Citat:
Ursprungligen postat av
testaros
Farsan svär på hämnd i inlägg på Facebook
" Yiğit oğlum katilini, katillerini buluncaya kadar hızım kesilmeden araştıracağım. SÖZ VERİYORUM SANA, benim küçük Malin’im. "
" Modige son , mördaren eller mördarna din skall jag hitta , jaga och hitta utan att sakta ner. Jag lovar dig , min lilla Malin (vet inte vad det betyder) "
ett annat inlägg :
" Oğlumu ebedi istirahatına götürecekler az sonra. Oğluma kıyanlar iyi bilsinler ki şayet emniyet güçleri tarafından yakalanırlarsa HAYATLARINDA SON GÖRECEKLERİ YÜZ BENİM YÜZÜM OLACAK. OĞLUM DENİZ’E SÖZ VERDİM.!! "
" De tar min son till eviga vilan snart. De som bragte min son skall veta att om inte säkerhetsstyrkorna tar fast dem så kommer den sista ansikte de ser att vara min. Har lovat min son Deniz "
Han verkar vara en schizo och tror att mördare har dödat hans son. Kanske börjar skylla på Erdogan snart. Han tillhör republikanska konservativa fascister och brukar svamla då och då.
Om svensk polis frågar han vad han menar och om han står bakom hoten så börjar de göra piruetter dessa dinosaurier , kom ihåg Barbaros Leylani , typ såna.
Frugan verkar vara lika schizo hon.
Tråkigt om barnen kommer få ärva dessa defekter.
Fy fan vilket skitsnack.
Om du sjäkv skulle ha ett barn som dör undet mystiska omständigheter så skulle du troligtvis reagera med lska i den stora sorgen och chocken.
Familjen kände nog DA bäst och att de tror att han blivit mördad är inte helt uteslutet.
Fan folk här har bestämmt sig här för att det var självmord vilket ingen av oss vet Det är förtal och kränkningsbrott att . Kalla folk för schizo..