2021-07-19, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vet inte vilken låt Anna menar men åter gör hon sig till offer.
Det är en låt som går typ ”alla är dumma i huvudet”.
Citera
2021-07-19, 10:22
Medlem
Hon har ändrat sin information på instagram

https://postimg.cc/rdcnMhCp
Citera
2021-07-19, 10:24
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Hon har ändrat sin information på instagram

https://postimg.cc/rdcnMhCp
Det är intressant att de tror de kan hänga ut folk hur som helst.
Jag tycker inte det är ok att folk trakasserar dem.
Men att de tror att genom att skriva så där så är det ok.
Citera
2021-07-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vet inte vilken låt Anna menar men åter gör hon sig till offer.
Det är en låt som Timo Räisänen skrivit som heter kampen och härligheten och han sjunger "alla är dumma i huvudet." Det är inget Anna behöver fundera över hur det skulle mottagas om hon sjöng så för hon kommer aldrig mera att få sjunga förutom i sina lives och hos grannarna. Jag tror att hon sjunger i sina lives för att hon tror att någon kommer att kontakta henne och hon då kommer hon att göra comeback. Hon får fortsätta drömma resten av sitt liv, det kommer aldrig att hända. Vad hände med fyra timmarsmötet som skulle ge bra pengar? Det blev inget av det precis som alla andra viktiga möten hon haft.
Citera
2021-07-19, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det är intressant att de tror de kan hänga ut folk hur som helst.
Jag tycker inte det är ok att folk trakasserar dem.
Men att de tror att genom att skriva så där så är det ok.
För struntsaker dessutom. Jag vet inte vilken typ av uttalanden CL fått utöver det senaste men A har ju gått i taket och hängt ut och förtalat p g a sånt man måste misstolka med flit för att få till nåt hemskt.
Citera
2021-07-19, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För struntsaker dessutom. Jag vet inte vilken typ av uttalanden CL fått utöver det senaste men A har ju gått i taket och hängt ut och förtalat p g a sånt man måste misstolka med flit för att få till nåt hemskt.
Läckberg skrev texten först och nu gör Anna likadant. Jag har aldrig sett någon sådan text på någon annans IG. Läckberg hängde denna gång ut en som skrev att hon var tjock. Anna har skrivit och svarat på Läckbergs IG igår. Jag undrar vad hon tycker om det, de verkar inte haft någon kontakt sedan fiaskot i mello 2016. Om Anna hade varit bjuden till Läckberg eller tvärtom hade det dokumenterats med 50 bilder.
Citera
2021-07-19, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Läckberg skrev texten först och nu gör Anna likadant. Jag har aldrig sett någon sådan text på någon annans IG. Läckberg hängde denna gång ut en som skrev att hon var tjock. Anna har skrivit och svarat på Läckbergs IG igår. Jag undrar vad hon tycker om det, de verkar inte haft någon kontakt sedan fiaskot i mello 2016. Om Anna hade varit bjuden till Läckberg eller tvärtom hade det dokumenterats med 50 bilder.
Ja jag vet att A ”tog” CLs text (det är hon för övrigt inte ensam om). Och jag vet som sagt vad det var för kommentar det handlade om nu senast för CL. Men jag vet inte vad hon har fått för kommentarer tidigare och kan därmed inte säga om det är struntsaker eller ej. Till skillnad från med Anna då ..
Citera
2021-07-19, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja jag vet att A ”tog” CLs text (det är hon för övrigt inte ensam om). Och jag vet som sagt vad det var för kommentar det handlade om nu senast för CL. Men jag vet inte vad hon har fått för kommentarer tidigare och kan därmed inte säga om det är struntsaker eller ej. Till skillnad från med Anna då ..
Jag följer inte Läckberg så jag vet inte vad hon hängt ut tidigare men ingen attacerar på det viset som Anna gör. Anna är så obildad så hon skriver som ingen annan om struntsaker men enligt IGs regler får man inte bete sig hur som helst. Anna har ju redan blivit varnad.
Citera
2021-07-19, 11:14
Avslutad
Citat:
Jag följer inte Läckberg så jag vet inte vad hon hängt ut tidigare men ingen attacerar på det viset som Anna gör. Anna är så obildad så hon skriver som ingen annan om struntsaker men enligt IGs regler får man inte bete sig hur som helst. Anna har ju redan blivit varnad.
Ja minst två gånger senaste månaderna har instagram tagit bort saker från henne.
Citera
2021-07-19, 12:00
Medlem
Citat:

CL får kommentarer om att hon är en dålig mamma för att minsta tösen hade ostruket lucialinne på ett kort, att tösen hade rufsigt hår osv. Camilla får även påhopp om sin vikt och att det är orättvist att hon tjänar så mycket pengar m.m

jag tycker Camilla gjorde rätt, varför ska vuxna människor ta sig rätten att påpeka att ”vad du är tjock, ful, dum osv” på någon annans sida? Det är ett jäkla ofog och om vuxna inte kan bete sig hur ska vi då få barn/ungdomar att sluta med mobbning på nätet
Citera
2021-07-19, 12:17
Medlem
Nu är det live från frisörstolen
Citera
2021-07-19, 12:29
Medlem
Satan vad hon tänker hos frisören. Aldrig sett något liknande, hur fan har hon råd med? Och vem sitter och trycker i sig mackor under besöket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in