2021-07-18, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Tror detsamma.
Kulturkrock. Generationsskifte.
Ev den världen BO levde i med familjen som fick honom må dåligt dessutom. Skilda världar.
Och det vet du? Känner du familjen eller sitter du bara och fantiserar?
Citera
2021-07-18, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitta
För att utredningen om människorov och mord slogs ihop till en utredning och den utredningen pågår fortfarande.

Lyssna inte på alla nissar i tråden som säger att mord är klarlagt, självmord är klarlagt osv.

Det enda vi vet med säkerhet är att en utredning om mord finns och den är inte nedlagd.
Tack! Så bra sagt bland alla påhitthistorier i den här tråden
Citera
2021-07-18, 10:13
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Och det vet du? Känner du familjen eller sitter du bara och fantiserar?

Fritt att spekulera på Flashback. Lever i en värld med turkiska föräldrar å generationsskifte. Väldigt olika värderingar mellan generationerna.
Föräldrarna i det här fallet är republikanska konservativa.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-07-18 kl. 10:17.
Citera
2021-07-18, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubisteinidiot
Med största sannolikhet självmord tyvärr. Jag har 15 års bakgrund inom försvarsmakten och träffade Deniz vid ett flertal tillfällen. Han var en fin människa och jag hoppas att han nu fått frid.
Sitter du inne?
Citera
2021-07-18, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Fy fan vilket skitsnack.
Om du sjäkv skulle ha ett barn som dör undet mystiska omständigheter så skulle du troligtvis reagera med lska i den stora sorgen och chocken.
Familjen kände nog DA bäst och att de tror att han blivit mördad är inte helt uteslutet.
Fan folk här har bestämmt sig här för att det var självmord vilket ingen av oss vet Det är förtal och kränkningsbrott att . Kalla folk för schizo..
Jag är på föräldrarnas sida i detta! Någon/några mördade DA. Han skulle inte bara försvinna så här, han älskade sin familj och stod sin mamma mycket nära. Aldrig att han skulle göra så mot dem.
Citera
2021-07-18, 11:11
Medlem
Retsinas avatar
Har en vän inom räddningstjänsten och enligt honom så tog han livet av sig med hjälp av sprängämne så ni kan sura spekulera om mord och annat trams.
Citera
2021-07-18, 16:04
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Har en vän inom räddningstjänsten och enligt honom så tog han livet av sig med hjälp av sprängämne så ni kan sura spekulera om mord och annat trams.

Var din vän på plats? Grejen är att vissa här inne gjorde självmords sprängnings teorin till en trådsanning när den ända infon som fanns då var att bombgruppen hade synts på platsen!

Vi vet inte vad som hände! Finns ingen information i denna tråd ännu som ger bevis för något! Folk som kommer och skriver ”Min vän som jobbar på dittan sa dattan” och ”hans föräldrar är gamla turkar med kanske andra värderingar så det var säker därför han kanske möjligtvis mådde dåligt om han nu gjorde det” sådana svar ger INGEN klarhet i vad som hände!

Men jag är öppen för alla teorier, om trovärdig information läggs fram! Och just nu har det inte hänt, bara massa spekulationer som mest baseras på gamla trådsanningar och antaganden!
Citera
2021-07-18, 17:29
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Var din vän på plats? Grejen är att vissa här inne gjorde självmords sprängnings teorin till en trådsanning när den ända infon som fanns då var att bombgruppen hade synts på platsen!

Vi vet inte vad som hände! Finns ingen information i denna tråd ännu som ger bevis för något! Folk som kommer och skriver ”Min vän som jobbar på dittan sa dattan” och ”hans föräldrar är gamla turkar med kanske andra värderingar så det var säker därför han kanske möjligtvis mådde dåligt om han nu gjorde det” sådana svar ger INGEN klarhet i vad som hände!

Men jag är öppen för alla teorier, om trovärdig information läggs fram! Och just nu har det inte hänt, bara massa spekulationer som mest baseras på gamla trådsanningar och antaganden!
Klart han var på plats. Kroppen var illa sargad och man fann även sprintar till handgranat.

Det är ingen teori, detta är fakta,. Tror du någon puttat ner honom och sedan slängt granater på honom?
Citera
2021-07-18, 18:19
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Klart han var på plats. Kroppen var illa sargad och man fann även sprintar till handgranat.

Det är ingen teori, detta är fakta,. Tror du någon puttat ner honom och sedan slängt granater på honom?

Nej det tror jag inte! Men varför skulle inte en handgranat kunnas slängas menar du? Lite så dom är tänkta att användas.

Men för mig är du inte trovärdig och tar inte vad du säger som fakta.
Citera
2021-07-18, 18:22
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Nej det tror jag inte! Men varför skulle inte en handgranat kunnas slängas menar du? Lite så dom är tänkta att användas.

Men för mig är du inte trovärdig och tar inte vad du säger som fakta.
Du får tro vad du vill.
Citera
2021-07-18, 20:40
Medlem
fittas avatar
Citat:

Så din vän kan utifrån en sprängd kropp avgöra om det var självmord eller mord?

Hur gör din vän det? Kollar han i ögonen på den sargade kroppen? Stod det där att det var självmord?
Citera
2021-07-18, 20:45
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Hm, utveckla gärna detta..?

Hur kan din vän veta detta helt säkert till 100%?

(Och nej jag försöker inte vara dryg utan jag är ärligt bara nyfiken då jag följt denna tråden från början och sett den ena galna spekulationen efter den andra..)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in