2021-07-16, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Japp, som FindAway säger. Det är ju det som är det fina med FKK, att man har gott om tid att snacka med och lära känna tjejerna på plats, och även att du kan säga exakt vad du vill och vad förutsättningarna är. GFE (girlfriend experience) är the shit, det kan innebära lite olika saker beroende på tjej, men i princip innefattar det oftast nån sorts kyssar (sällan blöta tungkyssar tyvärr utan den lite mer ytliga varianten) och att man inte bara går pang på rödbetan utan gosar lite före/efteråt. Men som sagt, var tydlig med vad du vill ha. Tjejerna har hört ALLT och uppskattar att man är så tydlig det bara går.
Nu kom jag på rm fråga här när jag läste detta. Hur e det om man tex vill ha en liten stripshow och lapdance som avslutas med någon form av sex? Det är nåt som jag kan gilla rätt mycket ibland. Är det nåt som tjejerna på klubbarna brukar göra?
Citera
2021-07-16, 09:42
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a
Hur e det om man tex vill ha en liten stripshow och lapdance som avslutas med någon form av sex?
Faktiskt aldrig varit med om det på någon FKK, nu har jag inte frågat själv (varför be om vatten när det finns årgångswhisky på menyn) men inte heller något som någon erbjudit. Det är klart att det inte är omöjligt att någon tjej gör det om du ber snällt / halar upp lite extra cash, men som regel tror jag inte det "hör hemma" på en FKK utan snarare på en regelrätt strippklubb (som det också finns betydligt fler av...). Men meddela gärna hur det går! 😉
Senast redigerad av VonKnoblauch 2021-07-16 kl. 10:06.
Citera
2021-07-16, 11:57
Medlem
Citat:
Faktiskt aldrig varit med om det på någon FKK, nu har jag inte frågat själv (varför be om vatten när det finns årgångswhisky på menyn) men inte heller något som någon erbjudit. Det är klart att det inte är omöjligt att någon tjej gör det om du ber snällt / halar upp lite extra cash, men som regel tror jag inte det "hör hemma" på en FKK utan snarare på en regelrätt strippklubb (som det också finns betydligt fler av...). Men meddela gärna hur det går! 😉
Jo men lite så min tanke gick med men tänkte jag frågar ändå om du visste nåt om det 😉 Du vet vad man säger en vatten mellan varven e viktigt för å orka hela vägen 😂😉
Kommer defenitivt en liten sammanställning när jag vart iväg.
Blir det i september för dig eller?
Citera
2021-07-16, 13:04
Medlem
Citat:
Nu kom jag på rm fråga här när jag läste detta. Hur e det om man tex vill ha en liten stripshow och lapdance som avslutas med någon form av sex? Det är nåt som jag kan gilla rätt mycket ibland. Är det nåt som tjejerna på klubbarna brukar göra?

Gissar att det det som gör att det kan bli svårt är att rummen inte har tillgång till musik. Men ta med en egen högtalare och mobil så går det säkert att komma överens med nån av damerna
Citera
2021-07-16, 16:17
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Jo men lite så min tanke gick med men tänkte jag frågar ändå om du visste nåt om det 😉 Du vet vad man säger en vatten mellan varven e viktigt för å orka hela vägen 😂😉
Kommer defenitivt en liten sammanställning när jag vart iväg.
Blir det i september för dig eller?

Absolut, ingen dum idé att testa, kan absolut funka om du har tur och hittar rätt tjej (är det många på plats är det bara att fråga om någon av deras kollegor brukar strippa/dansa, bra samtalsämne faktiskt!), isåfall kanske hon t.o.m kan fixa musik från sin telefon, lite bökigt att ta med sin egen eftersom det ofta är "Handy-Verbot" på FKK...
Och ja, har bokat mitt flyg till Berlin 1/9, hem 3/9! Bara 600:- t/r Köpenhamn (visserligen med fruktansvärda Ryanair men ska man bara ha med sig en liten ryggsäck så funkar det). Räknar med att tillbringa hela 2/9 på Artemis!
Citera
2021-07-16, 17:09
Medlem
Citat:
Absolut, ingen dum idé att testa, kan absolut funka om du har tur och hittar rätt tjej (är det många på plats är det bara att fråga om någon av deras kollegor brukar strippa/dansa, bra samtalsämne faktiskt!), isåfall kanske hon t.o.m kan fixa musik från sin telefon, lite bökigt att ta med sin egen eftersom det ofta är "Handy-Verbot" på FKK...
Och ja, har bokat mitt flyg till Berlin 1/9, hem 3/9! Bara 600:- t/r Köpenhamn (visserligen med fruktansvärda Ryanair men ska man bara ha med sig en liten ryggsäck så funkar det). Räknar med att tillbringa hela 2/9 på Artemis!
Aha flyger Ryanair till Tyskland från Köpenhamn alltså? Kollade från Landvetter men där fanns inget till Tyskland, värt å kolla för det priset.

Edit: kollade precis Ryanair å hittar ändå inga flyg till Tyskland alls 🤔 Står bara att tyvärr flyger vi inte dit 🤔🤔
Senast redigerad av Mangan78a 2021-07-16 kl. 17:19.
Citera
2021-07-16, 17:48
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Aha flyger Ryanair till Tyskland från Köpenhamn alltså? Kollade från Landvetter men där fanns inget till Tyskland, värt å kolla för det priset.

Edit: kollade precis Ryanair å hittar ändå inga flyg till Tyskland alls 🤔 Står bara att tyvärr flyger vi inte dit 🤔🤔

Vad kostar ett BBBJ i nedre bion på Artemis?

Och får man flytta på gubben i soffan framför om man vill lägga upp tjejen där för att knulla?
Citera
2021-07-16, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Vad kostar ett BBBJ i nedre bion på Artemis?

Och får man flytta på gubben i soffan framför om man vill lägga upp tjejen där för att knulla?
😂😂😂 Borde man ju få 😂
Citera
2021-07-16, 18:04
Medlem
Antexs avatar
Citat:
😂😂😂 Borde man ju få 😂

Klart som fan att man får.
Det är ju en fickenfactory och inget kulturevenemang..

Tjejerna sköter det. "Ursäkta kan du flytta på dig för jag ska knulla här".
Är det någon som knorrar så säger dom, det här är mitt jobb.
Har du klagomål får du gå till receptionen ha, ha
Citera
2021-07-16, 18:45
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:

Äsch fan, denna jävla värmen får hjärnan att rinna ut genom öronen NORWEGIAN CPH-BER t/r ska det vara! Men 600 SEK stämmer!
Citera
2021-07-16, 19:24
Medlem
Citat:
Äsch fan, denna jävla värmen får hjärnan att rinna ut genom öronen NORWEGIAN CPH-BER t/r ska det vara! Men 600 SEK stämmer!

Hahaha 😂 Vet vad du menar, sjukt varmt. Då förstår jag att jag inte hittade nåt 😂😉
Citera
2021-07-16, 20:02
Medlem
Antexs avatar
Citat:

CPH-BER är det klimartsmart att flyga den sträckan?

Eller är det sexualnerven som styr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in