2021-07-21, 09:14
  #5257
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
han tog sjölvmord vilket ingen här vet

Hur man vet att någon inte gått ut högstadiet.
Bekräftas vidare av att du sitter 03:55 en onsdag och skriver idioti på FB. Helt klart en snorunge med sommarlov och för mycket fritid.

Att du vidare sitter och svamlar om "medium på FB" bekräftar enbart vilket lågutbildad, schizofren mupp du är.

Vem vid sinna sinnens fulla bruk tror att en elitsoldat tvingas ut i ett naturområde med svår terräng (trots att han filmas ensam i kollektivtraffiken), kravlar frivilligt in en grotta hållandes i en handgranat som sedan detoneras av tredje part utan att okänd gärningsman stryker med på kuppen.

Nej just det: ingen utom tre muppar på FB. Snacka om att inte veta något om något.
__________________
Senast redigerad av One2Many 2021-07-21 kl. 09:51.
Citera
2021-07-21, 12:51
  #5258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adoggydog
Skribenten kanske träffade DA både i norrbotten och sedan viss tid efter flytten till Stockholm när han har ny umgängeskrets och som nykrönt C för Kustjägarskolan. Omväxling kan förnöja eller förtära själen.
Jag tänkte mer på vad hen menade med "snöat in på något" och varför hen fått de tankarna?
__________________
Senast redigerad av Dream.71 2021-07-21 kl. 12:54.
Citera
2021-07-21, 21:53
  #5259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Hur man vet att någon inte gått ut högstadiet.
Bekräftas vidare av att du sitter 03:55 en onsdag och skriver idioti på FB. Helt klart en snorunge med sommarlov och för mycket fritid.

Att du vidare sitter och svamlar om "medium på FB" bekräftar enbart vilket lågutbildad, schizofren mupp du är.

Vem vid sinna sinnens fulla bruk tror att en elitsoldat tvingas ut i ett naturområde med svår terräng (trots att han filmas ensam i kollektivtraffiken), kravlar frivilligt in en grotta hållandes i en handgranat som sedan detoneras av tredje part utan att okänd gärningsman stryker med på kuppen.

Nej just det: ingen utom tre muppar på FB. Snacka om att inte veta något om något.

Dina spekulationer om personer/mig stämmer tyvärr inte in alls på en enda punkt..
Eftersom du vet så mycket som inte vi andra ivet om fallet så kanske du kan delge oss andra med fakta?
__________________
Senast redigerad av Anedin 2021-07-21 kl. 21:56.
Citera
2021-07-21, 22:06
  #5260
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Dina spekulationer om personer/mig stämmer tyvärr inte in alls på en enda punkt..
Eftersom du vet så mycket som inte vi andra ivet om fallet så kanske du kan delge oss andra med fakta?

Varför skulle jag upplysa en lågintelligent nolla som på fullaste allvar skriver "tog självmord"?

Men eftersom jag är en schysst typ så bjuder jag på denna: Deniz tog livet av sig med en spränghandgranat m/2000 som han smugglat ut från sitt regemente.
Det finns f ö inga som helst problem med att se om en människa var vid liv eller ej efter en handgranat detonerat. Det går ej heller att dölja skador med granatsplitter.

Ni muppar tycks ju tro att han sprängde sig själv med ett knippe dynamit
__________________
Senast redigerad av One2Many 2021-07-21 kl. 22:27.
Citera
2021-07-22, 01:11
  #5261
Bannlyst
misstänker att han blev mördad.

att en militär, som varit på uppdrag i andra länder, inte skulle ha fiender - kan man nog bortse från rätt enkelt. om man är förstående i att "främmande makt" och andra länders poliskårs närvaro inom ens gränser, är suspekta grejjer.

sen lär det ju vara så att mördare nog ofta gör allt vad de kan för att rättsväsendet ska komma på villovägar, och hur förstör man spår bäst - kan man tänka - om inte genom en stor sprängning.

det troliga avsaknaden av självmordsbrev är intressant det med.
Citera
2021-07-22, 01:24
  #5262
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus-frelsaren
misstänker att han blev mördad.

att en militär, som varit på uppdrag i andra länder, inte skulle ha fiender - kan man nog bortse från rätt enkelt. om man är förstående i att "främmande makt" och andra länders poliskårs närvaro inom ens gränser, är suspekta grejjer.

sen lär det ju vara så att mördare nog ofta gör allt vad de kan för att rättsväsendet ska komma på villovägar, och hur förstör man spår bäst - kan man tänka - om inte genom en stor sprängning.

det troliga avsaknaden av självmordsbrev är intressant det med.

Se där, ännu en idiot som snackar ur röven.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suicide_note

A study examining Japanese suicide notes estimated that 25–30% of suicides are accompanied by a note. However, incidence rates may depend on ethnicity and cultural differences, and may reach rates as high as 50% in certain demographics.

En avsaknad av självmordsbrev är snarare normen.

"Hurr durr, främmande makt försöker få rättsväsendet på villovägar, genom att lämna liket i en nationalpark så det är fritt fram att utföra en obduktion när den hittas, istället för att stycka kroppen, gräva ner den, sänka den i havet, elda upp den eller göra hamburgare av den"

En handgranat har knappt någon sprängverkan och lämnar kroppen hyffsat intakt, bortsett från splitterskador. De döljer inte någon skada öht. Strypning syns, skär/stickskador syns, kulhål syns.

So much för ditt hjärndöda spekulerande, stolpskott.
__________________
Senast redigerad av One2Many 2021-07-22 kl. 01:28.
Citera
2021-07-22, 01:27
  #5263
Medlem
realvikings avatar
Det kanske var staten som dödade honom och mörkade?
Citera
2021-07-22, 01:39
  #5264
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus-frelsaren
sen btw, inte för att jag rekommenderar att testa, men kan tänka mig att en handgranat sprängd under en person eller om man har den liksom i magnivå och hukar sig, knappast gör att det blir lätt med undersökningen.

Märks att du inte har en aning om hur en handgranat fungerar. Det är fortfarande splittret som dödar, inte explosionen. Blir ett köttigt sår, värre med organen som tar emot tryckvågen.

Du kan ju testa att googla hand grenade wound om du är nyfiken
Citera
2021-07-22, 01:48
  #5265
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Märks att du inte har en aning om hur en handgranat fungerar. Det är fortfarande splittret som dödar, inte explosionen. Blir ett köttigt sår, värre med organen som tar emot tryckvågen.

Du kan ju testa att googla hand grenade wound om du är nyfiken
jag är tämligen säker på att det mest låg köttslamsor på brottsplatsen, trots att jag avstått från att kolla på bilderna som delats. möjligen klickade jag den första, men den visade bara hur omgivningen såg ut isf.

jag är inte intresserad av likdelar, söker hellre livet!
Citera
2021-07-22, 01:53
  #5266
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus-frelsaren
jag är tämligen säker på att det mest låg köttslamsor på brottsplatsen, trots att jag avstått från att kolla på bilderna som delats. möjligen klickade jag den första, men den visade bara hur omgivningen såg ut isf.

jag är inte intresserad av likdelar, söker hellre livet!

Det har inte publicerats några bilder på kroppen öht, men den var i ett stycke och identitet kunde fastställas på plats. Det är nämligen så handgranater fungerar.

Nej, du är bevisligen inte intresserad av att veta vad du snackar om till förmån för efterblivna spekulationer om saker du bevisligen inte har någon koll på.
Citera
2021-07-22, 15:20
  #5267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Varför skulle jag upplysa en lågintelligent nolla som på fullaste allvar skriver "tog självmord"?

Men eftersom jag är en schysst typ så bjuder jag på denna: Deniz tog livet av sig med en spränghandgranat m/2000 som han smugglat ut från sitt regemente.
Det finns f ö inga som helst problem med att se om en människa var vid liv eller ej efter en handgranat detonerat. Det går ej heller att dölja skador med granatsplitter.

Ni muppar tycks ju tro att han sprängde sig själv med ett knippe dynamit
Du skrev tidigare i ett inlägg att du är på något vis har info/ insikt i fallet så kanske du också kan svara på varför anhöriga eller deras advokat inte kan få ut obduktionsrapport/ utredningsprotokoll?
Polisens svar till anhöriga och dess advokat är att det är inte färdigtställt.
Citera
2021-07-22, 16:00
  #5268
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Du skrev tidigare i ett inlägg att du är på något vis har info/ insikt i fallet så kanske du också kan svara på varför anhöriga eller deras advokat inte kan få ut obduktionsrapport/ utredningsprotokoll?
Polisens svar till anhöriga och dess advokat är att det är inte färdigtställt.

Så mycket info har jag inte då jag inte känner advokaten ifråga, jag har heller ingen insyn i byråkratin runt om.

En kvalificerad gissning är att självmord är väldigt lågt prioriterade inom polisen sett till utredning. Polisen hinner knappt med att utreda riktiga brott där misstänkta faktiskt finns.
__________________
Senast redigerad av One2Many 2021-07-22 kl. 16:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in