info ifrån att fallet är avslutat?

Den döde person som hittades i Tyresta nationalpark är yrkesmilitären Deniz Arda, som försvann i november.

Anhöriga är underrättade och det finns ingen misstanke om brott.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mB30ov/deniz-arda-hittad-dod-i-tyresta-nationalpark

Din efterblivna idiotjävel.
Citera
2021-07-20, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Den döde person som hittades i Tyresta nationalpark är yrkesmilitären Deniz Arda, som försvann i november.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mB30ov/deniz-arda-hittad-dod-i-tyresta-nationalpark

Så du tror stt fallet är avslutat hos polisen för att Aftonbladet skrev den artikeln? Du skriver
Efterbliven idiotjävel det säger mig bara vem du är?
Citera
2021-07-20, 03:48
Medlem
Citat:

Så du troratt fallet är nerlagt hos polisen pga en artikel i Aftonbladet för flera månader sedan?
Du skriver idiotjävel... Det säger bara en hel del om dig vem du är
Citera
2021-07-20, 03:50
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Så du tror stt fallet är avslutat hos polisen för att Aftonbladet skrev den artikeln? Du skriver
Efterbliven idiotjävel det säger mig bara vem du är?

Hahaha, fallet är avslutat, och så är det med den saken. Brott misstänks inte och polisen har gått vidare till riktiga brottsfall.
Att en lågutbildad nolla sitter och snackar skit på flashback och hänger sig åt de efterblivnaste konspirationsteorier man kan hitta den här sidan om Flat Earth tilsammans med resten av begåvningsreserven ändrar inte ett skit. Du vet inte ett piss om fallet vilket alla dina patetiska inlägg bevisar.

Du är en idiot av rang.
Citera
2021-07-21, 03:48
Medlem
Citat:
Hahaha, fallet är avslutat, och så är det med den saken. Brott misstänks inte och polisen har gått vidare till riktiga brottsfall.
Att en lågutbildad nolla sitter och snackar skit på flashback och hänger sig åt de efterblivnaste konspirationsteorier man kan hitta den här sidan om Flat Earth tilsammans med resten av begåvningsreserven ändrar inte ett skit. Du vet inte ett piss om fallet vilket alla dina patetiska inlägg bevisar.

Du är en idiot av rang.

Och du har all info om vad som står i polisrapporter och deras arbete med fallet? Med din reaktion så kan man nästan tro att
du känner dig obekväm i om det ej blir nerlagt
Om man utrycker sig som dig så har man defenetift en mycket låg bildning.
Senast redigerad av Anedin 2021-07-21 kl. 03:53.
Citera
2021-07-21, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
D hade nog inga farliga fienden.
Den vanligaste dödsorsaken för någon i den åldern är självmord. Varför skulle det vara annorlunda i detta fall?
Allt är inte alltid svart eller vitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in