Citat:
Ursprungligen postat av
Pirigin
Det var du som först nämnde Korhonen i denna sidodiskussion. Dvs att det var du som först isolerade Korhonen från övriga hundratals biobesökare. Då ville jag påpeka att utifrån vad hon har sagt om hur lite hon följde medierapporteringeb så kan hon inte användas för det argument du la fram. Argumentet kan säkert vara sunt i övriga avseenden men blir väldigt spekulativt. Om vi ska använda hundratals biobesökare så måste vi veta vilka av dem som både har registrerat SE vid Grand och SE I media för att det ska få relevans.
Jag har påpekat att hennes utpekande av SE inte betyder något så här långt senare, det är ju inte det diskussionen gäller.
Sluta fara med oriktigheter!
Det är du som isolerat talat om Korhonen i flera inlägg i rad, vilket jag också kommenterat.
Nu försöker du skylla det på mig?! Ok.
Det har hela tiden handlat om de "hundratals biobesökarna" där Korhonen, Storhök är 2 av dessa vi vet mest om och som också såg ansiktet på "personen".
Det jag gjort poäng av här är ju det osmarta draget av SE att exponera sig i media mot bakgrund av denna exponering.
Jag skriver:
"Korhonen/Storhök och övriga
hundratalet biobesökare känner inte igen SE i vare sig SvD eller i Rapport (på en plats/Grand, där SE aldrig sagt sig vara på.)"
(FB) Skandiamannen
"Det bör således vara
många fler än Korhonen som inte kollade Rapport och SvD.... så att du återupprepar detta om Korhonen ser jag ingen poäng med."
(FB) Skandiamannen
"Självfallet hade inte GM en aning om vilka som såg på TV eller läste SvD, men här hade SE(i detta fallet) tur att Korhonen missade detta... likväl som Storhök och
x antal ytterligare biobesökare..."
(FB) Skandiamannen
Kolla gärna dina egna inlägg... Korhonen, Korhonen.... och Korhonen som i nutid pekat ut SE...
(Och det var där jag lyfte in uppgiften om hennes tidigare utpekande av Tensta-finnen född sent 50-tal)