2021-07-15, 17:14
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Tack snälla du! Men vilka jävlas bilder Mitt inlägg finns fotat Jag tyckte inte att hon ska jämföra sig med Benjamin Ingrosso. Det är ju en viss klasskillnad
Vad sa hon om Benjamin som fick dig att säga till sådär?
Citera
2021-07-15, 17:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/ycD2JMB

Egentligen intressant bild ur en operationsärrperspektiv - här ser man Annas ärr från hennes bröstförminskning för en himla massa år sedan. En bröstförminskning hon uppenbarligen ångrade eftersom hon lagt in implantat sedan dess (som hon numera har pratat om att ta ut). Anna kanske borde sluta göra operationer öht?
Citera
2021-07-15, 17:33
Medlem
Citat:
Du får några läckra bilder att trösta dig med istället 😉

https://postimg.cc/gallery/dqfw7s8
Herregud vilka bilder, Anna har väl aldrig varit så stor som nu men hon fortsätter flera gånger om dagen med wienerkaffe. Jag bryr mig inte om vad folk väger men hon är så elak mot alla men tycker hon har rätt att vara oförskämd mot andra tex snickarn, tjejen på Aftonbladet. Det som räddar Anna är att hon har Roberto som försörjer henne annars skulle hon vara ett socialfall. Hon hade fått söka ett vanligt jobb för länge sedan och det hade hon mått bättre av. Ingen annan man skulle tolerera det Roberta gör men det beror på att han inte har alla hästar hemma.
Citera
2021-07-15, 17:43
Medlem
Hon är inte klok
Livar hela eftermiddagen ist för att göra något produktivt
Rensa i rabatten tex
Göra klart Attefallshuset
Prata om meningslösa saker på liven om oliver iskaffe etc
Nä du Anna du behöver komma ut i verkligheten
Citera
2021-07-15, 17:51
Medlem
TPLs avatar
Anna brukar säga att hon vill hålla familjemedlemmarna privata men att sitta och säga att Roberto är så spruträdd att han blir helt grå, kallsvettig och svimmar är okej.
Om han är så svårt allergisk som Anna säger bör han alltid ha Epipen till hands och om han får en anafylaktisk chock - kommer Anna att ta ett foto innan hon sticker R.?
Hoppas det här inte ger henne idéer.
Citera
2021-07-15, 17:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hur länge lajvade hon? Var det upp mot 7 timmar?

Inte ens folk på Discord kör så länge utan rast osv. Det längsta jag sett var runt 4 timmar men det var en kille som körde en flygsim och flygningen mellan destinationerna tog så lång tid.
Citera
2021-07-15, 18:19
Medlem
Har inte hängt med alls nu-har hon liveat timtals idag? Tragiskt att hon inte kan ägna den energin åt annat än saker som i längden får henne att må SÄMRE och bli mer aggressiv. Om Jojjobejto hade varit normal i huvudet hade han kastat telefonen i väggen och köpt henne en DORO med minimala funktioner förutom att ringa på. Finns tex på Maxi, Jojjobejto!
Vanessa är vuxen-det finns inga omyndiga barn kvar i huset att "ta hänsyn till".
Citera
2021-07-15, 18:27
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur länge lajvade hon? Var det upp mot 7 timmar?

Inte ens folk på Discord kör så länge utan rast osv. Det längsta jag sett var runt 4 timmar men det var en kille som körde en flygsim och flygningen mellan destinationerna tog så lång tid.
Hon äääälskar att höra sin egen röst.
Det är narcissism på hög nivå. Uppenbarligen försöker hon fylla att tomrum.
Så uppenbart att tanten inte mår bra.
Hon har inga vänner å liven blir hennes bekräftelse.
Citera
2021-07-15, 18:30
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vad sa hon om Benjamin som fick dig att säga till sådär?

Svarar då jag såg liven.
Hon berättade att Benjamin också hade varit missnöjd med arga snickaren.
Anna kunde inte förstå hur han kunde få kritisera men om hon "en medelålders tjock Anna" som hon kallade sig själv, sa någonting så blev hon utfryst av alla.
Verkar som om Anna tror att detta plus pandemin är orsaken till att hon inte får några jobb.
Kan ju vara så att hennes obehagliga personlighet orsakat arbetslösheten!
Citera
2021-07-15, 18:32
Medlem
3timeseGOs avatar
Sluta liven lite abrupt?
Citera
2021-07-15, 18:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Svarar då jag såg liven.
Anna kunde inte förstå hur han kunde få kritisera men om hon "en medelålders tjock Anna" som hon kallade sig själv, sa någonting så blev hon utfryst av alla.
Verkar som om Anna tror att detta plus pandemin är orsaken till att hon inte får några jobb.

Det är alltså detta hon pratar om:

https://nojeslivet.newsner.com/kandi...skulle-aldrig/

Han var alltså med i Arga snickaren när han var 16/17 år (2014), var en dryg tonåring och kände att det senare påverkade hur han sågs av människor när han väl växt upp. Det är knappast att skicka ett sju sidor långt SMS om tvättmaskinen och beklaga sig över renovationen, utan snarare att han var minderårig som framställdes på ett dåligt sätt av produktionsbolaget.

Anna var väl åtminstone 40+ när hon var med i Arga snickaren och betydligt mer införstådd vad den typen av produktioner vill ha (drama).
Citera
2021-07-15, 18:55
Medlem
Citat:
Svarar då jag såg liven.

Men herregud vad blåst hon är,det är väl en viss skilnad på en bortskämd tonåring och en vuxen människa?och Benjamin har mognat till sig vilket man inte kan säga om Anna.
Anna vet mycket väl att det inte beror på pandemin att hon inte får arbete,men,men,hon vill leva i det blå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in