2021-07-13, 19:59
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ni som längtar till FKK-land.

Här är en smygfilmad video från FKK Oase, Frankfurt.

https://xfantazy.com/video/5fd4fb43b181c14a07fff91b

Fan vad glad man blir! Jag kan fortfarande inte fatta att sånt här ställe finns.

Så fort jag man kan resa utan vaccinationsbevis så drar jag dit.
Citera
2021-07-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a
Tackar för länken 🙏

Ja jag kan nog tänka mig det är vilka tjejer som är där som avgör. Blir säkert nöjd vilken man än väljer. Förlåt för många frågor men ligger alla klubbarna i ungefär samma område eller blir det långa resor imellan dom om man skulle vilja besöka flera?

Det är en bit mellan dem. Kolla på maps.

Det enklaste är som sagt hyrbil. Det tog mig 15 minuter att köra till Sharks från FRA och det är INTE krångligt utan en baggis.

Kolla de olika uthyrningsfirmorna Sixt, Avis, Budget etc. och jämför. Med hyrbil är man helt fri och kan åka mellan de olika FKK precis när som helst.

Bor du på hotellet jag rekommenderade parkerar du bilen på hotellets parkering som ligger mellan hotellet och Palace, då har du mindre än 50 meter att gå till antingen hotellet eller till Palace.
Citera
2021-07-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-forumtroll
Fan vad glad man blir! Jag kan fortfarande inte fatta att sånt här ställe finns.

Så fort jag man kan resa utan vaccinationsbevis så drar jag dit.

Det räcker med ett negativt test, att vara vaccinerad är inget krav.
Citera
2021-07-13, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Det är en bit mellan dem. Kolla på maps.

Det enklaste är som sagt hyrbil. Det tog mig 15 minuter att köra till Sharks från FRA och det är INTE krångligt utan en baggis.

Kolla de olika uthyrningsfirmorna Sixt, Avis, Budget etc. och jämför. Med hyrbil är man helt fri och kan åka mellan de olika FKK precis när som helst.

Bor du på hotellet jag rekommenderade parkerar du bilen på hotellets parkering som ligger mellan hotellet och Palace, då har du mindre än 50 meter att gå till antingen hotellet eller till Palace.

Ja jag kollade lite å det e ju en bit så blir nog bara en klubb första gången, känns som det blir tillräckligt å ta in 😁 Men blir det en resa till sen med flera klubbar så låter faktiskt bil jädrig smart, behöver inte bli så dyrt heller om man tar billigaste bara.
Citera
2021-07-13, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Det räcker med ett negativt test, att vara vaccinerad är inget krav.
Vet du hur det e med bevis på vaccination, räcker det med vaccinationskortet man får när man tar första och andra eller det nåt speciellt intyg man måste ha?
Ja om du vet på rak arm Annars googlar jag såklart 😊
Citera
2021-07-13, 23:50
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a
Vet du hur det e med bevis på vaccination
Tror du bör ha med en QR-kod som du får härifrån: https://covidbevis.se/vaccinationsbevis-web/
Citera
2021-07-14, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Tror du bör ha med en QR-kod som du får härifrån: https://covidbevis.se/vaccinationsbevis-web/

Tack det där såg ju busenkelt ut 👍
Citera
2021-07-15, 06:34
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Om man betalar för 30 min men kommer efter 10-15 min, vad gäller då för resten av tiden?
Citera
2021-07-15, 15:16
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Om man betalar för 30 min men kommer efter 10-15 min, vad gäller då för resten av tiden?
Beror helt på tjejen. En del packar ihop och avslutar vid första lilla spermadroppe, andra låter dig gladeligen komma igen om du hinner inom tidsramen, eller bara gosa tills tiden är slut. Enda sättet att veta är att avtala alla detaljer innan!
Citera
2021-07-15, 15:56
Medlem
Ett-forumtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Beror helt på tjejen. En del packar ihop och avslutar vid första lilla spermadroppe, andra låter dig gladeligen komma igen om du hinner inom tidsramen, eller bara gosa tills tiden är slut. Enda sättet att veta är att avtala alla detaljer innan!

Tack.

Du som är mer rutinerad, vad brukar man säga eller vad är bäst att säga ifall man vill ha alla sina 30 min?
Citera
2021-07-15, 16:45
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Tack.

Du som är mer rutinerad, vad brukar man säga eller vad är bäst att säga ifall man vill ha alla sina 30
min?
Har du mynningsladdat? En halvtimma springer i väg väldigt fort på en FKK, Och om du kommer efter en minut så kan du ligga och kela lite med dom
Jag brukar ta en timma gfe och hittills har detta varit mycket lyckat
Citera
2021-07-15, 23:15
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Du som är mer rutinerad, vad brukar man säga eller vad är bäst att säga ifall man vill ha alla sina 30 min?

Japp, som FindAway säger. Det är ju det som är det fina med FKK, att man har gott om tid att snacka med och lära känna tjejerna på plats, och även att du kan säga exakt vad du vill och vad förutsättningarna är. GFE (girlfriend experience) är the shit, det kan innebära lite olika saker beroende på tjej, men i princip innefattar det oftast nån sorts kyssar (sällan blöta tungkyssar tyvärr utan den lite mer ytliga varianten) och att man inte bara går pang på rödbetan utan gosar lite före/efteråt. Men som sagt, var tydlig med vad du vill ha. Tjejerna har hört ALLT och uppskattar att man är så tydlig det bara går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in