Citat:
Ursprungligen postat av
Jesus-frelsaren
misstänker att han blev mördad.
att en militär, som varit på uppdrag i andra länder, inte skulle ha fiender - kan man nog bortse från rätt enkelt. om man är förstående i att "främmande makt" och andra länders poliskårs närvaro inom ens gränser, är suspekta grejjer.
sen lär det ju vara så att mördare nog ofta gör allt vad de kan för att rättsväsendet ska komma på villovägar, och hur förstör man spår bäst - kan man tänka - om inte genom en stor sprängning.
det troliga avsaknaden av självmordsbrev är intressant det med.
Se där, ännu en idiot som snackar ur röven.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suicide_note
A study examining Japanese suicide notes estimated that 25–30% of suicides are accompanied by a note. However, incidence rates may depend on ethnicity and cultural differences, and may reach rates as high as 50% in certain demographics.
En avsaknad av självmordsbrev är snarare normen.
"Hurr durr, främmande makt försöker få rättsväsendet på villovägar, genom att lämna liket i en nationalpark så det är fritt fram att utföra en obduktion när den hittas, istället för att stycka kroppen, gräva ner den, sänka den i havet, elda upp den eller göra hamburgare av den"
En handgranat har knappt någon sprängverkan och lämnar kroppen hyffsat intakt, bortsett från splitterskador. De döljer inte någon skada öht. Strypning syns, skär/stickskador syns, kulhål syns.
So much för ditt hjärndöda spekulerande, stolpskott.